• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • 3. Hafta Pınar Labneli Tarif Yarışması başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Egzema belası...

maydanozsuyu

My little sunshine🌞
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2019
3.483
6.231
27
Hanımlar.
5 sylık miniğim çok fena bu ara.
Egzeması var ve tüm vücuda yayıldı neredeyse.
Omuzlar göbek bel ense yüz...
Kaşınmaktan çocuk sinir krizi geçiriyor bildiğiniz.
Alerjik bir durum.
Neyse alerjisi var belli değil.
Süt sür ürünleri kesin dendi.
Zaten alerjik mama ile devam ediyoruz.
Şimdi sıkıntı şu laneyçt şey huzur vermiyor
Bu egzema nasıl hafifler.
En azından kaşıntı.
3 doktor gezdik 3 ğçüde hergün ışık duş sonrası bolca nemlendirme önerdi bir de kaşıntı şurubu.
Yok bir işe yaramıyor.
Kortizonlu krem verdi cildiye çocuk doktoru gördü ikisi de kullanmayın olmaz dedi. Böbrek üstü bezleri e hasar verir dedi.
Kaşıntıyı alacak bi nemlendirici var mı?
Şu an kullandığımız nemlendirici herkesçe beğeniliyor aslında ama artık yetersiz kaldı.
Bi doktor vazalin önerdi.
Ne yapsak biz?
Var mı bitkşsel bi yolu yorda mı?
 

Maviskelebegimm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ekim 2018
844
2.026
30
Corasatin mavi olanı kullanmistik biz doktorumuz önermişti bir ay çektik her tarafı kipkirmiziydi
İnşallah geçer bebeğinizin alerjisi biz bile dayanamıyoruz bazen
 

sn0wdr0p

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2016
4.172
6.392
Benimkin de kulak arkasında oldu bir dönem.
Doktorumuz ciltten emilmeyen kortizonlu ultralan pomat önermişti.
Bunu sorabilirsiniz doktorunuza.
Bir de reklamlarda çıkan Bepanthol var kortizonsuz egzemali kaşıntıyı gideriyor diyor onu denediniz mi?
Çok sıcak tutuyor olabilir misiniz?
Bu tür ciltler sıcağa gelemez.
Aşırı giydirmeyin.
Ve de gerekirse sadece su ile ayrı yıkayın çamaşırlarını.
Deterjan dan ya da yumuşatıcı dan da oluyor olabilir.
Çok zor gerçekten bebek için.
Geçmiş olsun.
 

maydanozsuyu

My little sunshine🌞
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2019
3.483
6.231
27
Corasatin mavi olanı kullanmistik biz doktorumuz önermişti bir ay çektik her tarafı kipkirmiziydi
İnşallah geçer bebeğinizin alerjisi biz bile dayanamıyoruz bazen
Coresatin pembe kullandık işe yaramadı aksine kuruttu çocuk pul pul deri döktü.
Maviyi de araştıralım.
Sağ olun
 

maydanozsuyu

My little sunshine🌞
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2019
3.483
6.231
27
Benimkin de kulak arkasında oldu bir dönem.
Doktorumuz ciltten emilmeyen kortizonlu ultralan pomat önermişti.
Bunu sorabilirsiniz doktorunuza.
Bir de reklamlarda çıkan Bepanthol var kortizonsuz egzemali kaşıntıyı gideriyor diyor onu denediniz mi?
Çok sıcak tutuyor olabilir misiniz?
Bu tür ciltler sıcağa gelemez.
Aşırı giydirmeyin.
Ve de gerekirse sadece su ile ayrı yıkayın çamaşırlarını.
Deterjan dan ya da yumuşatıcı dan da oluyor olabilir.
Çok zor gerçekten bebek için.
Geçmiş olsun.
Yok baya ince giyiyor.
Evde stabil 22 derece..
Çorap bile giydirmiyorum.
Bephantol denemedim yorumlar iyiy değildi.
Deterjanı alerjik bebeklere uygun. Çşçift durulama yaptırıyorum.
Şampuanı egzemaya uygun egzema şampuanı.
Nemlendiriciler keza öyle.
İnanın gece ellerini tutarak uyuyorum.
Yoksa kaldıkça kaşınıyor.
 

