doğum sonrası ikinci regl vak'ası :((

rida

بسم الله
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Kasım 2007
Mesajlar
2.214
Emoji Skoru
4
Yaş
38
bu ayın 2'sinde ilk reglimi olmuştum dün itibariyle yine olmuşum..çok sinir bir durum...benim çok düzenli olurdu ama diğeri biteli daha iki hafta oldu...çok şaşırdım..siz yaşadınız mı böyle bişey!
 
S

SAADET DEMİRCİ

Ziyaretçi
canım bende doğumdan sonra 3 kere regli oldum . ilk ile ikincisi arasında 16 gün var . ikinci ile üçüncüsü arasında 25 gün. doğumdan bir süre sonra böyle dengesizlikler olması normalmiş. :CüvCüv: ayrıca ben hamileliğimden önce regli oldum zamanlarda iğne vurdururdum hap felan fayda etmezdi ağrılarıma şimdi ise 3 kere olmama rağmen anlamıyorum bile ne ağrı ne sancı maşallah hiç bişi yok. :eek: hatta son reglimde hazırlıksız yakalanmıştım çok feci bir durumdu.
 

Gkcn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Haziran 2007
Mesajlar
1.721
Emoji Skoru
12
ben henüz olmadım ama doğumdan sonra 6 ay kadar düzensiz oluyormuş ve yavaş yavaş düzene giriyormuş.düzelir bence normaldir.
 

Erence

sensiz olamam......
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Temmuz 2008
Mesajlar
1.227
Emoji Skoru
0
bende 9 mayısta doğum yaptım. ilkini 28 temmuzda oldum bu aralar bekliyorum ilk doğumumda hemen düzene girmişti. ama illaki hormonlar değişiyor düzene girmek biraz zaman alıyo ridacım sıkma canını
 

drydeniss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Temmuz 2008
Mesajlar
2.210
Emoji Skoru
7
Yaş
33
20 mayısta doğum yaptım ilkini 12 temmuzda oldum ikinciyi 9 ağustosta. saat gibi yaa. hatta düzensiz olur diye düşünerek tatile gitmiştik. gittiğimiz günün ertesi gün geldi. havuz yerine şezlongta uzandım. foto çektim....
 

rida

بسم الله
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Kasım 2007
Mesajlar
2.214
Emoji Skoru
4
Yaş
38
canım bende doğumdan sonra 3 kere regli oldum . ilk ile ikincisi arasında 16 gün var . ikinci ile üçüncüsü arasında 25 gün. doğumdan bir süre sonra böyle dengesizlikler olması normalmiş. :CüvCüv: ayrıca ben hamileliğimden önce regli oldum zamanlarda iğne vurdururdum hap felan fayda etmezdi ağrılarıma şimdi ise 3 kere olmama rağmen anlamıyorum bile ne ağrı ne sancı maşallah hiç bişi yok. :eek: hatta son reglimde hazırlıksız yakalanmıştım çok feci bir durumdu.
saadetcim dediğin doğru benim de ağrım olurdu..
ilkinde de şimdi de olmadı...
 

mercan_dilara

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Şubat 2008
Mesajlar
992
Emoji Skoru
2
Ridacim benim 3.reglim bitti.Tam gununde oluyorum ama tum arkadaslarin aksine benim eskiden agrisiz ve normal gecerken simdi feciiiii agrili ve cok yogun geciyor.Wc den cikamiyorum cunku saat basi ped degistirmeme ragmen yinede her yerime geciyor.Artik regl gunum gelemden strese giriyorum
 

yaseemin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2007
Mesajlar
1.461
Emoji Skoru
3
Yaş
41
ben daha adet olmadım mahmudda 5 ay sonra olmuştum ağrım olmamıştı başlarda ama sonra yine olmuştu ,ilk adetim baya yoğun geçmişti.mercancım neden o kadar fazla oluyorki kanaman acaba?
 

Ansaneri

мιηιк кє&#8
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Aralık 2007
Mesajlar
804
Emoji Skoru
0
Yaş
37
22 mayısta doğum yaptım ilk adetim yeni bitti geçen sene en son adet tarihim 10 ağustostu bu senede 11 ağustos 1 sene üzerine :)) ama benim yine çok sancım oldu ilk gün her zamankinden bi farkı olmadı açıkcası
 

happy_spk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Ağustos 2007
Mesajlar
457
Emoji Skoru
5
kızlar ben 5 mayısta doğum yapmıştım henüz hiç regl olmadım. ?? sütüm baya bi var şükür, halen emziriyorum yani. ondan da sanırım.. ama ne zaman ve ne şekilde olurum bilemiyorum. bande accayip ağrılı olurdum. bakalım nasıl olacak. gerçi spinal sezeryan oldum, birşey değiştirir mi bilmem?

hepinize sevgilera.s.
 
Yukarı Alt