En Rahat Kimler Giyiniyor?

R

runya505

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: runya505
  • #1
moda benim.
ben ne giysem moda olur
yakışan modadır
giyime takmam yakışanına bakarım diyen rahat ve komplexsiz arkadaşlar için ahanda forum....

kim daha rahat giyinir.... _?????
 

kuzum

Bu konida hassasum
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8.575
Emoji Skoru
267
  • Konu Sahibi: runya505
  • #2
Bende moda filan anlamam. Zaten takipte etmem. Edenleri de anlamıyorum. Ne öyle abuk subuk şeyler moda diye giyiliyor. Onlar birsürü para saçarlar bana da bedava verseler giymem valla.:biggrin: Ben genelde etek giymeyi tercih ederim. Öyle şıkır şıkır olanlardan. Topuklu ayakkabı manyağıyım. Spor ayakkabı filan asla giymem.Birde takı delisiyim onuda belirtmeden edemem. Herif boşayacak beni yakında bu takı manyaklığım yüzünden.:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 

Krdi

Guru
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
1.157
Emoji Skoru
18
Yaş
43
  • Konu Sahibi: runya505
  • #3
Valla ben psikolojime göre giyinirim. Gün olur saçlar fönlü takıp takıştırmış şıkır şıkır etekler topuklu ayakkabılar, gün olur kot pantolon salaş bir bluz. Kendime göre bi tarzım var. Ben onun ne olduğunu tam bilmiyorum ne spor ne klasik. Genelde farklı olanı tercih ediyorum. Yani basit bir tişörtün bile üzerinde farklı bir espri vardır. 'Her giyindiğime aaa çok tatlı nerden buldun'u duymak hoşuma gidiyor:smilewinkgrin:
 

Mune

Nirvana
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
39.142
Emoji Skoru
104.655
Yaş
47
  • Konu Sahibi: runya505
  • #4
runya gülüm ellerine sağlık valla iyi bir konu bulmuşsun,ben modayı takip etmem,ne renk modadır bilmem,o gün canım ne isterse onu giyerim,nerden neyi beğenirsem onu alırım,illede şu marka olacak diye bir takıntım yoktur,tek takıntım pantolondur, etek giymekten hoşlanmadığım ve zorda kalmadığım sürece etek giymediğim için ne giyersem giyeyim ama mutlaka pantolon giyeyim:biggrin:,topuklu ayakkabı mümkün olduğunca giymem,aslında topuklu giymeyi isterdim ama beceremiyorum yürümeyi:laugh: sürekli giymediğim için giydiğimde de çarpık bacaklı ördek gibi olurum:laugh: yazları tercihim terliktir süslü terlikleri severim kışında rahat botları tercih ederim,en sevdiğim renkler pembe,lila,mavi,toprak tonları ve askeri yeşildir çoğunlukla bu renklerde giyimler seçerim,beyaz tutkumdur ama beyaz giymek cesaret ister mantığıyla pek fazla giymem,giydiğim herşeye mutlaka kendime has bir hareketlilik katarım
 

HanimAga

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
544
Emoji Skoru
6
  • Konu Sahibi: runya505
  • #5
Modayi takip ederim ama asirisina kacmam, abartili giymeyi de sevmem.

Taki, ayakkabi,canta marakim da var ama gene asiri degil. Tasarruflu olmak da önemlidir benim icin, onun icin kontrolsüz harcama yapmadan takip ediyorum.
 

rceren

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
52
Emoji Skoru
0
  • Konu Sahibi: runya505
  • #6
ben aslında çok rahat giyinirdim. (kot-penye -spor ayakkabı) hafta sonları yine öyle giyiniyorum, ancak hafta içi mecburen biraz daha derli toplu giyinmek zorundayım, çünkü çalıştığım yerde kıyafet mecburiyeti var. adamlar etek boyunu, giydiğin pantolonun kumaşının cinsini , kıyafetinin rengini bile santim santim ölçüyor. boru değil, bankaaaaa.:laugh: :laugh: :laugh:
 

serayy

çook şeker
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
1.478
Emoji Skoru
3
  • Konu Sahibi: runya505
  • #7
ya valla ne güzel bir konu açmışsın arkadaşım. bende dün bu konuya takmıştım. moda diye herkes kalıptan çıkmış gibi aynı. bu sene öööle kleopatra gibi ayakkabılar, dore manyağı olmuş kadınlar. hepsinde aynı şeyler. deli oluyorum ben bu işe. bence moda kişinin kendi tarzı olması demektir. ülkemi çok seviyorum ve birçok konuda diğer ülkelerden daha iyi olduğumuzu dşünüyorum (en azından manevi açıdan öyle) ama şu tarz konusunda kimsenin bir fikri yok. vitrinlere bak hepsi aynı. kalite olmuş markada aynı, pazar malıda aynı. ben anlamıyorum bu işten bişey. bazen fazlamı amerikan dizileri seyrediyorum diyorum kendi kendime. çok kafam takılıyor bu moda olayına.

bu ülkede bir moda bakanlığı olsa ve ben bakan olsam sadece houte couture giyinmeyi şart koşardım valla.:cool3: ne o öle fabrikasyon, konfeksiyon işleri. neyse ben yine kaptırdım kendimi ama son günlerde çok kafamı kurcalıyordu bu konu.
,haaa bu arada ben ne mi yapıyorum giyim konusunda? aldığım şeyleri mutlaka boncuklarla, pullarla, dantellerle yada bulabildiğim herhangi bişeyle mutlaka süsler, değiştiririm. sizede tavsiye ederim.:wink:
 

parpali

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eylül 2006
Mesajlar
76
Emoji Skoru
0
  • Konu Sahibi: runya505
  • #8
moda bana yakışandır
 

tutuklu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
387
Emoji Skoru
8
  • Konu Sahibi: runya505
  • #9
giderim sevdiğim mağazalara,beğendiğimi alır çıkarım, moda olmasına rağmen bi türlü beğenemediğim o kadar çok şey var ki. her rengi giyerim,şıkır şıkır da giyerim en sporu da giyerim,pantolon da giyerim etek de,elbise de giyerim,kumaş pantolon da,kot pantolon da.... topuklu da giyerim,spor da,babet de giyerim sivri uçlu da....şimdiye kadar bi giymediğim döpyes. onu da ancak mezuniyetle ilgili yemklerde belki... o da yine kendi tarzımda....
 

samyeli34

Guru
Pro Üye
Katılım
14 Ağustos 2006
Mesajlar
2.535
Emoji Skoru
417
bırılerı uydurmuş bızlere moda dıye tutturmuş
 
Yukarı Alt