Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

doktorlar

Konusu 'Gebelik / Hamilelik / Kadın Doğum' forumundadır ve pissycattr tarafından 30 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : pissycattr
  1. pissycattr

    pissycattr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ilk 12 haftada doktorların tutumu bayağı bi can sıkıcı oluyor gerçekten. 7 haftalık hamileyim geçen hafta gittim üstelik özel hastaneye daha önceki bebeğimin 6 haftalıkken kalbi durmuştu enfeksiyon sebebiyle dediler. dolayısıyla şimdiki hamileliğimde de stressliyim tekrar olacak diye ve doktora dedimki tekrar olmaması için ne yapabilirim? neler yemeli, neler yememeliyim? havuza denize girebilir miyim? herhangi bir ilaç kullanmam gerekir mi? gibi haklı sorular adam bana dediki: valla ilk 3 ayda bişey yapamayız ilaçta veremeyiz ama sen dersenki benim canım çok kıymetli sana progestan vereyim?! bu nasıl bi tutumdur ya? e bende el mahkum aldım kullanıyorum progestanı sonra intte baktım enfeksiyona hiç bir faydası yokmuş, hatta bebek tekrar ölürse rahimden atılmasını geciktiriyormuş!!! kanama olmadığı sürece sorun yok dedi geçen sefer bebişimin kalbi durduğunu öğrendiğimde 8 haftalık sanıyodum ben yani tam 1 hafta kalmış nerdeyse hastanelik olacakmışım yani! bu kadar ucuz mu bizim ve bişlerimizin hayatı anlamıyorum bence varsa bi düşük geçmişi doktor daha duyarlı olmalı gerekirse ilk aylarda bile her hafta kontrole çağırmalı bu duyarsızlık neden?! üstelik paramızla rezil oluyoruzzz!!!:eek:klava:
     
  2. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : pissycattr
  3. axsxkitom

    axsxkitom Konyanın Gülü :) Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeni:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    evet bazı doktorlar hastalarına gereken ilgiyi göstermiyorlar.
    bende düşük yaşadım. ama doktorum çok iyi birisi şimdi 11 haftalık hamileyim neredeyse 10..15 günde bir gel diyor takipli hastasıyım yanii. özenle inceliyor..
    sen en iyisi doktorunu değiştir derim. böyle ilgisizlikle olmaz..
     
  4. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : pissycattr
  5. kraker kız

    kraker kız Ziyaretçi

    11 haftalık hamileyim tam tamına 4 doktor ve 4 hastane değiştirdik sonunda bulduk sakın moralini bozma seni anlayan birini bulucaksın elbet geçen hafta kanamayla birlikte acile kaldırıldım eşim doktorun yanına gitmiş durumu anlatmış kadın doğumdan yeni çıkmış eşime demiş ki ölürse ölür kalırsa kalır ne yapayım yani 3 saattir doğumdaydım bana yazık değilmi deli olmuştuk bunu duyunca.o gece acilen başka hastaneye gittik ve ilk defa o doktora gidiyordum doktor 5inci kez benim için evin kapısından geri dönmüş 1 saat inceledi ve bir sürü liste sıraladı şimdi çok memnunum neredeyse her güna arayıp durumum hakkından bilgi veriyorum nanada progestan verildi ama 2 kez kanama yaşadığımdan dolayı senin doktoruunun tutumu çok fazla kırıcı olmuş
     
  6. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : pissycattr
  7. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.698
    Beğeni:
    848
    Ödül Puanları:
    238
    canım bu 9 ay böyle gitmez ..ilerleyen aylarda daha çok soru sorman gerekecek ve alamadığın her cevapta kafanda soru işaretleriyle döneceksin..bence değiştir dr unu en iyisini bulana kadarda gez bence..
     
  8. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : pissycattr
  9. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.072
    Beğeni:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım doktorunu degıstır
    bır kez cok ıyı doktor bıle olsa senın ona karsı bır onyargın olustu ve aldıgın her cevapta yetersız kaldıgını dusuneceksın
    hamılelık donemınde hasta doktor ılıskısını ben ask ılıskısıne benzetıyorum o derece guven duymalı ve kendını teslım edebılmelısın doktoruna bence
    daha bır cok doktor var elbet bırısı senı rahatlatacaktır
     
  10. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : pissycattr
  11. naz&pxixtxixrcxixk

    naz&pxixtxixrcxixk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba;
    ben de senin gibi ilk bebegimi kalbi durdugu için kaybettim. durumunu tahmin edebiliyorum ben 2.'ye hamile kalmadan korkmaya basladım ya yine aynı seyi yasarsam diye:KK43:
    doktora güvenmek cok önemli ben de bu yüzden ilk gittigim doktorum durumumu da bildigi icin daha cok ilgilenir umudu ile ona gidicem.
    sana sormak istedigim bi şey var: bebek alındıktan sonra ne kadar beklediniz, enfeksiyon kaptıgına dair bilgi patolojiden mi çıktı yoksa başka testler yaptırdın mı?
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.