Erken gebelik testi silik cizgi

meltem151515515

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2015
3.963
2.616
Merhaba benim adetime 8 gün var sağ kasığımda sürekli bi ağrı var dayanamadım days comfort erken gebelik testi yaptım sanki sizinki gibi benimde resmini ekliyorum sizce varmı bişey 2. Çizgi hayalet gibi beyaz ama çizgi oldugu farkediliyor siz resimde görebilirmisiniz bilmiyorum ama sizce varmı bişey acaba sizinki nasıldı
Daha sekiz gün varmış varsa da çıkmaz ben hayalet biley gördüm ama beklemekten kaynaklı ılbilir boöyle hayalet cızgilerede pek güvenmiyorum en az üç gün kala erken gebelik testi ile ögrenirsininşallah
 

Mihrapiz

Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2018
155
69
Merhaba benim adetime 8 gün var sağ kasığımda sürekli bi ağrı var dayanamadım days comfort erken gebelik testi yaptım sanki sizinki gibi benimde resmini ekliyorum sizce varmı bişey 2. Çizgi hayalet gibi beyaz ama çizgi oldugu farkediliyor siz resimde görebilirmisiniz bilmiyorum ama sizce varmı bişey acaba sizinki nasıldı
Canım testi tekrarla istersen çok doğru sonuç gibi durmuo belki bozuktur bakarsın kırmızı görürüz bu kez 🤲
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 11-01-2020

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 144 gün kaldı.

Bebeğiniz artık yenidoğan bir bebek kadar uykuya dalıyor ve uyanıyor. Bebeğiniz uyuduğu zaman, en favori pozisyonuna geçer. Bir çok bebek çeneleri göğüslerine yaslanmış pozisyonda uyurlarken bir kısım bebek başlarını geriye doğru yaslar. Bebeğinizin cildi artık daha az şeffaf.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Eemhnds

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2019
24
6
Sağ kasığımda ağrı var ve sürekli dünden beri tuvalete gidiyorum beyaz çizgi testte hemem çıktı dediğim gibi bikaç fakika içinde direk beyaz çizgi çıktı yarın kan tahlili versem belli olurmu regle 6 gün kalmış oluyor kan tahlili içinde erken mi
 

Eklentiler

Mihrapiz

Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2018
155
69
Sağ kasığımda ağrı var ve sürekli dünden beri tuvalete gidiyorum beyaz çizgi testte hemem çıktı dediğim gibi bikaç fakika içinde direk beyaz çizgi çıktı yarın kan tahlili versem belli olurmu regle 6 gün kalmış oluyor kan tahlili içinde erken mi
Sağ kasik ağrısı ben hep yaşadım demekki sağdan yumurtluosun😊 hamile olmadan da öyleydi. Kan içinde acele etme geçsin bı günün testi tekrarla istersen
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 11-01-2020

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 144 gün kaldı.

Bebeğiniz artık yenidoğan bir bebek kadar uykuya dalıyor ve uyanıyor. Bebeğiniz uyuduğu zaman, en favori pozisyonuna geçer. Bir çok bebek çeneleri göğüslerine yaslanmış pozisyonda uyurlarken bir kısım bebek başlarını geriye doğru yaslar. Bebeğinizin cildi artık daha az şeffaf.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Mihrapiz

Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2018
155
69

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 11-01-2020

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 144 gün kaldı.

Bebeğiniz artık yenidoğan bir bebek kadar uykuya dalıyor ve uyanıyor. Bebeğiniz uyuduğu zaman, en favori pozisyonuna geçer. Bir çok bebek çeneleri göğüslerine yaslanmış pozisyonda uyurlarken bir kısım bebek başlarını geriye doğru yaslar. Bebeğinizin cildi artık daha az şeffaf.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Miniilos

Üye
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2019
102
154
Sağ kasığımda ağrı var ve sürekli dünden beri tuvalete gidiyorum beyaz çizgi testte hemem çıktı dediğim gibi bikaç fakika içinde direk beyaz çizgi çıktı yarın kan tahlili versem belli olurmu regle 6 gün kalmış oluyor kan tahlili içinde erken mi
Bi kac gun daha bekle istersen canim bende 6-7 gun kala silik cizgiyi gordum hala bekliyorum. Insallah vardir birseyler 😇
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 30-03-2020

Hamileliğimin 9. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 223 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün sonunda bebeğinizin diz ve ayak bileklerin yerleşeceği noktalar şekillenmiş olacak. Önümüzdeki hafta civarında bebeğinizin gonadları (eşey bezleri) leğen kemiği içinde oluşcak ve bebeğinizin cinsiyetine göre testis veya yumurtalık olacaktır. Bebeğinizin göz kapakları şekillenmeye başladı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 4 gr. - Yaklaşık boyu : 16 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Miniilos

Üye
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2019
102
154
Teşekkür ederim


pazartesiye kadar bekliyim o zaman inşallah bekleyebilirsem 😄
Valla sana bekle diyorumda bende 4 gun kala dayanamadim galiba bi saate gidicem acile 😀😀 bu sabir isi zor valla. IMG-20190717-WA0003.jpg
Bugun boyleydi benimki hayirlisi insallah
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 30-03-2020

Hamileliğimin 9. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 223 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün sonunda bebeğinizin diz ve ayak bileklerin yerleşeceği noktalar şekillenmiş olacak. Önümüzdeki hafta civarında bebeğinizin gonadları (eşey bezleri) leğen kemiği içinde oluşcak ve bebeğinizin cinsiyetine göre testis veya yumurtalık olacaktır. Bebeğinizin göz kapakları şekillenmeye başladı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 4 gr. - Yaklaşık boyu : 16 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt