Dilerde ruj

defnes

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağustos 2008
Mesajlar
3
Emoji Skoru
0
Yaş
41
arkadaşlar makyajın bir süre sonra akması malumunuz sinir bozucu ama benim sorunum biraz farklı.ruj yada parlatıcı sürdükten bir süre sonra dişlerime bulaşıyor.çok rahatsız oluyorum.acaba bunu önlemek için bir püf noktanız var mı?benneyaptımki
 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
dudaklarının arasına bi selpak al iç kısımlardaki fazlalıgı al...yani içe dogru olan kısımları.. yada bi parmagını sok agzına büz dudaklarını =) anlatabildim miki.?? =).
 

Gozzy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mayıs 2008
Mesajlar
346
Emoji Skoru
3
adindan pek emin degilim ama dislere surulucek sivi bisey wardi we o bulasmasini onluyodu. oyle bisey bulabilirsin ozellikle kirmizi ruj surenlerin isine yariyomus biraz bakiniyim bulursam fotosunu koyarim cnm a.s.
 

fulayda

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Ağustos 2008
Mesajlar
7
Emoji Skoru
0
defnes işaret parmağını ağsını götür ve çıkar bi dergide okumuştum
 
R

rocker_girl

Ziyaretçi
yaf bende göz kalemini sürüyorum bi süre sonra dipte birikiyo tipsiz tipsiz nolck ya:
 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
ya benimde far sürünce gözkapagıma kapak katlarında birikiyo esit durmuyo gözdebiyerde toplanıyo buna ne diceksiniz:emir_bebek:.. extra konu acmayayım dedim pratik bi bilginiz vasa paylasın lütfen:1hug:a.s... ayrıca genelde siyah ve gri gibi renkler kullanıyorum
 

tinkywinky

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ağustos 2008
Mesajlar
191
Emoji Skoru
6
ruj benm de dişlerime bulaşıyor bazen.Ama bir arkadaşım var hersabah günaydın demeden önce ruj diyor düzeltiyorum..güzel bir yönetem :p...ama malesef bir önerim yok :KK43:..kötü bir şey :'(
 
Yukarı Alt