Negoo

Beynin olduğuna inanmak istiyorum, şaşırt beni
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
52.931
175.723
Merhabalar
:danscıkiz:


Eviniz de hayatınız da düzenli olsun istermisiniz? O zaman doğru yerdesiniz
:hobba:

Bazen yapacak çok işimiz olur ama bir türlü başlayamayız, nerden neye başlasak bilemeyiz.
Burda günlük yapacağımız işleri sabah madde madde yazıcaz ve gün içinde o maddeleri tamamlıycaz. Ben hem maddi hem manevi maddeler yapıcam. İsteyenlerde manevi maddeler ekleyebilir bu zorunlu değil.

Düzen benim için çok önemli, plan yapmak da öyle. Planlı işler her zaman beni rahatlatıyor, huzur veriyor bana. Genelde okuyacağım kitaptan tutunda, misafir geleceği zaman yapacağım yemeğe varana kadar plan yapar madde madde yazarım, yaptıkça yanına bir çentik atarım. Bu beni motive eder.
Evim düzenli olunca ruhum da sakin oluyor, ev veya bulunduğum ortam dağınıksa gergin oluyorum.
Düzen güzel şey 💜

Günlük maddelere örnek vereyim, herkes kendine uygun şekilde yapabilir maddeleri.

Maddi listem :
1- Ev süpürülecek
2 - Toz alınacak
3 - Wc temizlenecek
4 - Ütü yapılacak
5 - Çamaşır faslı

Manevi listem
1- En az 50 sayfa kitap okunacak
2- Basit şeylere öfkelenilmeyecek
3 - Film izlenecek
4 - Esmaül Hüsna okunacak
5 - Sevdiğimiz biri aranıp konuşulacak

Gibi gibi maddeler olacak

Günlük ödev de vericem, mesela bugünün ödevi pencere önlerinin tozunu almak gibi.

KURALLAR :


🔸 Herkes o gün yapacağı işleri en az 5 madde olarak yazacak. Gün sonunda maddeleri yapıp yapmadığını yazacak.
🔸 Her gün ödev vericem, ödev etiketine iki gün üst üste dönüş yapmayanlara(mazeret belirtmeden) etiket yapmıycam.
🔸Her hafta evin bir odasını odak noktası olarak belirliycem, o hafta boyunca o odanın dip köşe temizliği yapılacak. Odayı düzenli tutmak alışkanlık haline getirilecek.
🔸Her gece yatmadan önce evde ki dağınıklık toplanacak ve mutfak tezgahında bulaşık bırakılmayacak.
🔸 İsteyenler gün içinde birbirini maratona davet edebilir.

 
Son düzenleme:


Negoo

Beynin olduğuna inanmak istiyorum, şaşırt beni
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
52.931
175.723
Bugün dip köşe temizlik günüm. Normalde çok takıntılı hafta da iki kere dip köşe temizleyen bunun birinde yerleri elle silen bir insandım, ayda bir halıları silkeleyen, elinde sürekli halı fırçası halıları fırçalayan bir insan :olamaz::olamaz:çok değiştim evet, artık elle silmiyorum, halı silkelemiyorum (aile apartmanı o yüzden rahatım) falan filan. Asgari düzeye indirdim her şeyi. Daha çok geziyor, kendime daha çok zaman ayırıyorum.
Yine de düzen benim için çok önemli, evim her daim düzenlidir, ev dağınık olunda zihnimi toparlayamam, böyle de bir cinsim :KK45:
 


Bonus

Kimse değil aptal 🎧
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
11 Nisan 2007
39.557
214.750
:rolleyes:

Başlığı okumanın verdiği temizlik ve düzenlenmişlik hissi :KK68:
 

Bonus

Kimse değil aptal 🎧
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
11 Nisan 2007
39.557
214.750
Ben dün rahatsızdım biraz tatil çantalarını bile kısmen hallettim bitiremedim.

Bugün inş hepsini bitirmek niyetim.

Benim hedefler lidıl lidıl :confused:
 

Negoo

Beynin olduğuna inanmak istiyorum, şaşırt beni
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
52.931
175.723
Oturma odasını temizledim bütün işim bitmiş gibi temiz temiz oturuyorum 😀
Senin çocuk hasta otur mazeretin var :KK45:
:rolleyes:

Başlığı okumanın verdiği temizlik ve düzenlenmişlik hissi :KK68:
:halay:
Ben dün rahatsızdım biraz tatil çantalarını bile kısmen hallettim bitiremedim.

Bugün inş hepsini bitirmek niyetim.

