1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Merhaba Ziyaretçi Ödüllü yemek yarışması
    Notu Gizle
  3. Notu Gizle

Dünya' nın En Kusursuz Vücutlu Kadını

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve EU1 tarafından 8 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    harika birşey bu yaa..bende zayıf gözükmek için hep yüzüstü güneşlenirdim...wöööhöööwww senağlama :sm_confused: :tomato: :Roflol:


    [​IMG][/URL]
     
  2. 8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    vavvvvv taş gibi hatun ya :)
     
  4. 8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  5. cacxixk

    cacxixk cadıloz Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2007
    Mesajlar:
    141
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :KK70::KK70::neresi taş....pamuk gibi olur bu teyzedann:)):))
     
  6. 8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  7. BenTulis

    BenTulis KURŞUN KALEM Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    720
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    Kısım,bu kadın diye başlık atıp,sonra da yerkürenin coğrafi yüzey şekillerini koyuyorsun fotoğrafa..Kadın nerde,kadıııın?
     
  8. 8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  9. cadxixxixxix

    cadxixxixxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayy büyüyünce bende öyle olmak isterimm süper yaa
     
  10. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  11. kemancxix

    kemancxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2007
    Mesajlar:
    348
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    oha oha oha oldummmmmmmmm
     
  12. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  13. ze-ta

    ze-ta EmEkli Editör :P Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    699
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    308
    oha falan oldum yanı...
    bende kendımı bısı zannederdım meger ne hatunlar varmıs :KK70:
     
  14. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  15. BenTulis

    BenTulis KURŞUN KALEM Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    720
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    Bunun iki baldırı arasına asma köprü yapıcaklarmış,öyle duydum...
     
  16. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    Benim resmimi kim neden ne hakla koyduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
     
  18. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  19. SEN_KOLIK

    SEN_KOLIK herkez YALANCI!! Pro Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.341
    Beğenildi:
    1.433
    Ödül Puanları:
    363
    Ayyyy Yazik Ya Kadina Böyle Olmakta Cok Zordur Herhalde Yinede Bi Icim Suuuuuuuu