• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Pınar Labneli Tarif Yarışması 4. Hafta yarışma başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

EKİM 2020 DONDURULMUŞ EMBRİYO TRANSFERI OLACAKLAR 👶

Yasnaz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2019
2.763
10.635
Herkese merhabalar :KK36:
Ekim ayı dondurulmuş embriyo transferi olacaklar haydi buraya :KK56:
Bu topiği açmamın nedeni birbirimize fikir alışverişimizin olması o stresli 10 günü ve sonrasını beraber geçirelim bu topik bize uğur getirsin :KK22:

Ben kendi hikayemi anlatmakla başlıyorum
23 yaşım yeni bitti 4 yıllık evliyim istanbul bahçeci umut tüp bebekte 2 yıldır tedavi görüyorum,eşim azosperm hastası sperm çıkışımız 0 ve tese ile alınan spermlerle embriyolar oluştu.

2 deneme yaptık ilk deneme negatifti ikinci icin başladık öncesinde histereskopi yapılıp rahime çizik atıldı tutunmasını sağlıyormuş.
Öylede olmuştu tutmuştu ama şans bu ya boş gebelik oldu ve kürtaj oldum üzerinden 5 ay geçti şu anda üçüncü dondurulmuş embriyo transferi için başladık 😊 transfer hazırlığı için adet olmayı bekliyorum Bir gecikme olmazsa 15 gün sonra adet olacağım ve ilaca başlayacağız transfer ekime denk geliyor.

Hadi bakalım hep birlikte bu serüveni mutlu sağlıklı bir şekilde geçirelim:anneadayı::KK28:
 

Mehder38

Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
153
83
Benimde eşim azospermi çok şükğr bulundu embri olultu ama ben 2 ay geçici menopoza girecekmişim iğne yapıcam somra transfer oda kasım opacak galiba. Sizin kaç embriyo oluştu kalitelerini soyledilermi
 

Mehder38

Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
153
83
Uyuyomusunuz hanımlaar ekim ayında transfer olacak kimse yokmuuu:KK70:
Benimde eşim azospermi çok şükğr bulundu embri olultu ama ben 2 ay geçici menopoza girecekmişim iğne yapıcam somra transfer oda kasım opacak galiba. Sizin kaç embriyo oluştu kalitelerini soyledilermi
 

Yasnaz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2019
2.763
10.635
Benimde eşim azospermi çok şükğr bulundu embri olultu ama ben 2 ay geçici menopoza girecekmişim iğne yapıcam somra transfer oda kasım opacak galiba. Sizin kaç embriyo oluştu kalitelerini soyledilermi
11 yumurta toplanmıştı 8 embriyo döllendi doktorum 5. Güne gitmesini istedigi icin 4 embriyo 5. Güne gitti kalite olarak çok iyiler gebelik vaadedecek embriyolar dediler ilk transferimdeki embriyom 5ab 2. Transferimdeki embriyom 4bc kalitedeydiler.
 

Mehder38

Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
153
83
11 yumurta toplanmıştı 8 embriyo döllendi doktorum 5. Güne gitmesini istedigi icin 4 embriyo 5. Güne gitti kalite olarak çok iyiler gebelik vaadedecek embriyolar dediler ilk transferimdeki embriyom 5ab 2. Transferimdeki embriyom 4bc kalitedeydiler.
Benimde 16 dan 10 u döllendi 6 sı 5. Güne gitti ama 4bb kaliteleri iyimi kötümü bilemedim hiç
 

Yasnaz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2019
2.763
10.635
Benimde 16 dan 10 u döllendi 6 sı 5. Güne gitti ama 4bb kaliteleri iyimi kötümü bilemedim hiç
Iyi iyi korkma 😊 benim ilk embriyom daha kaliteliymis ama tutmamıştı öyle düşun
 

Yasnaz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2019
2.763
10.635
Gerçi buna binlerce şükür azospermi işk öğrensiğimizde 1 tane sperm için ağlıyorduk
Heh aynen öyle 😊
Çok kötu gunler geride kaldi emin olun en zoru sperm bulmaktı gerisi gelicek insallah simdi degilse sonra illa olucak
 

Yasnaz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2019
2.763
10.635
Erbil yağmur eşim için tansel beyi istedik o yuzden erbil bey
Anladim biz hic uroloji doktoru aramadik direk ben kendim için cem beyi istemistim bahçeciye gidince ege can şerefoğlu üroloji doktoru vardı eşimin tedavisini o yapti cok sükur spermler bulundu donduruldu bi hamilelik kısmı kaldı bakalim😍
 

Mehder38

Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
153
83
Anladim biz hic uroloji doktoru aramadik direk ben kendim için cem beyi istemistim bahçeciye gidince ege can şerefoğlu üroloji doktoru vardı eşimin tedavisini o yapti cok sükur spermler bulundu donduruldu bi hamilelik kısmı kaldı bakalim😍
Cem beyi bende çok araşturdım da önceliik eşimindi
 

pariko

Hayvansever,Seyehateder,Okur- Yazar biraz da Yatar
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2019
1.341
2.480
Insallah biran önce🤲
Canım cem celikten memnun musun bırebır kendısı mı ılgılenıyor hastayla, yaklasımı nasıl ilgili mi acele acele mı muayene edıyor yoksa kafandakı tum soruları cevaplıyor mu🤗
 

Yasnaz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2019
2.763
10.635
Canım cem celikten memnun musun bırebır kendısı mı ılgılenıyor hastayla, yaklasımı nasıl ilgili mi acele acele mı muayene edıyor yoksa kafandakı tum soruları cevaplıyor mu🤗
Işık hızıyla muayene oluyosun yalan değil😂

Mutlaka cem bey muayene ediyor istedigini sorabilirsin ama muayene bitene kadar sonrasinda baska odaya gecip başka hastaya bakiyor cunku 😌
Doktorumuz cok tercih ediliyor orada uzun saatler bekleyebiliyosunuz bekleyen hastalarin çogu cem beyin hastası.
Cok güler yuzlu pozitif bi doktor pes etmek yok devam ediyoruz diyor muayenede omzuma dokunup hersey yolunda diyor transferde yine odaya gelip olucak 10 gun sonra guzel haberlerle geliceksin diye teselli eden her saat whatsaptan mesajina cevap veren acil durumlarda yapman gerekenleri söyleyen bi doktor.
3. Denemem olucak bak başka birinde denemek aklimin ucundan gecmiyo cunku doktorumu cok seviyorum😍
 

pariko

Hayvansever,Seyehateder,Okur- Yazar biraz da Yatar
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2019
1.341
2.480
Işık hızıyla muayene oluyosun yalan değil😂

Mutlaka cem bey muayene ediyor istedigini sorabilirsin ama muayene bitene kadar sonrasinda baska odaya gecip başka hastaya bakiyor cunku 😌
Doktorumuz cok tercih ediliyor orada uzun saatler bekleyebiliyosunuz bekleyen hastalarin çogu cem beyin hastası.
Cok güler yuzlu pozitif bi doktor pes etmek yok devam ediyoruz diyor muayenede omzuma dokunup hersey yolunda diyor transferde yine odaya gelip olucak 10 gun sonra guzel haberlerle geliceksin diye teselli eden her saat whatsaptan mesajina cevap veren acil durumlarda yapman gerekenleri söyleyen bi doktor.
3. Denemem olucak bak başka birinde denemek aklimin ucundan gecmiyo cunku doktorumu cok seviyorum😍
Iyıymıs o zaman tesekkür ederim cevap için 🤗