Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

eşim beni aldatıyo sanırım :(

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve kafadar tarafından 8 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  1. kafadar

    kafadar Guru Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    213
    Ödül Puanları:
    313
    onun hakkında herkesten bir söz duyuyorum.inanmıyorum inanmak istemiyorum.
    onunla konuşuyorum bu durumu bak böyle böyleymiş diyorum herkese inanmak istemiyorum sen bana doğruyu söyle diyorum tabiki yalanlıyo..
    ne yapacağımı şaşırmış durumdayım artık salak yerine konmak istemiyorum,kime inanıp
    inanmayacağım konusunda da kararsızım :çok üzgünüm:
    eşim mi? eşiminde tavırları herkesi haklı çıkaracak derecede :çok üzgünüm:
    ne yapyım şimdi ben arkadaşlar ne olur bi akıl verin.. çok mutsuzum kafam çok karışık
    :a015:
     
  2. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  3. 61 AYNUR 55

    61 AYNUR 55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    takip et sende anlayabilirsin hareketleri tavirlari sana birsey anlastirmiyormu allah kolaylik versin sana isin zor tepki ver bakalim ne olacak
     
  4. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  5. CamasirSuyunaCorba

    CamasirSuyunaCorba ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ilginç bir durum. sana eşin hakkında söylenenleri kimin söylediği de çok önemli. eğer bunlar ortak tanıdık ve arkadaşca şüphelenmekte haklısın ama gerçekten diğerlerinin niyeti de önemli. ortada çok yalancı insan var. ama bir sürü şey duyuyorsan ve bunlar farklı farklı insanlarsa bir şey olabilirtabi ki. aldatılmıyorsanda araştırmak en doğal hakkın. erkekler sonuna kadar inkar etmeyi dener. eğer senden telefonunu gizliyorsa, evdeyken bile yanından ayırmıyorsa şüpheli hareketleri varsa anlarsın. kadınlar bunu anlayabilir.
     
  6. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  7. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    Canim cocugunuz var mi ?
     
  8. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  9. melisanur

    melisanur Ziyaretçi

    Ne gibi konuşmalar var canım takip etmelisin bencede .Erkekler böyle şeylerde doğruları söylemez.Daha detaylı anlatırsan belki kolay çözümler üretebiliriz
     
  10. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  11. Lady34

    Lady34 ♥Kocasının Bebek'i♥ Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.562
    Beğeni:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    gözünle görmediğin birşeye inanma takip et..sana hangi cesaretle söylüyorlar ya eşin seni aldatıyor diye..pek inandırıcı değil..ben en yakın arkadasıma bile söyleyemem..ona söyleyeceğime eşine söylerim
     
  12. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  13. kafadar

    kafadar Guru Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    213
    Ödül Puanları:
    313
    bu ilk defa başıma gelmiyo.bi kaç yıl öncede yaşamıştım bunları.ama herşey düzene girdi diyodum. duyduk larım tabiki ortak arkadaşlarımız.hatta ilk duyduğumda arkadaşıma kızmıştım ama zaman geçti başkalarındanda aynı şeyleri duydukça haklıymış diyorum.
     
  14. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  15. EU3

    EU3 Ziyaretçi

    cok zor durum allah kolaylık versin ama bence en kötüsü bile olsa pes etme hayat o kadar acımasızki sana nasıl nerden ne şkilde darbe vuracağı belli olmuyor burda önemli olan bu darbe karşısında yenilmeden dimdik ve zafer bayrağı elinde yürümek.bak arkadaşım inşaallah olmaz ama diyelimki eşin seni aldatıyor napcaksın belikde ne zorluklarla kurduğun evliliğini yıkacakmısın belkide bir hiç uğruna ya tamam aldatılmak kolay değil ama bence eşini nasıl kendine sıkıca bağlayabilirsin bunları dene bence bunu hep beraber yardımlaşarak halledebiliriz ne dersin öyle birşey varsa hemen pes edecekmisin yoksa savaşacakmısın?yerimseniben:1hug:
     
  16. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  17. kafadar

    kafadar Guru Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    213
    Ödül Puanları:
    313
    biz 6 yıllık evliyiz arladaşlar 5 yaşında bir çocuğumuz var. bana söylenenler direkt olarak seni aldatıyor değil.eşine dikkat et gibi.ama bir arkadaşımız var ailecek görüştüğümüz eşiyle de eşim arkadaş ondan duyduklarım beni yıktı.düşünüyorum ben olsam söylemezdim diyorum ama ona kalsa ben seni sevdiğim için diyorum eşine dikkat et diyo.off valla kafam karıştı iyice
     
  18. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kafadar
  19. EbRuLi

    EbRuLi Guru Pro Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.414
    Beğeni:
    21
    Ödül Puanları:
    348
    hayatım sakin ol bence soguk kanlı ol. İstersen takip et ama senin düşüncen önemli. Gerçekten eşinin seni aldatacağına inanıyor musun? Evliliğinize göz diken insanlarda olabilir. çok iyi düşün derim ben. Aldatıyorsa da inan bana, günübirlik basit bir şeydir. Sakın bırakma. Pes etme. Hatta bu ara eşinle daha çok ilgilen ki yaptığının yanlış old o anlasın.

    Tilki ile dükkan hikayesini unutma derim.

    Sevgilerimle,
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.