Eşimden soğudum. Anlaşmalı boşanma nasıl olur?

lila25

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Haziran 2011
117
116
Merhaba arkadaşlar daha önce de aynı başlıkla konu açmıştım. Buraya yazmak ne zor. Birilerine anlatmak istemek ama kimseye güvenememek...o yüzden objektif bir şekilde tekrar akıl danışmak istedim. Daha önce aynen şunları yazmıştım:

Merhaba arkadaşlar. Bu konuyu kimseye açmaya cesaret edemiyorum. En yakınlarıma bile açmadım hiç. 9 yıllık evliyim. Eşimle çok severek evlenmedim. Ama tanıdıkça huyunu suyunu en çok da merhametini çok sevdim. Fedakar ve iyi bir adam. İlk yıllarda (ben de çalıştığım halde) maddi olarak beni gereğinden fazla sıktı. Ne bileyim ikimiz de işteyken gün boyu kombi kapatırdı. Gelirdim ev buz gibi. Zaten yalıtımsız bir ev. Üstelik yeni evlisin. Aldığım bir şeyi ne kadara aldın niye aldın falan. en ufak plastik leğen bile sorun olabilirdi. Neyse işte gel zaman git zaman alıştık birbirimize. 2-3 sene önce ben bunu başka bir eve taşınmaya ikna ettim. Ne olduysa o sırada oldu. İlk defa ben de çalışıyorum dedirtti bana. O evde her gün nerdeyse her gün aklımdan boşanmak geçiyordu. Çok soğudum. Eskiden görmediğim farklı yanlarımızı fark ettim. Ne bileyim Bi sinemaya bile gitmiyoruz birlikte. Arkadaşlarımı daha çok tercih ediyorum. Çünkü bu konuda istekli değil. Geçen dönem Bi ara ilgisizliğinden dolayı acayip koptum ve bunu defalarca kendisine ifade ettim. Ne kadar üzüldüğümü, erkek olmadığımı, kadın olduğumu, bu kadar ilgisiz davranmaması gerektiğini söyledim. İlginin sadece gece yaklaşmak olmadığını da... Bu arada tabii 1 tane de oğlumuz var. Ona çok iyi babalık yapar. Allah razı olsun. İlgilenir, bakar, oyun oynar, kitap okur falan.. Ben onun arkadaşlarıyla çıkmasına, o da benim çıkmama izin veririz. Darlamayız. Bu arada bu kadar maddi tartışmalar neticesinde yaklaşık bir sene önce biz ev aldık. Fakat evi alırken ben onu ikna etmek için nerdeyse sağlığımdan oldum. Gerçekten bu konuda zor bir insan. Para biriktirdiğimiz halde almak istemedi. Ben artık çok ağır hastalık geçirdim de o zaman ikna oldu evi aldık. Şimdi de ona karşı çok soğuk hissediyorum. Şimdi yazarken fark ettim bu maddi sorunlar beni çok yormuş. Burda yazamadığım bir konu var aldatma falan değil o da kafamı meşgul ediyor. Bi taraftan çok ilgisiz. (ben yaşıma göre genç gösteriyorum, güzel giyiniyorum. Evde bile dikkat etmeye çalışıyorum.) Beni beğendiğini de biliyorum. Fakat ilgi yok. Karşımdaki kadın, biraz romantik olayım ya da küçük bir sürpriz yapayım yok. Saçlarımı boyattım insanlar woooww dedi. O bir kez bile saçımı okşamadı. Ya da benim karım güzel falan hiç söylemedi. Kişisel bakımım da iyidir. Kendimi de evimi de en azından asgari düzeyde temiz tutmaya çalışırım.
Haa o ilgilenmiyorsa sen ilgisini çek falan derseniz, artık içimden gelmiyor. Çünkü bu konuda da yoruldum. Ben onu mini eteklerle mumlarla çok karşıladım. Cinsel konuda da problemimiz yok.
Ne bileyim kafam karışık arkadaşlar. 8 sene kırılma noktası diyorlar öyle bir şey mi yaşıyorum ki acaba? Özellikle bu sene hiç evlenmemiş olmayı çok diledim 😕

23 haziran
O günden bu güne daha da çok soğudum. O bazen (geceleri) yaklaşmak istiyor. Ama insan karşıdakinin gönlünü yapmadan bunu talep eder mi? Benim kalbimi tekrar kazanmak için hiçbir şey yapmıyor. Bu arada küs değiliz. Yani ev arkadaşı gibiyiz diyeyim. Kavga gürültü çıkarmayı da beceremiyorum. Bi de çocuk var tabii o varken tartışmak istemem. Küçük tartışmalar iyidir aslında, büyük depremleri engeller ama biz onu bile beceremiyoruz sanırım...