Benim hedefler lidıl lidıl :confused:
E hadi o zaman kim daha çok iş yapacak bugün hodri meydan :KK59:
 


Bonus

Kimse değil aptal 🎧
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
11 Nisan 2007
39.557
214.750


Bonus

Kimse değil aptal 🎧
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
11 Nisan 2007
39.557
214.750


malii

Kasabın Karısı 💖💖
Pro Üye
9 Ocak 2009
22.189
104.496
35
Bugün dip köşe temizlik günüm. Normalde çok takıntılı hafta da iki kere dip köşe temizleyen bunun birinde yerleri elle silen bir insandım, ayda bir halıları silkeleyen, elinde sürekli halı fırçası halıları fırçalayan bir insan :olamaz::olamaz:çok değiştim evet, artık elle silmiyorum, halı silkelemiyorum (aile apartmanı o yüzden rahatım) falan filan. Asgari düzeye indirdim her şeyi. Daha çok geziyor, kendime daha çok zaman ayırıyorum.
Yine de düzen benim için çok önemli, evim her daim düzenlidir, ev dağınık olunda zihnimi toparlayamam, böyle de bir cinsim :KK45:
Her eve bi efo lazım, ama düzen için değil ruha iyi geldiği için:KK74::KK74:
 

Bonus

Kimse değil aptal 🎧
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
11 Nisan 2007
39.557
214.750


Negoo

Beynin olduğuna inanmak istiyorum, şaşırt beni
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
52.931
175.723
Bende yemegimi pisirdim dizim bitince temizlige baslıcam :KK48:
Hadi kolay gelsin, yaptıklarını yazmanı bekliyorum :KK36:
Ha ha ha eyle bi gülmüşüm ki :110:
Pu ha ha korkma çok acımayacak :KK70:
Harap ve bitap bi halde başlığı okuyup evin haline bakmak işte bu dramdır :KK70: :KK70:
Özlemişim ama konunu😍😍
Yaaa çok yoruldun sen bugün az iş yap, hadi yine iyisin az iş dedim :KK45:
Her eve bi efo lazım, ama düzen için değil ruha iyi geldiği için:KK74::KK74:
Yaa cansın sen, senden de lazım :KK19:
Bende yeşil gözlüyüm.
Senin benim boncuk gözlerimi de gördün ama :KK45:
 


Negoo

Beynin olduğuna inanmak istiyorum, şaşırt beni
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
52.931
175.723
Açmışım Ahmet Kaya bangır bangır heyt yavrum, o gazla bir sürü iş yaptım :KK53:


Mutfak tamam ✔
Antre tamam✔
Wc tamam ✔
Banyo tamam ✔
Çamaşır asma tamam ✔
Çocukların öğlen yemeği tamam ✔
Akşam yemekleri pişiyor ✔

Akşam hepsini ayrıntılı bir şekilde yazıcam. Çok hamlamışım yav
 

malii

Kasabın Karısı 💖💖
Pro Üye
9 Ocak 2009
22.189
104.496
35
Hadi kolay gelsin, yaptıklarını yazmanı bekliyorum :KK36:

Pu ha ha korkma çok acımayacak :KK70:

Yaaa çok yoruldun sen bugün az iş yap, hadi yine iyisin az iş dedim :KK45:

Yaa cansın sen, senden de lazım :KK19:

Senin benim boncuk gözlerimi de gördün ama :KK45:
kız beni sıcak çarptı galiba ateş çıkıyo vücudumdan kalbim de çarpıyo,kolumu kaldırıcak halim yok .duşa da giremiyom koluma iğneyle mikrop verdiler bulaşıcı hastalık var mı diye, zıkkım 4 saat su değmicekmiş:KK11:
alev çıkıyo sanki evin içinden vantilatör fön makinesi sanki:ruh::ruh:
 


Negoo

Beynin olduğuna inanmak istiyorum, şaşırt beni
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
52.931
175.723
kız beni sıcak çarptı galiba ateş çıkıyo vücudumdan kalbim de çarpıyo,kolumu kaldırıcak halim yok .duşa da giremiyom koluma iğneyle mikrop verdiler bulaşıcı hastalık var mı diye, zıkkım 4 saat su değmicekmiş:KK11:
alev çıkıyo sanki evin içinden vantilatör fön makinesi sanki:ruh::ruh:
Ay geçmiş olsun, koluna su değdirmeden girsene suya, başını tut en azından suyun altına
 


Bonus

Kimse değil aptal 🎧
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
11 Nisan 2007
39.557
214.750


retro_hippo

🏅🏅
Pro Üye
Anneler Kulübü
12 Nisan 2018
9.550
35.841
Hasta yavrumla ilgilendim..
Komşum kahveye geldi kahve içtik..
Evi topladım.
Ev süpürüldü,silindi.
Yemek yapıldı.
Çamaşır yıkandı.

Yoruldum oturuyorum 😄
 


Yukarı