Cansuyusu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2018
534
1.142
39
Tanıdıgımın bebeğinde vardı. Oturdukları ilin suyundan oluyodu.memlekete geldiklerinde geçiyodu.hatta bebeği damacana suyuyla yıkıyolardı. Nemlendirme şart egzema için. Benim ellerimde var egzama. Dut kutusunu kaynar suda bekletip ılıyınca ellerimi o suya sokuyorum. Baya nemlendşriyo ve çatlaklarını azaltıyo. Bebeklere zararı olur mu bi bakın. Allah şifa versin
 

maydanozsuyu

My little sunshine🌞
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2019
3.483
6.231
27
Tanıdıgımın bebeğinde vardı. Oturdukları ilin suyundan oluyodu.memlekete geldiklerinde geçiyodu.hatta bebeği damacana suyuyla yıkıyolardı. Nemlendirme şart egzema için. Benim ellerimde var egzama. Dut kutusunu kaynar suda bekletip ılıyınca ellerimi o suya sokuyorum. Baya nemlendşriyo ve çatlaklarını azaltıyo. Bebeklere zararı olur mu bi bakın. Allah şifa versin
Aslında su hazır su denemek lazım.
Suyuna hindistan cevizi yağı koyuyoruz da belki yetmiyordur.
Dutu da muhakkak araştırıcam
 

kahvetelvesi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
9 Mayıs 2011
9.530
16.957
Emerken süt ve süt ürünleri kuruyemiş yumurta baharat paketli gıdaları kestik.
Ama son zamanlarda emmiyor.
Sağıp da veremiyorum kucaktan inmiyor
Mama ile devam ediyoruz epeydir.
O da alerjik mana zaten. Raporlu.
Geçmiş olsun.
Arkadaş dut suyuyla silin demiş, ibrahim saraçoglunun kürüydü sanırım o.
Zararı olmaz herhalde, denenebilir.
 

chamallows

geçmedi yare sözümüz
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Aralık 2015
10.720
19.110
34
dut kurusunu guzelce haslayip suyuyla vucudunu her gun silip biraz bekletin
yikarken vucuduna sampuan sabun kullanmayin iyice kurutup kasindirmasin
 

eunja

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2012
793
1.350
Gecmis olsun
Egzamaya cok iyi gelen bizzat uyguladıgım cok şifalı bir ot var. Ceviz yaprağı
Ceviz yaprağı suyunu kaynatın suya rengi cıkınca kapatın 5-10 dk kadar kokusu tendirditot gibi. Ilıyonca pamukla egzamalı bolgeye sürün
Bebekler için uygun mu dr sorun
 

Moon Light

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mart 2015
5.136
10.240
Egzama gercekten bir illet ve kesin cozumu neredeyse yok malesef. Benim de ellerimde vardi. Gittikce de yayiliyordu. Ayni sekilde dayimin 4 yasindaki kizinda da vardi dirsek icinde tam. Cocuk kasidikca daha da yayiliyordu. Benim halimden kat kat kotuydu garibim. Onlar sans eseri (sanirim gokceadaydi emin degilim) bir eczanede bir krem bulmuslar. Eczacinin kendi yapimi, bitkisel, testlerden gecmis. Bakanlik onayli. Her seyi denedikleri ve sonuc alamadiklari icin de denemisler. Krem gecirmis kuzenimin egzamasini. Dayim ayni kremden bana da gonderdi sag olsun. Benim egzamam da gecti. Tabi ki arada stresle, sabun deterjan ikilisiyle vs tekrarliyor, ama kremi surunce rahatlatiyorum. Kremin internet sitesinde satışi var. Ozelden yazabilirim isterseniz. Temin ederseniz ufak bir bolgede deneyin once tabii herhangi bir sorun olmamasi icin.

