Eşimin Güneş Lekesi Serüveni.Mutlu Son...

Kazen

Babalar ve Oğulları
Yönetici
Administrator
Doğa Severler Kulübü
12 Temmuz 2006
16.242
41.719
Defalarca uyardık değil mi sizleri ? Dua edin de sadece paranız gitmiş olsun ...
 

imready

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2016
385
289
Defalarca uyardık değil mi sizleri ? Dua edin de sadece paranız gitmiş olsun ...
Arkadaşlar yanlış anlamayında bir şey diyeceğim. Belki yanılıyor da olabilirim. Ben bu bahsettiğiniz şeyi kullanmadım. Kullanmadan önce de büyük ihtimal önce cilt doktoruna giderim. Zaten şu an iğneliye gidiyorum henüz lekelerim için tedavi almaya hazır değilim. Ama bu arkadaşlar başta rengin açıldığını cildin cidden soyulduğunu falan yazmış. Sonra eskisinden daha çok lekelendiğini yazmış. Şimdi cilt araştırmalarıma göre, soyulan bir cilt güneşe daha hassas, daha lekeye açık hale gelir. O yüzden de bu tedaviyi olurken yüz bölgesini asla güneşe çıkarmamak gerek. Gece ve evde bile olsan yüksek faktörlü güneş kremi kullanman gerek. 50+ gibi. Çünkü sadece gün ışığı bile cildi etkilermiş. Bana iğneli yapan doktorum demişti.
Haliyle bu tedaviyi uygulayan arkadaşlar yüzünü az da olsa güneşe mağruz bıraktıysa, hele ki güneş kremi kullanmadıysa o lekelerin artması çok normal. Çünkü cildin soyuluyor üstteki lekeyi atmak için. Hassaslaşıyor. Yani hiç güneşe çıkılmaz hale getiriyor. Bu lekelerin artması bundan olabilir mi? Yoksa işe yaramayacak olsa baştan beri hiç azalma olmazdı. Ne dersiniz?
 

asya080

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2018
41
12
Arkadaşlar yanlış anlamayında bir şey diyeceğim. Belki yanılıyor da olabilirim. Ben bu bahsettiğiniz şeyi kullanmadım. Kullanmadan önce de büyük ihtimal önce cilt doktoruna giderim. Zaten şu an iğneliye gidiyorum henüz lekelerim için tedavi almaya hazır değilim. Ama bu arkadaşlar başta rengin açıldığını cildin cidden soyulduğunu falan yazmış. Sonra eskisinden daha çok lekelendiğini yazmış. Şimdi cilt araştırmalarıma göre, soyulan bir cilt güneşe daha hassas, daha lekeye açık hale gelir. O yüzden de bu tedaviyi olurken yüz bölgesini asla güneşe çıkarmamak gerek. Gece ve evde bile olsan yüksek faktörlü güneş kremi kullanman gerek. 50+ gibi. Çünkü sadece gün ışığı bile cildi etkilermiş. Bana iğneli yapan doktorum demişti.
Haliyle bu tedaviyi uygulayan arkadaşlar yüzünü az da olsa güneşe mağruz bıraktıysa, hele ki güneş kremi kullanmadıysa o lekelerin artması çok normal. Çünkü cildin soyuluyor üstteki lekeyi atmak için. Hassaslaşıyor. Yani hiç güneşe çıkılmaz hale getiriyor. Bu lekelerin artması bundan olabilir mi? Yoksa işe yaramayacak olsa baştan beri hiç azalma olmazdı. Ne dersiniz?
Daha kotu oldu diyemem ama lekelerin geri gelmesine sasiyorum bende gunes kremi suan kullaniyorum emilimini engeller diye ilk kullandigimda kullanma demisti eczaci bakalim suan yeni soyuldugu icin acik golge seklinde ilerleyen gunlerde belli olur koyulasacakmi yoksa kalacakmi boyle ben yillarca solante pigmenta kullandim ona ragmen oldu lekeler ona bile guvenim kalmadi yaniii simdi dinlendiricem yuzumu nemlendirici haric bisey surmuycem
 

imready

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2016
385
289
Daha kotu oldu diyemem ama lekelerin geri gelmesine sasiyorum bende gunes kremi suan kullaniyorum emilimini engeller diye ilk kullandigimda kullanma demisti eczaci bakalim suan yeni soyuldugu icin acik golge seklinde ilerleyen gunlerde belli olur koyulasacakmi yoksa kalacakmi boyle ben yillarca solante pigmenta kullandim ona ragmen oldu lekeler ona bile guvenim kalmadi yaniii simdi dinlendiricem yuzumu nemlendirici haric bisey surmuycem
İnşallah kurtulursunuz. Ama benim tavsiyem eczacıyı güneş kremi konusunda dinlemeyin. Etkisini azaltmaz. Çok yüksek faktörlü güneş kremi kullanın ve asla yüzünüzü güneşe mağruz bırakmayın. Evde gündüz bile ince tabaka halinde güneş kremi sürün. Bir de güneş kremini de çok iyi marka seçin. Cilt hele ki yüz şakaya gelmez. Bir de bu tedaviye ara verdiyseniz, kasım ayında başlayıp mart-nisana kadar devam edin. Sonra bırakın. Malum güneş bahardan sonra daha etkili. Ama benim şüphem doktor tek bir krem bile verse, tedavi edecekken cildi ciddi anlamda korumazsanız daha kötü olacağı yönünde. Çünkü cildi soyuyorsunuz ve her türlü lekelenmeye, beneklenmeye, çillenmeye açık hale getiriyorsunuz.
 

