Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Eşimi Doktora Götürmeye İkna Edemiyorum!!

Konusu 'Erkek Faktörü / Erkek İnfertilitesi' forumundadır ve Sevgi tarafından 3 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  1. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.317
    Beğeni:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Selam Kızlar ben başlıktada olduğu gibi eşimi doktora götürmeye ikna edemiyorum belki bi problem yok daha önce de düşük yaptım olmasa o zaman olmazdı diyor kestirip atıyor halbuki çok ilaç kullandı ve mutlaka bi problem yaratmıştır diyorum ben kısır değilim diyor kapatıyor konuyu fikri olan varmı?:2:

    1,5 senelik evliyim mayıs ayından beri korunmuyorum..
     
    Son düzenleme: 3 Kasım 2010
  2. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  3. Ronya

    Ronya Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    13.333
    Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    196
    canım daha 6 ay olmuş korunmayalı
    yaş faktörü önemli eğer 35 yaşın üstüyse 6 ay doktora gitmek için normal
    ama normalde 1 yıldan önce gelmeyin diyor doktorlar
     
  4. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  5. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.317
    Beğeni:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    30 yaşında o 22 yaşında da ben

    sorunun ortaya çıkması içinmi 35 yaş gerekli yani eğer varsa bi problem çıksın diye götürmek istedim yani en azından kafam rahat olur diye dedimdi
    ama yinede teşekür ederim
     
  6. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  7. krishazel

    krishazel Rabbim Sana Emanet Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    10.450
    Beğeni:
    23
    Ödül Puanları:
    196
    Aslinda dogru dusunuyorsun ama esini sen ikna edebilirsin ancak.
    Yapacagi tek sey sperm testi vermek erkeklerin kolay anlasiliyor sorun olup olmadigi .
    yaslariniz korkmanizi gerektirmiyor zamaniniz bol sanslisiniz.
     
  8. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  9. Madamiks

    Madamiks Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.332
    Beğeni:
    59
    Ödül Puanları:
    153
    Düşük yapmışsın daha önce..heralde eşinde bir sorun yok,bence senin gebelikle ilgili bir sorunun olabilir,
    bu konuda doktora görünmüşsündür değilmi?
     
    Son düzenleme: 4 Kasım 2010
  10. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  11. aleyna84

    aleyna84 ya mücib Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    7.040
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    eşini ikna etmenin en kolay yolu eşinin ennesine söylemen erkekler annelerini dinliyolar

    ama annnesi yoksa sen kna edebilirsin seni cok iyi anlıyorum benimkide gitmek istemiyodu ilk ypatırdıgımız testler nomal cıkmıştı bende problem yok diyodu 2 yıl sonra yaptırdıgımız testler cok düşük cıktı

    ama sen daha önce hamile klmışsın daha 6 ay olmuş korunmayı bırakalı 1 sene gecmeden dr geri gönderiyo zaten san sakin ol bence
     
  12. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  13. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.037
    Beğeni:
    36
    Ödül Puanları:
    198
    of bu erkeklerrrrrrrrrrrr bazen ınsanı bunaltıor bnde zorla goturdum
    bnde bırsey yok dıe kendını yırttı
    ama sorun kendınde cıktı :KK43:
     
  14. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  15. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.317
    Beğeni:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    tabiki gördündüm zaten eşimi çağıranda o doktor bana bakıyor sürekli ama eşinide görelim diyor ama oda nuh diyor peygamber demiyor
    ya anasıda derse benim oğlumda sorun yoktur diye o zaman netcemm :96:
     
  16. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  17. sblkmbsr

    sblkmbsr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.649
    Beğeni:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    nası yaparsın bilmiyorum ama bi yolunu bulman gerekiyor ayrıca seni korkutmak istemem ama düşüklerin çoğu spermlerin kalitesizliğinden oluyo canım
     
  18. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  19. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.317
    Beğeni:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bende senin gibi düşündüğüm için bu durumdayım sorun bende olsa sölerdi heralde dr bende bi problem göremedi ağır neyin de kaldırmamıştım yani kendi kendine düşmedi heralde :97:
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.