Kortizonlu kremler malesef hicbir ise yaramiyor. Bebeginize de faydadan cok zarari oluyordur.

Kiyafetlerini, tenine temas edecek seyleri deterjanla yikamayin. Veya sirkeyle durulatin yikadiktan sonra. Miniginize cok gecmis olsun. Umarim sifa kaynagi bulursunuz.
 
Son düzenleme:

caylakbridet

Üye
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2018
153
74
30
Hanımlar.
5 sylık miniğim çok fena bu ara.
Egzeması var ve tüm vücuda yayıldı neredeyse.
Omuzlar göbek bel ense yüz...
Kaşınmaktan çocuk sinir krizi geçiriyor bildiğiniz.
Alerjik bir durum.
Neyse alerjisi var belli değil.
Süt sür ürünleri kesin dendi.
Zaten alerjik mama ile devam ediyoruz.
Şimdi sıkıntı şu laneyçt şey huzur vermiyor
Bu egzema nasıl hafifler.
En azından kaşıntı.
3 doktor gezdik 3 ğçüde hergün ışık duş sonrası bolca nemlendirme önerdi bir de kaşıntı şurubu.
Yok bir işe yaramıyor.
Kortizonlu krem verdi cildiye çocuk doktoru gördü ikisi de kullanmayın olmaz dedi. Böbrek üstü bezleri e hasar verir dedi.
Kaşıntıyı alacak bi nemlendirici var mı?
Şu an kullandığımız nemlendirici herkesçe beğeniliyor aslında ama artık yetersiz kaldı.
Bi doktor vazalin önerdi.
Ne yapsak biz?
Var mı bitkşsel bi yolu yorda mı?
Merhaba canim kıyamam kuzuma bak bizimde egzama belâmız vardı bir sürü krem denedim en sonunda buldum çareyi sildi artı tüm egzamayi . Aveeno baby egzama kremi . Sakin boşu boşuna kortizonlu kremleri kullanma
 

burcak86

hiçbişe değişmesin
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2011
5.292
15.282
Hanımlar.
5 sylık miniğim çok fena bu ara.
Egzeması var ve tüm vücuda yayıldı neredeyse.
Omuzlar göbek bel ense yüz...
Kaşınmaktan çocuk sinir krizi geçiriyor bildiğiniz.
Alerjik bir durum.
Neyse alerjisi var belli değil.
Süt sür ürünleri kesin dendi.
Zaten alerjik mama ile devam ediyoruz.
Şimdi sıkıntı şu laneyçt şey huzur vermiyor
Bu egzema nasıl hafifler.
En azından kaşıntı.
3 doktor gezdik 3 ğçüde hergün ışık duş sonrası bolca nemlendirme önerdi bir de kaşıntı şurubu.
Yok bir işe yaramıyor.
Kortizonlu krem verdi cildiye çocuk doktoru gördü ikisi de kullanmayın olmaz dedi. Böbrek üstü bezleri e hasar verir dedi.
Kaşıntıyı alacak bi nemlendirici var mı?
Şu an kullandığımız nemlendirici herkesçe beğeniliyor aslında ama artık yetersiz kaldı.
Bi doktor vazalin önerdi.
Ne yapsak biz?
Var mı bitkşsel bi yolu yorda mı?
Deniz suyu,nemli iklim çok iyi geliyor. Deneme yanılma yöntemiyle tüm alerjen ürünleri çıkarın beslenmenizden. Abartmıyorum haşlanmış patates pirinç kabak filan yiyin bir süre. Sonra tek tek ekleyin beslenmenize ,alerjide yapılabilecek başka bişey yok. Makarna ,şehriye,baklagil kızartma özellikle çıkarın. Mesela patates haşlaması yapmaz patates kızartması yapar gibi. Zeytinyağı güvenlidir,turşu vs alerjiktir. Dört aydır savaşıyoruz epey kontrol altına aldık oğlumda