Diyet Soru -Cevap

roslee

Üye
Kayıtlı Üye
26 Ocak 2017
28
18
Merhaba Hanim lar.. yaklasik 1bucuk aydir diyet yapiyorum 1. hafta ve 2. hafta kilo verdim toplam 3 kilo. sonrasinda 1 ayda 2bucuk kilo ama gram gitmiyor artik 2 haftadir.. deli gibi herseyi okudum bir iki gun isdegini ye bolumlerinide yedim ictim 2 gun bugun malesef 2 kilo aldigimi gordum. hani sorum su: kilosu takilipda sonradan kilo veren varmi aranizda.. hani sporada basladim gecen hafda duzunli gidyorum simdi. yani diyete devammi edeyim kilo veremiyorum cunki yada devam edeyimi inceliyorum ama aynada cok hos bir bayan oldum ama tartida tik yok.. tesekurler sohbetinizi bekliyorum
 

selingor10

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
3
0
Merhabalar, ben de diyet konusunda kendimde denediğim nacizane bir öneriyi sizinle paylaşmak istiyorum.

Ananas hapı ve kiraz saplarını kaynatarak 20 günde 5 kilo verdim.

Ananas hapı inanılmaz bir ödem atıcı, eczanelerde var, günde 2 kez içtim. Kiraz sapını da marketten alıp sabahları kaynatarak çay gibi içtim. Onun dışında normal anlamda dikkat ettim yediklerime. Spor yapmadım çünkü vaktim yok.

Aklınızda olsun:KK68:
 

tsira

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2012
17
5
merhaba kızlar yenı katıldım aranıza ama hep takıp ederım k.k yı:) 24 yaşındayım boyum 1.72 kilom 65-64 ıkı sene once 54 kiloydum yurt dısına cıktım ve kılo aldım :KK43: dönelı nir buçuk sene oldu yapmadıgım kalmadı delı gıbı spor yaptım haftanın 5 gunu en az 2 saat spor yapıyordum 5 ay boyunca boyleydım ama 1 2 kilo anca verdım nedense kılo veremıyorum aç kaldım olmadı yedım olmadı.annem kafama cok taktıgımı bu yuzden zayıflayamadıgımı dusunuyor ama o kadar spor yapıyorum vucut tepkı vermez mı arkadas :KK62:sadece sıkılaştım zaten 36 beden gııyorum bence basenım olmadıgından ötürü verecek kılon yok dıyolar 64 kılo ya nasıl verecek kılom olamaaaaz kollarım bıngıl bıngıl bıldıgın:KK42: bana da bir yardım eli uzatınnnn
O kadar spor yapmana rağmen kolların bıngıl bıngılsa iki ihtimal var;
1- Ya yaptığın spor yanlış( mesela cardio ya çok abandın) bu durumda fitness yapıp ağırlık çalışman lazım.
2- Ya da yetersiz besleniyorsun ve kas tahribatı yaşıyorsun. bu durumda yaptığın spora göre yeterli ve dengeli beslenmen lazım.
 
Yukarı Alt