Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

dikey çıkış sınavına girenler kazananlar okuluna devam edenler

Konusu 'Üniversite' forumundadır ve EU1 tarafından 3 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    kaydirigubbakcemile5slm arkadaşlar çok umudum yok dgs li öğrenci bulcamdan ama
    yinede şansımı denemek istedim
    daha oncekı senelerde girip kazanan yada gırmeyı dusununen arkalar burada bizim paylaşım alanımız olsun
     
  2. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. shesnirvana

    shesnirvana Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben gecen yıl gırmıstım dgs ye pek hazırlanmadan gırmeme ragmen 275 lerde bı puan almıstım seneye tekrar ıyıce calısıp gırmek ıstıyorum suan dort yıllıga tamamlamak ıcın acık ogretımden devam edıorum ama okul gıbı olmuyo tabi..bende bıdahakı sınav ıcın acık ogretımı falan dondurup sadece bu sınav ıcın calısmak ıstıorum bakalım ıns olur..hatta kurs falanda dusunuyorum ama hangısı daha ıyıdırde bılmıyorum kazanan kursa gıden varsa bılgılendırse cok ıyı olur..
     
  4. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.370
    Beğeni:
    1.673
    Ödül Puanları:
    388
    benim kardeşim girdi heyecanla puanların açıklanmasını bekliyoruz
    çok umutluyuz inşallah kazanıcak :Saruboceq:
     
  6. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.961
    Beğeni:
    526
    Ödül Puanları:
    153
    peki herhangı bi üniye yerleşmek için kaç puan almamız gerkıo?
     
  8. 9 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. distancee

    distancee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    352
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende bu yıl sınava giricem sınav çok kolay fakat okuldan gelen puanın çok önemli eğer matematikten ve trkçeden ortalama 69 net yparsan iyi bir üniversiteye yerleşirsin.tabii okuldaki durumun iyiyse
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.