Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

drum rahim filmine benzeyen bir film istedi yaptiran varmi nasil oluyor arkadaslar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve nurseay tarafından 5 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  1. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar daha once rahim filmi cektirmistim fakat dr rahim filminden biraz daha az acili olan bir film daha istedi rahim kalinliginin incelenmesi icinmis sanirim ve ben cok korkuyorum aranizda bu filmi cektiren var mi nasil yapiliyor?teskkurler...
     
  2. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  3. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.708
    Beğeni:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşım inan böyle bi filmin olduğunu ilk defa senden duyuyorum....acaba burdada varmı o filimden...bende rahim filmi çektirmiştim,ama bunu ilk defa duyuyorum...:uhm:
     
  4. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  5. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim dr fransiz oldugu icin icerigini henuz tam ogrenemedim ama reglimi bekliyoruz bitiminde cekiliyormus rahim filmi gibi yani insallah nasil oldugunu, nicin oldugunu ve sonucu yazarim buradan.Hepimizin hakkinda hayirlisi olur insallah.
     
  6. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  7. EU2

    EU2 Ziyaretçi

    acaba sono dedikleri şey mi? bana da yaptılar. rahime bir sıvı verip vajinal ultrasonla rahim içine bakıyorlar..her hangi bir miyom polip var mı diye.
    ben de birşeyler görüldü.Bu sebeple 2 buçuk hafta önce histeroskopi oldum.2 tane 1 buçuk santimlik miyom varmış.doktor aldı.
     
  8. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  9. BenOzgurce

    BenOzgurce Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.875
    Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    Miyom filan rahim filminde belli olmaz mı ya da ultrasonda :uhm: Ultrasonda doktor benim rahim kalınlığımın normal olduğunu söylemişti başka filme ne gerek var ki acaba CADIARZU Merak ettim şimdi fisfisfis
     
  10. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  11. EU2

    EU2 Ziyaretçi

    Normal ultrasonla ya da vajinal ultrasonda pek belli olmuyor bazan galiba..sono dedikleri yöntemle renkli bir sıvı veriyorlar rahim içine..Böylece ne var ne yok görülüyormuş.
     
  12. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  13. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Gecmis olsun canim miyomlarindan kurtulman guzel insallah hersey yolunda gider bundan sonra.Yok benim ckilecegim filmde sivi falan verilmiyormus rahimin kalitesine bakiliyormus.Rahim filmini daha once yaptirmistik zaten ama sende bilirsinki zor seyler Allah herkese kolaylik versin.
     
  14. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  15. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Evet haklisin canim ya rahim filmi zaten baslibasina buyuk bir aciydi onda neye bakacaklarsa hepsine baksalar ya simdi ayni aciyi tekrar yasamak kabusum oldu.Bakalim neymis yazarim burdan insallah.
     
  16. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  17. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Biraz once baktim ve sordum evet benimkide histereskopiymis netten biraz okudum ama yasayan biri olarak cok zor biseymi yani nasil yapiyorlar?Cok korkuyorum cunku rahim filmi cok zordu ve onun gibi birseyi tekrar yasamak zor geliyor bilgilendirirsen sevinirim canim tesekkurler simdiden.
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.