Benim sorum şu: acaba en problemsiz boşanma yöntemi nedir. Bu konuda hiçbir şey bilmiyorum. Yani eşimi üzmeden kırmadan. Aramızda saygı bağı kalsın istiyorum. Nelere dikkat etmeliyim. Anlaşmalı boşanma nasıl oluyor? Bu konuda bilenler aydınlatırsa sevinirim.

Çok sağolun kızlar...
 

szryk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2019
1.062
1.340
38
Karşılıklı taleplerinizin olduğu bir protokol hazırlanıyor. İki tarafında kabul ettiği şeyler tabi ki. İmzalar atıldıktan sonra davayı açacak olan kişi bir dilekçe ile Aile mahkemesine başvuruyor.

Soğumuş olduğunuzu anlayabiliyorum. Her kadın ilgi bekler, sevgi ister, kıskanılmak ister vs. Eşinizin düzelme ihtimali yok mu sizce ? Yani burda anlattığınız şekilde beklentilerinizi dile getirdiniz mi ? Daha da ileri gidip bu şekilde devam etmek istemediğinizi gerekirse boşanacağınızı söyleyin. Belki de söylediniz bilemiyorum. Düzelme ihtimali olur mu diye düşündüm.
 

Bertie Storyteller

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2014
3.277
7.777
Mal paylaşımı ve varsa çocuğun velayeti gibi konuları aranızda bir protokole bağlayarak boşanma iradenizi ortaya koyan bir dilekçe ile aile mahkemesine dava açıyorsunuz. İnternetten hem protokol hem dilekçe örneklerini görebilirsiniz. Ancak hak kaybına uğramamak için avukata danışmanızı tavsiye ederim.
 

ilknurr89

Üye
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2019
478
604
30
Boşandıktan sonra neler olacak?

Maddi durumun daha mı iyi olacak?

Çocuğa babalığının iyi olduğunu söylüyorsun bunu tamamen karşılaya bilecek misin?

İllaki boşandığın anda ilgilenen hediyeler alan güzel sözler söyleyen erkekler olacak. Gerçek niyetleri hakkında emin olabilecek misin?

10 yıl sonra çocuğuna boşanma sebeplerini nasıl anlatacaksın?

Eşin ben senden soğudum boşanmak istiyorum dese ne hissederdin?

Eşin ikinci evliliğini yapraken ne hissedeceksin?

Maddi zorluğu yanlış anlamışsın gerçekten ay sonu getiremeyip bir birine sıkı sıkıca bağlanan aileler var. Özür dilerim ama özellikle çocuklu kişilerin boşanmaları için çok haklı sebepler olması gerektiğini düşünüyorum. Sadece sen değil çocuğunda babasından ayrılacak.

Canım soğursan soğutursun. Bir gün iş işten geçer karşındaki ayrılmak istiyor olur ben vazgeçtim boşanmadan işe yaramaz. Boşanma yoluna girdin mi geri dönüşü çok çok zoor. Güven dağılır aile çok büyük yara alır. Nasıl ayrılacağını değil gerçekten ayrılmaya hazır mısın bence bunu düşün. Anlattıklarında boşanmayı gerektirecek bir şey yok. Hakkınızda hayırlısı olsun.
 

Durummleyla

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2018
2.527
2.282
Merhaba arkadaşlar daha önce de aynı başlıkla konu açmıştım. Buraya yazmak ne zor. Birilerine anlatmak istemek ama kimseye güvenememek...o yüzden objektif bir şekilde tekrar akıl danışmak istedim. Daha önce aynen şunları yazmıştım:

Merhaba arkadaşlar. Bu konuyu kimseye açmaya cesaret edemiyorum. En yakınlarıma bile açmadım hiç. 9 yıllık evliyim. Eşimle çok severek evlenmedim. Ama tanıdıkça huyunu suyunu en çok da merhametini çok sevdim. Fedakar ve iyi bir adam. İlk yıllarda (ben de çalıştığım halde) maddi olarak beni gereğinden fazla sıktı. Ne bileyim ikimiz de işteyken gün boyu kombi kapatırdı. Gelirdim ev buz gibi. Zaten yalıtımsız bir ev. Üstelik yeni evlisin. Aldığım bir şeyi ne kadara aldın niye aldın falan. en ufak plastik leğen bile sorun olabilirdi. Neyse işte gel zaman git zaman alıştık birbirimize. 2-3 sene önce ben bunu başka bir eve taşınmaya ikna ettim. Ne olduysa o sırada oldu. İlk defa ben de çalışıyorum dedirtti bana. O evde her gün nerdeyse her gün aklımdan boşanmak geçiyordu. Çok soğudum. Eskiden görmediğim farklı yanlarımızı fark ettim. Ne bileyim Bi sinemaya bile gitmiyoruz birlikte. Arkadaşlarımı daha çok tercih ediyorum. Çünkü bu konuda istekli değil. Geçen dönem Bi ara ilgisizliğinden dolayı acayip koptum ve bunu defalarca kendisine ifade ettim. Ne kadar üzüldüğümü, erkek olmadığımı, kadın olduğumu, bu kadar ilgisiz davranmaması gerektiğini söyledim. İlginin sadece gece yaklaşmak olmadığını da... Bu arada tabii 1 tane de oğlumuz var. Ona çok iyi babalık yapar. Allah razı olsun. İlgilenir, bakar, oyun oynar, kitap okur falan.. Ben onun arkadaşlarıyla çıkmasına, o da benim çıkmama izin veririz. Darlamayız. Bu arada bu kadar maddi tartışmalar neticesinde yaklaşık bir sene önce biz ev aldık. Fakat evi alırken ben onu ikna etmek için nerdeyse sağlığımdan oldum. Gerçekten bu konuda zor bir insan. Para biriktirdiğimiz halde almak istemedi. Ben artık çok ağır hastalık geçirdim de o zaman ikna oldu evi aldık. Şimdi de ona karşı çok soğuk hissediyorum. Şimdi yazarken fark ettim bu maddi sorunlar beni çok yormuş. Burda yazamadığım bir konu var aldatma falan değil o da kafamı meşgul ediyor. Bi taraftan çok ilgisiz. (ben yaşıma göre genç gösteriyorum, güzel giyiniyorum. Evde bile dikkat etmeye çalışıyorum.) Beni beğendiğini de biliyorum. Fakat ilgi yok. Karşımdaki kadın, biraz romantik olayım ya da küçük bir sürpriz yapayım yok. Saçlarımı boyattım insanlar woooww dedi. O bir kez bile saçımı okşamadı. Ya da benim karım güzel falan hiç söylemedi. Kişisel bakımım da iyidir. Kendimi de evimi de en azından asgari düzeyde temiz tutmaya çalışırım.
Haa o ilgilenmiyorsa sen ilgisini çek falan derseniz, artık içimden gelmiyor. Çünkü bu konuda da yoruldum. Ben onu mini eteklerle mumlarla çok karşıladım. Cinsel konuda da problemimiz yok.
Ne bileyim kafam karışık arkadaşlar. 8 sene kırılma noktası diyorlar öyle bir şey mi yaşıyorum ki acaba? Özellikle bu sene hiç evlenmemiş olmayı çok diledim 😕

23 haziran
O günden bu güne daha da çok soğudum. O bazen (geceleri) yaklaşmak istiyor. Ama insan karşıdakinin gönlünü yapmadan bunu talep eder mi? Benim kalbimi tekrar kazanmak için hiçbir şey yapmıyor. Bu arada küs değiliz. Yani ev arkadaşı gibiyiz diyeyim. Kavga gürültü çıkarmayı da beceremiyorum. Bi de çocuk var tabii o varken tartışmak istemem. Küçük tartışmalar iyidir aslında, büyük depremleri engeller ama biz onu bile beceremiyoruz sanırım...

Benim sorum şu: acaba en problemsiz boşanma yöntemi nedir. Bu konuda hiçbir şey bilmiyorum. Yani eşimi üzmeden kırmadan. Aramızda saygı bağı kalsın istiyorum. Nelere dikkat etmeliyim. Anlaşmalı boşanma nasıl oluyor? Bu konuda bilenler aydınlatırsa sevinirim.

Çok sağolun kızlar...
Tek sebep eşinin pintiligimi gercekten
 

lila25

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Haziran 2011
117
116
Boşandıktan sonra neler olacak?

