Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

doğumum başladı galiba hastaneye gidiyoruz..

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve ro_se17 tarafından 26 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  1. ro_se17

    ro_se17 no paniq no heyecan Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.476
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canlarım sonunda bende de ağrılar başiladı :lepi:sabah 5 ten beri şuanda 5 dakikada bir geliyor.annem geldi .hastaneye gidiyorum kızlar :1shok:inşallah oğluşumu sağ salim alrırım...dua edın ne olur hepinize dua edicem görüşmek üzere eğer geri gelirsem :dance:yazarım sizlere ama oğluşumla gelicem herhalde...
     
  2. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  3. fater

    fater Guru Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    306
    Allah bi avazda kurtarsın inşallah
    sağsağlim oğlunu kucağına alıp doğum hikayeni yazmanı bekliycez
    Allah yardımcın olsun kolay bir doğum olur inşallah
     
  4. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  5. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ayy canimm süper yaa sonunda inşallah kolay doğum olur allah sağsalim kavuştursun inşallah bebişine
    allah bi avazda kurtarsinn
     
  6. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  7. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.886
    Beğeni:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    sukurler olsun insallah canim hadi gozun aydin ozel mesajlarini iki dk bak cevap ver nolur
    beni merakda birakma
    ben kaliyorum amaaaaaaaaaaa:1shok:
     
  8. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  9. ecenas

    ecenas Canım Kızım _EceNas_ Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    873
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hadi canim hayirli haberlerle dön inş. Canimmm,oğlun da sende sağlikli bi şekilde dönün,,,
     
  10. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  11. bensibelim2

    bensibelim2 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.388
    Beğeni:
    1.529
    Ödül Puanları:
    123
    Hadi hayirlisi olsun caniiiiim guzel haberlerini bekleriyoruz :CüvCüv: insallah bebisinle dönersin :emir_bebek:
     
  12. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  13. Biromur

    Biromur ``Birömür`` Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.601
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım hadi oğluşunla bekliyoruzz seniia.s.

    darısı çorumluya ve bizlereee:1hug:
     
  14. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  15. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.886
    Beğeni:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    ana bu kiz pc acik unuttu sanirsam hala online
    neyse pc onemli degil gidip de sag selim oglusuna kavussun yeterrrrrrrrrrrrrr
    :dance::teytey:
     
  16. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  17. Biromur

    Biromur ``Birömür`` Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.601
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    anacımm kız heycandann nası gideceğini bilememiştir:emir_bebek:jeyyar
     
  18. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ro_se17
  19. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.886
    Beğeni:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    benim hic umrum degil zaten pc bende hayirlisi ile bi gidebilsem yoruldum gercekten
    sancilar cekiyorum ama bes dk da bir degil nolur rabbim bari bende bugun gidebilsem insallah hayirlisi ilesenağlamasenağlama
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.