• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Bil Kazan Yarışması 21 Eylüle kadar uzatıldı ve sorumuz yenilendi
    Soruyu bilen şanslı 20 üyemize Sesu Tüy Dökücü Krem hediye ediyoruz.
    Katılmak için TIKLAYIN!...
  • 3. Hafta Pınar Labneli Tarif Yarışması başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Eşi ve kendisinde hiçbir problem olmayıp gebe kalanlar nasıl ve ne kadar sürede hamile oldunuz,

Cascade_

....
Pro Üye
8 Ocak 2017
25.219
44.006
merhaba arkadaşlar
Kendisinde ve eşinde problem olmayanların topiği olsun burası
Rica ediyorum konu dışı yazılmasın
Karmaşaya sebebiyet vermesin
Sitede bölük pörçük bilgiler mevcut ama bakın aklıma ne geldi
Sadece (iki tarafta da problem olmayıp) pozitif sonuç alanlar (gebe olanlar)
Şöyle yazabilir mi
Bakın örnek veriyorum
Hayıt tohumu ile hamile kaldım
Şu şekil kullandım
Şu kadar zamanda hamile kaldım
Sadece üç net cevap istiyorum kızlar
Sadece gebe kalanlar yazsın Kİ umut ışığı olsun bizlere
Nasıl? Ve ne kadar sürede??
 

Minik Meleklerim

Hayat i yaşamak için yarın çok gec !
Pro Üye
Anneler Kulübü
8 Nisan 2017
37.333
183.115
Ben normal şartlarda hiç bişey kullanmadan gebe kaldım

Ana bildigim bı bilgi var belki işe yarar daha önce bunu yapıp hemen hamile kalanlar oldu

Ebegümeci ni kaynatıp atabilecegin bı kapta çamaşırını çıkarıp üzerine oturuyorsun yani buharı ne

Ebegümeci in buharı içerdeki iltihabı vs hastalıkları temizliyormus bununla gebe kalan olmuş annemin yakınlarından

.
Ne şekilde kaç dk kaynatildi öğrenirim sizin için
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 45 Kg. ile 61 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 156 cm. Başlangıç Kilom :86 Kg. Şimdiki Kilom :82.2 Kg.

Bikucukbalik

Üye
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2018
457
575
26
1A79F297-29E0-44BA-A1C2-FABABA46431D.jpeg
4BC07593-F0B4-455B-9197-6F6D8BC84CDB.jpeg
Selam kızlar bende herhangi birşey denemeden hamile kalanlardanım. Denemeye başladığımızın ikinci ayında hamile olduğumu öğrendim. Herhangi birşey yapmadım sadece ilk ay ilişkiye girme yoğunluğumuz biraz azdı,ikinci ay biraz daha yoğunlaştırdık. Dün bi arkadaşa daha göstermiştim bu fotoğrafları sizle de paylaşmak isterim fikir olması amaçlı. Bilmeyenler için anlatayım. Pepapp adet uygulaması. Koyu pembe adet olduğum günler. Üzerinde kalp simgesi olanlar ilişkiye girilen günler. Mavi ve mor renkli olanlar da doğurgan olunan günler. Her uygulamada doğurgan olduğunuz gün farklı gösteriyor olabilir bende böyle birşeyle karşılaştığım için doğurgan olduğum ihtimali gösterilen 10 günü 1 er gün aralıklarla değerlendirdik. Hayırlı haberlerinizi bekliyorum inşallah
 

Cascade_

....
Pro Üye
8 Ocak 2017
25.219
44.006
Ben normal şartlarda hiç bişey kullanmadan gebe kaldım

Ana bildigim bı bilgi var belki işe yarar daha önce bunu yapıp hemen hamile kalanlar oldu

Ebegümeci ni kaynatıp atabilecegin bı kapta çamaşırını çıkarıp üzerine oturuyorsun yani buharı ne

Ebegümeci in buharı içerdeki iltihabı vs hastalıkları temizliyormus bununla gebe kalan olmuş annemin yakınlarından

.
Ne şekilde kaç dk kaynatildi öğrenirim sizin için
Tamam sevinirim
Çok sağolun
Bir de regl bittikten sora kaçıncı gün die de sorarsanız sevinirim
 

Cascade_

....
Pro Üye
8 Ocak 2017
25.219
44.006
Eki Görüntüle 2154856 Eki Görüntüle 2154855 Selam kızlar bende herhangi birşey denemeden hamile kalanlardanım. Denemeye başladığımızın ikinci ayında hamile olduğumu öğrendim. Herhangi birşey yapmadım sadece ilk ay ilişkiye girme yoğunluğumuz biraz azdı,ikinci ay biraz daha yoğunlaştırdık. Dün bi arkadaşa daha göstermiştim bu fotoğrafları sizle de paylaşmak isterim fikir olması amaçlı. Bilmeyenler için anlatayım. Pepapp adet uygulaması. Koyu pembe adet olduğum günler. Üzerinde kalp simgesi olanlar ilişkiye girilen günler. Mavi ve mor renkli olanlar da doğurgan olunan günler. Her uygulamada doğurgan olduğunuz gün farklı gösteriyor olabilir bende böyle birşeyle karşılaştığım için doğurgan olduğum ihtimali gösterilen 10 günü 1 er gün aralıklarla değerlendirdik. Hayırlı haberlerinizi bekliyorum inşallah
Teşekkür ederim
Emeğinize sağlık
 

slnkhrmn008

iyi düşün iyi olsun!
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2016
8.420
23.230
Biz korunurken 1 kez deneyelim dedik hamile kaldım. Sonra düşüverdi 5 haftalık.
 

Minik Meleklerim

Hayat i yaşamak için yarın çok gec !
Pro Üye
Anneler Kulübü
8 Nisan 2017
37.333
183.115


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 45 Kg. ile 61 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 156 cm. Başlangıç Kilom :86 Kg. Şimdiki Kilom :82.2 Kg.