Maddi durumun daha mı iyi olacak?

Çocuğa babalığının iyi olduğunu söylüyorsun bunu tamamen karşılaya bilecek misin?

İllaki boşandığın anda ilgilenen hediyeler alan güzel sözler söyleyen erkekler olacak. Gerçek niyetleri hakkında emin olabilecek misin?

10 yıl sonra çocuğuna boşanma sebeplerini nasıl anlatacaksın?

Eşin ben senden soğudum boşanmak istiyorum dese ne hissederdin?

Eşin ikinci evliliğini yapraken ne hissedeceksin?

Maddi zorluğu yanlış anlamışsın gerçekten ay sonu getiremeyip bir birine sıkı sıkıca bağlanan aileler var. Özür dilerim ama özellikle çocuklu kişilerin boşanmaları için çok haklı sebepler olması gerektiğini düşünüyorum. Sadece sen değil çocuğunda babasından ayrılacak.

Canım soğursan soğutursun. Bir gün iş işten geçer karşındaki ayrılmak istiyor olur ben vazgeçtim boşanmadan işe yaramaz. Boşanma yoluna girdin mi geri dönüşü çok çok zoor. Güven dağılır aile çok büyük yara alır. Nasıl ayrılacağını değil gerçekten ayrılmaya hazır mısın bence bunu düşün. Anlattıklarında boşanmayı gerektirecek bir şey yok. Hakkınızda hayırlısı olsun.

Vallahi çok düşünüyorum bu konuda. Sürekli ölçüp tartıyorum. Oğlum bana çok düşkün ama babasına da öyle. Akşama kadar özlüyorum diyen duygusal bir çocuk. En çok ona kıyamıyorum zaten...

Maddi olarak özgürlüğüm var. O y daha iyi bile olabilirim. Ama tabii yüzde yüz emin olamam. Bir de maddiyat için boşanmam. Benim derdim daha çok kadın gibi hissetmekle ilgili. Çok ilgi isteyen bir tip değilim. Arada sırada ilgi gösterse gönlümü alsa 😔

Boşanmak demek annelikten babalıktan da boşanmak demek değil ki. Biz onun annesi ve babası olarak kalacağız. Zaten o yüzden aramızdaki saygı bitmeden ayrılmak istiyorum dedim ya.

Eşim senden soğudum boşanmak istiyorum demeden soğuduğunu zaten hisseder ve telafi etme yoluna giderdim. Kalbini kazanmak için elimden geleni yapardım. Yine olmuyorsa onu bu ilişkide kalmaya zorlamazdım.

Eğer eşim ikinci evliliğini yaparsa onu kıskanır mıyım ben de bilmiyorum... Bu duyguyu tarif edemiyorum. Koca bir boşluk sanki.

Yazdıkların çok güzel uyanmama sebep oldu. Evlenmek çok kolay evliliği yürütmek ve boşanmak çok zor. Pek tabii alışkanlıklar var. Belki başka yollar bilmemek var. Kafam karışık. Bilmiyorum.

Evlilik danışmanına gidin diyen arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum. Eşime defalarca söyledim ama destek alamadım.

Umarim ne hayırlıysa o olur. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.
 

Boleyn Kizi

Lütfen Alıntı Yapmayın🤚
Pro Üye
14 Ekim 2016
5.173
28.563
Terapi öneririm.
Hem size hem eşinize.

Ne kadar bir sonuç alırsınız bilemem..evliliğinizin en temel sorunu eşinizin cimriliği gibi geldi bana.

O da mizaçtır. Değişmesi gerçekten zordur. Ama törpülenebilir belki.

Denemekten bir zarar çıkmaz.

Önce evliliğinizi kurtarmaya odaklanmanizi öneririm.
Çocuk da var arada.

Bi terapiste gitmeyi hak eden bir evliliğiniz varsa eşinize terapist konusunda ısrarcı olun.

Cimri adamin terapiste para vermesi beklenemez ama bi deneyin derim.

Bütün çareleri tüketin. Olmazsa o zaman boşanırsınız bence.
 

selennn

Evli mutlu ve çocuklu
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
3 Ocak 2011
4.061
6.504
35
Vallahi çok düşünüyorum bu konuda. Sürekli ölçüp tartıyorum. Oğlum bana çok düşkün ama babasına da öyle. Akşama kadar özlüyorum diyen duygusal bir çocuk. En çok ona kıyamıyorum zaten...

