Doğum Tercihiniz

DOĞUM TERCİHİNİZ


  • Ankete Katılan
    146

Loriin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2007
6
0
daha doktorumla bu konuyu hiç konuşmadık ama normal epidural tercihim....çevremde olanlar var oldukça memnunlar....bir aksilik olmazsa inşallah
 

Sheker

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2007
71
0
Kesinlikle Normal bide senin gönderdiğin dogum anı videolarını görünce normale karar verdim sezeryandan korkuyorummmmmmmmmm
 

moonshine76

sabirsiz
Pro Üye
17 Nisan 2007
1.242
13
saka bir yana hersey yolunda giderse normal dogum tercihim. Sezeryanda da daha sonra sorun oluyormus agrisi sancisi falan.Karin en ufak sogukta siskinlik yapiyormus öyle duydum.
 

sarxix papatya

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2007
1.553
4
normal en guzelı ama bana sorsaydınız acı cekmek ıstemezdım sezeryan derdım.ama su anda fıkır belırtmek ıcın erken bana kıslaarrrrr.
 
M

masal

Ziyaretçi
kesinlikle normal doğum derim. iki kızımıda normal doğumla üstelik en özel hastanede yani evimde doğurdum:))
belki çok canınız yanıyor o an ama kim yaşamamışki bu acıyı demekki çekilebilecek bi acı... doğumun hemen ardından bebeğinizi kucağınıza almak hiç bir şeye değişilmez sanki tekrar dünyaya gelmiş gibi oluyor insan, muhteşem bir duygu yaşıyorsunuz o an.. ya yine aklıma geldi bi tane dahamı doğursam napsammm:1rolleyes:
 
E

EU1

Ziyaretçi
yokkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ama olsaydı da kesinlikle sezeryan olurdu no normal dormal dogum aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kesinlikleeeeeeeeeeeee aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yapmma bn anıramam dr unda vcanı sıkılır vallam sonunda der zaten ameliyathaneyi hazırlayın ne gerek va rugraşmasın canım drum bnm gece sancı tutar filan de uykusundan olmasın bence SEZERYAN + EPİDUREL
 
Yukarı Alt