Epizyotomi(doğum kesisi) yapmayan doktor

Liz-zy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2017
423
320
kızlar bu uygulamanın geleneksel bi şekilde günümüzde her hastaya uygulanması ve duyduğum epizyotomi ile 2 ay üzerine oturamadım enfeksiyon kaptı fazla kesmiş gibi hikayeler üzerine bunu sadece gerekli durumlarda yapacak her hastaya uygulanan klasik uygulama olarak görmeyen doktor arıyorum. Aranızda istanbulda epizyotomisiz doğum yapan oldu mu? Doktor önerebilir mi?
 

TheScientist

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ağustos 2012
953
931
Canım istanbulda yaşamıyorum tavsiyede bulunamayacağım. Ama bu konuya ben de çok takıldım. Normal doğum istiyorum kısmetse. Bu kesme işlemi şart mıdır yani doktorun sabırsızlığından mı oluyor yoksa? Kafam çok karışık :KK43:
 

Liz-zy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2017
423
320
Canım istanbulda yaşamıyorum tavsiyede bulunamayacağım. Ama bu konuya ben de çok takıldım. Normal doğum istiyorum kısmetse. Bu kesme işlemi şart mıdır yani doktorun sabırsızlığından mı oluyor yoksa? Kafam çok karışık :KK43:
Eğer kişinin çatısı darsa o deri çocuğun gelmesine engel olucak gibi elastik değilse kesmeleri gerekiyo ama ille de kesilmek zorunda değil bu doğumun gidişatına göre verilen bi karar avrupada ama biz türkler amaaan ya kendiliğinden yırtılırsa en iyisi biz keselim diye herkesi kesiyolar sonuç sezeryan olmuş gibi dikişle uğraşma... hatta belki enfeksiyonlarla daha kötüsü...
 

Liz-zy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2017
423
320
İşin komiği benim doktoruma suda doğumda epizyotomi uygulanmıyo o yüzden suda doğumu epiduralden daha çok istiyorum dediğimde sancını suda çekiceksin sora masaya alıcam epizyotomi sırasında da bayıltırım epidural yoksa dedi hangi çağda kalmışsa bende bu hafta başka doktora gitmeye karar verdim
 

TheScientist

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ağustos 2012
953
931
Eğer kişinin çatısı darsa o deri çocuğun gelmesine engel olucak gibi elastik değilse kesmeleri gerekiyo ama ille de kesilmek zorunda değil bu doğumun gidişatına göre verilen bi karar avrupada ama biz türkler amaaan ya kendiliğinden yırtılırsa en iyisi biz keselim diye herkesi kesiyolar sonuç sezeryan olmuş gibi dikişle uğraşma... hatta belki enfeksiyonlarla daha kötüsü...
Aynen öyle. Normal olsun herşey bıçak altına yatmayalım diyoruz ama. O an doktorun vicdanına kalıyor sanırım müdahale edecek durumda olmadığımızdan. :KK43: Doktorumla konuşacağım yine de bakalım ne diyecek. İnşallah gönlüne göre bir doktor bulursun sen de.
 

TheScientist

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ağustos 2012
953
931
İşin komiği benim doktoruma suda doğumda epizyotomi uygulanmıyo o yüzden suda doğumu epiduralden daha çok istiyorum dediğimde sancını suda çekiceksin sora masaya alıcam epizyotomi sırasında da bayıltırım epidural yoksa dedi hangi çağda kalmışsa bende bu hafta başka doktora gitmeye karar verdim
Direk epizyo yapmaya mı yöneldi yani belki kendiliğinden şıp diye gelecek bebişin :oha: Doktor değiştirmek senin için doğru karar olacak ozaman. Kaç haftalıksın?
 

Liz-zy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2017
423
320
Aynen öyle. Normal olsun herşey bıçak altına yatmayalım diyoruz ama. O an doktorun vicdanına kalıyor sanırım müdahale edecek durumda olmadığımızdan. :KK43: Doktorumla konuşacağım yine de bakalım ne diyecek. İnşallah gönlüne göre bir doktor bulursun sen de.
Sağol canım her türlü doktora kalmış ama doktorun müdahale yanlısı olması ürküttü gerekliyse tabi ki yapsın gereken yerde yapılmaması daha büyük risk anüse kadar olan yırtıklarla çok büyük sıkıntılardan da koruyabilir... demin makale okuyodum amerikada uygulanma sıklığı %35 yazmış ben çevremde olmayan duymadım:oha:
 

TheScientist

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ağustos 2012
953
931
Hayır tabii ki geç değil doğuma yakın değiştiren bile var. Benim de etrafımda hep duyuyorum ilk doğumda neredeyse herkese yapıyorlar gereksin gerekmesin :KK43:
 

Liz-zy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2017
423
320
Hayır tabii ki geç değil doğuma yakın değiştiren bile var. Benim de etrafımda hep duyuyorum ilk doğumda neredeyse herkese yapıyorlar gereksin gerekmesin :KK43:
Bi kaç doktor buldum doğal doğum adı altında ama fiyatlarda uçuk gülnihal bülbül kübra taman banu çiftçi var üçü de muayenehane usulü ve hastaneye toplamda vericeğim parayı sadece doktor ücreti olarak istiyo banu çiftçi diğerlerini de araştırıcam bakalım yarın arayıp öğrenirim bu haftayada bi hastaneden doktora randevu aldım burda methedilmiş biraz önceden bakalım onla da bi görüşücem... :dua:
 

Yukarı Alt