Maddi olarak özgürlüğüm var. O y daha iyi bile olabilirim. Ama tabii yüzde yüz emin olamam. Bir de maddiyat için boşanmam. Benim derdim daha çok kadın gibi hissetmekle ilgili. Çok ilgi isteyen bir tip değilim. Arada sırada ilgi gösterse gönlümü alsa 😔

Boşanmak demek annelikten babalıktan da boşanmak demek değil ki. Biz onun annesi ve babası olarak kalacağız. Zaten o yüzden aramızdaki saygı bitmeden ayrılmak istiyorum dedim ya.

Eşim senden soğudum boşanmak istiyorum demeden soğuduğunu zaten hisseder ve telafi etme yoluna giderdim. Kalbini kazanmak için elimden geleni yapardım. Yine olmuyorsa onu bu ilişkide kalmaya zorlamazdım.

Eğer eşim ikinci evliliğini yaparsa onu kıskanır mıyım ben de bilmiyorum... Bu duyguyu tarif edemiyorum. Koca bir boşluk sanki.

Yazdıkların çok güzel uyanmama sebep oldu. Evlenmek çok kolay evliliği yürütmek ve boşanmak çok zor. Pek tabii alışkanlıklar var. Belki başka yollar bilmemek var. Kafam karışık. Bilmiyorum.

Evlilik danışmanına gidin diyen arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum. Eşime defalarca söyledim ama destek alamadım.

Umarim ne hayırlıysa o olur. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Annesi babası ayrı bir kadın olarak sana tavsiyelerde bulunmak istiyorum aslında tavsiye de değil bu sana kendimi anlatayım sende empati yaparak benim dediklerimi sakin kafayla düşün
Ben 13 yaşımdayken benim istememle annemle babam boşandılar şimdi bana soracaksın neden istedin anlatayım evde haftanın birkaç günü tartışma vardı bazen boyutları akılalmıycak dereceye de geliyordu yorulmuştum babam defalarca annemi aldattı ayrıldılar tekrar barıştılar ve bir insan 7inde neyse 77 inde de odur babam değişmedi
Ve ben 13 yaşında bir Ergenekon ergenliğimi tam anlamıyla hergün kavga gürültü olan bir evde doğal olarak psikolojim yerlerdeydi
Ayrıldılar neyse benim mutlu olmam gerekirken ilk zamanlar hiç mutlu değildim okulda evde dışarda her yerde ağlıyordum bir çocuk için çok zor bir durum bunu üstüne basa basa söylemek istiyorum
Ve sana dönecek olursam haklısın güzel bir söz sarılmak seni seviyorum demesi sana kadın olduğunu hissettirmesini istiyorsun bu istediğinde en doğal hakkın ama bundan dolayı boşanma derim lütfen
Çocuğun olmasaydı boşan derdim çünkü birkaç dakikalık boşanma davaları oluyor bitip gidiyor ama sizin bir çocuğunuz var ve o çocuğun psikolojisini düşünmek zorundasınız
Bunu üstüne basa basa söylüyorum çocuğunuz psikolojisini düşünmek zorundasınız çok zor olacaktır onun için
Eşine tekrardan oturup konuş ve en sonunda böyle böyle yapmazsan boşanmak istiyorum ama çocuğumuzun psikolojisini düşünmek zorundayız de ve eminim o zaman kafasına dank edecektir
 

ema1

Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr
Pro Üye
10 Ağustos 2009
24.509
15.614
Boşanma nedeniniz duygusal boşluk doyuma ulaştıramamış size, ilgisizlik eşin tarafından
Sanırım onun eksikliği sizi yıllarca mutsuzluğa sürüklemiş adamın kanında öküzlük varsa değişmiyecektir
 

Vuslata dair

evli ve 3 cocuklu
Kayıtlı Üye
15 Mart 2011
4.440
8.551
Ay kötü günün sonu gelmiyor
İnsanda dünyaya bir defa geliyor
Sizde eşinizden atla deve istemiyorsunuz sonuçta

Oturun taleplerinizi açıkça konuşun
Karşılanmaması durumunda boşanmak istediğinizi de ekleyin

O da sizi ve evladinizii kaybetmek istemiyorsa kendine çeki düzen verecek

Ha bu konuşmaya rağmen bildiğini okuyorsa bu da bosanalim demenin başka şeklidir bunu böyle değerlendirin

Ama bakın bu son konuşmayı yapın ki üstünden zaman gectiginde keşke demenize gerek kalmasın

Allah yardımcınız olsun
 

1Sen

Guru
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2011
21.377
34.302
Vallahi çok düşünüyorum bu konuda. Sürekli ölçüp tartıyorum. Oğlum bana çok düşkün ama babasına da öyle. Akşama kadar özlüyorum diyen duygusal bir çocuk. En çok ona kıyamıyorum zaten...

