Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

duydunuzmu bunu?!!!

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve HÜZÜN YAPRAKLARI tarafından 26 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  1. HÜZÜN YAPRAKLARI

    HÜZÜN YAPRAKLARI Ziyaretçi

    kızlar hemen sizi haberdar etmek istedim arkadaşıma dr'u renkli çamaşırları yasaklamış niye derseniz kist yapıyomuş.bazı çamaşırlar hani boya akıtabiliyo ya kansoröjen etkiside var aman dikkat giyersenizde günlük pedle kullanın lütfen....
     
  2. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  3. antrenor

    antrenor Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğeni:
    6
    Ödül Puanları:
    306
    bilgilendirdiğin için sağol canım,sağlık bu şakaya gelmeza.s.
     
  4. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  5. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.347
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    teşekkürler valla benimde bazı çamaşırlarım boya veriyo özellikle siyah olanlar. bundan sonra dikkat edicem.
     
  6. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  7. burcak09

    burcak09 b&a Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.345
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yaaa ben hep renkli camasır giyerim.hatta beyaz camasırım yok bile.söylediğin için sağol.bundan sonra renkliler cöpeeee...
     
  8. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  9. Esra Naz

    Esra Naz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben haytaımda hiç renkli iç çamaşırı giymedim krem rengi dahi bulunmaz...Annemden kalma bi alışkanlık o da aynı ben gibi renkli çamaşırı hiç yoktur...
    Ama bu şekilde giyinen arkadaşlarım var onları uyarırım...
    Bilgilendirdiğin için tşekkür ederim
     
  10. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  11. DerinSu

    DerinSu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.895
    Beğeni:
    43
    Ödül Puanları:
    198
    kızz valla benim nerdeyse hepsi renkli yaa.offf beyaz kullancaz artık napalım.çok sagol canım...valla ne yalan söyliyim onca konu açıyorsun sanırım ilk defa yazıyorumkaydirigubbakcemile3
     
  12. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  13. ozlem24

    ozlem24 henuz rutbeye daha var:) Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    413
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    tesekkurler canim bizleri bilgilendirdigin icin.
     
  14. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  15. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.308
    Beğeni:
    164
    Ödül Puanları:
    413
    sağol paylaşım için ben daha önce pamuklu bile giymiyordum tüm diğer çamaşırları kaldırdım pamuklu aldım şimdi sıra renklilerde genelde benimde çamaşırlarım renkli
     
  16. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  17. witch52

    witch52 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tşk ler cnm.ben de arkadaşlarımı bu konuda uyaracağım.
     
  18. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  19. kafadar

    kafadar Guru Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    213
    Ödül Puanları:
    313
    bunu hiiç duymamıştım.. mirmirmirmir
    ben kadın doğumcuda çalışmıştım.doktorum da günlük pedleri önermezdi..
    günlük pedlerin hava almayı engellediği için akıntıya yol açtığını söylerdi..
    bu bilgi de benden olsun.. a.s.
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.