Dr. Esabil Eker Hasta Yorumları (burun estetiği)

swtyheart

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2017
554
709
kizlar ameliyatima 1 ay kaldi.Resimlere bakiyorum hep asiri kavisli ve yukarda iyice konusursam istedigim gibi yapabilirmi? daha duz ce orta boyutta bi burun istiyorum cok kalkik hosuma gitmiyor
 

aaabbbcccc

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2019
31
11
kizlar ameliyatima 1 ay kaldi.Resimlere bakiyorum hep asiri kavisli ve yukarda iyice konusursam istedigim gibi yapabilirmi? daha duz ce orta boyutta bi burun istiyorum cok kalkik hosuma gitmiyor
benim başta çok kalkık ve kavisliydi zaman geçtikçe baya indi hala kalkık ama güzel bi kalkıklık kötü değil
 

Karamellasepeti

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2017
767
827
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba Esabil Eker’e yaklaşık 4 yıl önce burnumu yaptırdım ama gelin görünki Aşırı yapay duran yandan saçma sapan kaydırak görünümlü önden ise eşit olmayan domuz görünümlü burun delikleri olan ucu top gibi ve aşırı geniş bir buruna sahip oldum. Öyle hevesle gitmistim ki .. Çokta kötü olamayan bir buruna sahiptim. Bir hataya düstüm elime toplu miktarda para gecmisti ve ben suratımın tamda ortasında bulunan neden daha güzel olmasın ki ? Diye düşündüğüm burnumu, zaten fiyatıda uygun diyerek ( herkesin düşündüğü şey ) Esabil Beye yaptırmaya karar verdim. Gittiğimde kendi burnuda yapılı olan cokta güzel oldugunu kendime yakısacagını dusundugum Tuvana Türkayın fotoğrafını gösterdim böyle olmasını istediğimi söyledim bu kadar incelmez önden dedi, amenna zaten kafama takmıstım gözümü karartmıstım bu kadar olmasada en azından benzer diye düsündüm. Ameliyatı oldum herkes gibi zor bi sürec gecirdim ama hic agrım olmadı cok şükür. Cok uzun anlatmak istemiyorum fazla doluyum cunku 😀 kimseye soyleyemiyorum burayada sırf bunları yazmak icin kayıt oldum. Çünkü ailem yaptırma diye cok soyledi ben her seyi göze alıyorum dedim. Üzülmeyim diye kötü demiyorlar sadece keske yaptırmasaydın diyorlar dahada görüpte begeneni görmedim ve bu durum beni cok üzüyor kimseye keske yaptırmasaydım diyemiyorum cunku herkes beni ikna etmeye calısırken ben dinlemedim bisey deme hakkımda kalmadı bu yüzden. Ay daha neler neler benimle yakın zamanda burnunu baska bir doktora yaptıran arkadasım var aynı ortamda bulunuyoruz surekli herkes ona burnun cok guzel çok yakısmıs diyor yanımda benimde gözlerim doluyor sessiz kalıyorum üzülüyorum acıkcası. Neyse konumuza dönelim aradan 2 sene falan gecti baktım burnum inanılmaz fake duruyor öndende acayip geniş doktora gittim gösterdim burnum cok genic ucu bi garip dedim ödemden dedi! Yahu aradan kac sene gecmis ne ödemi zaten gözünün ucuyla baktı hic dokunmadı ilgilenmedi bile o kadar zoruma gittiki.. Sonuc olarak 4. Senem ve burunla yasamaya devam ediyorum. İkinci ameliyata ne bütçem var nede güvenim. Simdiye kadar kimseye dökemedim içimi size döktüm. Hakkınızı helal edin.... ( fotograflarımı cok kırptım malum internet ortamı isterseniz tam halini atarım mesaj yoluyla )
Bence burnunuz cok güzel olmuş ufak ve kalkık. Benim de biraz kemik var. İstedigim burun tipi böyle ama biraz daha uzunh
 

Jane Bennet

Üye
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2018
430
644
Esabil Eker e ameliyat olmak isteyenler 10 kere dusunup oyle olsun sizi sadece bu kadar uyarayim. Yine de karar sizin özellikle burnunda hicbir sorun olmayıp ufak sıkıntılar için gidenler aman ha diyeyim . Yüzünüzü mahvetmek istemiyorsanız bu adamdan uzak durun
 

swtyheart

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2017
554
709
Arkadaşlar merhaba. Bende Esabil Eker’e ameliyat olacağım. Çok tedirginim kafam iyice karıştı. Başka doktor mu baksam?
Ben ankara da en cok bu doktorun ismin i duydum ve cok memnun hastalari var.Canim cok buyuk kemerli bi burundan findik burun beklersen bu doktor degil docenti gelse olmaz biraz beklentinle ilgili ben 17snde olacagim hic korkum endisem yok
 
Yukarı Alt