Maddi olarak özgürlüğüm var. O y daha iyi bile olabilirim. Ama tabii yüzde yüz emin olamam. Bir de maddiyat için boşanmam. Benim derdim daha çok kadın gibi hissetmekle ilgili. Çok ilgi isteyen bir tip değilim. Arada sırada ilgi gösterse gönlümü alsa 😔

Boşanmak demek annelikten babalıktan da boşanmak demek değil ki. Biz onun annesi ve babası olarak kalacağız. Zaten o yüzden aramızdaki saygı bitmeden ayrılmak istiyorum dedim ya.

Eşim senden soğudum boşanmak istiyorum demeden soğuduğunu zaten hisseder ve telafi etme yoluna giderdim. Kalbini kazanmak için elimden geleni yapardım. Yine olmuyorsa onu bu ilişkide kalmaya zorlamazdım.

Eğer eşim ikinci evliliğini yaparsa onu kıskanır mıyım ben de bilmiyorum... Bu duyguyu tarif edemiyorum. Koca bir boşluk sanki.

Yazdıkların çok güzel uyanmama sebep oldu. Evlenmek çok kolay evliliği yürütmek ve boşanmak çok zor. Pek tabii alışkanlıklar var. Belki başka yollar bilmemek var. Kafam karışık. Bilmiyorum.

Evlilik danışmanına gidin diyen arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum. Eşime defalarca söyledim ama destek alamadım.

Umarim ne hayırlıysa o olur. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Esiniz olmadan da gidebilirsiniz. Danışır , fikir alır rahatlarsiniz.

Zamanla esinizde dahil olur bu sürece.
 

lila25

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Haziran 2011
117
116
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim tekrar. Aylardır çok uzağız. Sanırım ben iyice koptum. Geçenlerde gündüz çocuğu uyutmuştum konuştuk. Ben ağladım içimdekileri anlattım. Anlamış görünüyor ama gece yaklaşmak istemekten başka hiçbir girişimde bulunmuyor 😔 halbuki defalarca söyledim. Çözümünün bu olmadığını.
Şuan şunu biliyorum ki ne kadar uzaklaşsam soğusam da ağzımdan boşanalım kelimesi çıkmasın. Çünkü bu bir kere çıkarsa her defasında çıkacak ve bizi yıpratacak. Çok mutlu bir çocuğum var. Onun gülüşünü ondan alamam.

Şöyle düşünün kızlar. Ben eşime senden soğudum diyorum. Aylardır cinsellik yaşamıyoruz. Ve bu adam bu durumda kalkıp il dışına ailesinin yanına gidip geliyor 4-5 günlük. Ben olsam aramızdaki sorunu çözmeden o şekilde eşimi bırakıp gitmem. Şeytan var neler duyuyoruz. Ve ben bu kadar soğuduğum halde bu yalnızlık ve ilgisizliğimi kimseyle kapatmadım. Onu aldatmadım. O da aldatacak biri değil. Ama çok korkuyordum bu boşluğu ahlaksız bir seçimle doldurmaktan. Sanırım insan kendinden korkuyor böyle zamanlarda. Allah şaşırtmasın. Bu sene 2 sefer bu şekilde evde yalnız kaldım ve yanlışa düşmedim.

Aranızda zaten böyle olması gerekiyor diyenler çıkabilir. Kızlar evli ve eşiyle soğuk olanlar anlar ancak bu hissi. Ben kadın olmadan bu duyguyu ben de bilmiyordum. O yüzden beni yargılamayın. Zaten ben onurum için yaşayan biriyim.

Şunu biliyorum. Sahip çıkabildiğim kadarıyla eşime ve çocuğuma sarılacağım. Eşim de zaman içerisinde bana nasıl davranması gerektiğini öğrenecek. Biraz sabır biraz şükür bu günler de geçecek 🙏