Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Diyet Yapanlara öneriler

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve putzie tarafından 9 Nisan 2007 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2007
    Konu Sahibi : putzie
  1. putzie

    putzie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar anlaşılan çoğu kişinin kilolarıyla başı dertte.bende sizlerden birisiyim kilolarımla başım dertte.1.5 aydır diyet yapıyorum ve 7 kilo verdim bazı tavsiyelerim var belki sizede faydası olur.
    1:her gün muhakkak 200 gr diyet yoğurt yiyin ve haftada 2 yumurta tüketin.
    2:günde en az 2 litre su için.
    3:çay kahve gibi içecekler yerine yeşil çay, bitkisel çaylar yada phyto slim adlı zayıflama çayı var (ben günde 4 tane phyto slim içiyorum) ondan için.
    4:zayıflayacağım diye sakın ekmek yememezlik etmeyin her gün 2 dilim ekmek yiyin muhakkak.
    5:hamurişi,tatlı,simit,poğaça vs. gibi şeyler yerine domates salatalık yiyin zamanla alışacaksınız özellikle sabahları miğdenizi hamurla doldurmayın.
    6:meyve şişmanlatmaz deyipte meyve'nin dozunu kaçırmayın günde 1 tane meyve yiyin.mzellikle elma,kivi,mandalina kalorisi düşük olan meyveler'den yiyin.
    7:sebze yemekleri tüketin mesela bu mevsimde pazı,mantar(kalorisi en azolan sebzelerden birisi mantardır haftada 2 kez yemenizi tavsiye ediyorum)bamya,kabak yemeğini tüketin.
    8:kırmızı et mümkün olduğunca az tüketmeye çalışın bende etobur bir insanım ama kendimi kontrol etmeyi öğrendim mesela haftada 1 akşam kırmızı et,3 öğlen imkanınız varsa somon balığı,2 akşamda haşlanmış tavuk tüketin.
    9:spor en önemli husus yürüyüş yapın.hem bedava hemde çok faydalı.1 ay sonra ne selülit kalacak ne sarkma olacak.hemde vücudunuz sıkılaşmış olacak.tembel olmayın asansör kullanmayın mümkün olduğunca yürüyün.
    10:geldik en önemli noktaya kesinlikle sürekli zayıflamayı düşünmeyin haftada bir kez tartılın.başlangıçta sıkıcı gelecek ama zamanla vücudunuz şekle girmeye başladığında ve eski kıyafetlerinizin içine girmeye başladığınızda her şey dahada keyifli olacak.zaman zaman kilo vermeniz duracak hatta geri bile alacaksınız verdiğiniz kiloları ama inankı sonunda zafer sizin olacak.
    HADı HANIMLAR KENDıNıZE GÜVENıN.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 28 Mayıs 2009
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.