Mlk27

En büyük cinayet birinin yaşama sevincini öldürmek
Kayıtlı Üye
14 Şubat 2019
35
4
Merhaba ..Dermapen deneyen varmı aranızda.
 

RECHELL

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Mart 2013
5
0

Papatya 66

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2019
2
0
Merhaba değerli arkadaşlar.Ben ve ailem Sivas ilinde ikamet ediyoruz. Eşimin meslektaşı ay_sel hanımın forumda daha önce belirttiği gibi, eşimin yüzünde çeşitlli nedenler ile ortaya çıkan lekeler üzerinde 2018 Şubat Ayından bugüne değin uyguladığı yöntemleri,yaptığı araştırmaları,başına gelen üzücü olayları ve iyileşme sürecini ,bu problemi yaşayan arkadaşlarımız ile,faydalı olmasını dileyerek paylaşmak istiyorum. Aslnda eşim paylaşacaktı ancak forum kuralları gereği erkek üyenin paylaşım yapması yasak olduğu için ben bu süreci sizlerle paylaşmak istiyorum. Belirtmeliyim ki oldukça uzun bir paylaşım olacak.YİNE BELİRTMELİİM Kİ (BUNU SAĞLIK MEMURU OLAN EŞİM ÖZELLİKLE BELİRTMEMİ SÖYLEDİ) EŞİMİN YÜZÜNDEKİ KORKUNÇ HALE GELEN LEKE İYİLEŞTİ İSE İYİLEŞMEYECEK GÜNEŞ LEKESİ YOKTUR diye düşünüyorum ve düşünüyoruz.
Mlkbyrm hanım eşinizin şu anki durumu nasıl tekrardan leke oluştumu ben kremi bırakınca maalesef lekeler tekrardan ortaya çıktı sizde durum nasil
 

bevakasa

Biz Güzel Olmak için Yaratıldık ;)
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2016
193
130
Arkadaşlar ben taa seneler önce lazerden yanan bacaklarım için bir karışım anlattım size, üstelik biri falan yapmıyor kendiniz yapıyorsunuz, hepsi eczanede olan şeyler, ve hatta bir arkadaş da yapıyormuş annesine, ben faydasını görüp denedim, kimseye bir şey satmadım, denediğim fotoğrafları paylaştım.. siz hala başkasına neden para akıtıyorsunuz.. lekeleri zaten vücudun üretmeye müsaitse ömür boyu sıkı bakmanı gerektirir, çünkü bıraktığında geri gelir hiç birşey mucizevi bir şekilde tamamen bitirmez. Vücutta bir şey 1 kere bozuldu mu, bir daha asla eskisi gibi olmaz.... Malum burası türkiye, sıcak ve güneşli. Tekrar yazıyorum size ilaçları ve nasıl kullanacağınızı. birçoğunuz zaten biliyorsunuz..

1. Expigment %3
2. Acnelyse
3. Medicassol
4. Beklazon

bunları sakın karıştırıp ve sakın gündüz kullanmayın. Kullanım şeklini yazıyorum.

ilk olarak Expigmenti sürün, yoğurt gibi değil, ince krem gibi. "1 saat" (kafanıza göre 15-20 dkye değil yani!) sonra Acnelyse aynı şekilde, sonraki "1 saat" Madecassol ve Beklazonu karıştırıp sürün. Beklazon kortizonlu olduğu için bunu haftada 2 kezden fazla karıştırmayın, sadece Madecassol kullanın. bunu zaten başlı başına "2 ay", tam "2 ay" uygulamanız "şart". Ve sabah isim vermiyim ama ben dark spot bir güneş kremi kullanıyorum "+50 faktör". İçine hyaluronik asit ve melamin karıştırdım, her kullanımdan önce baya çalkalıyorum homojen olması için. ve günde en az 1 kez de tazeliyorum. benim aynı leke tilyum lazer yüzünden dudak üstü bıyık bölgemde oldu, kurul raporu verildi melazmada pigmet bozukluğu, adamlarla davam var hayırlısı kazandım sayılır, nisanda duruşma. Ben tam 1 sene o lekelerle uğraştım bıyık bölgesi daha bir hassa, güneş gördü mü, 1 haftaya kararıyor hemen. Şimdi mesela yok, ama nasıl bakıyorum bir bilseniz. ve melazmada renk bozulması olduğu için de ara ara bu uygulamaya 2 yada 3 haftalık devam etmek zorunda kalıyorum..

İnanmayın başka satışlara. Ben bu ilaçların fikrini hastaneden cildiye doktorundan aldım yaptım ve yazdım. Kendiniz yapın. Güneş kremi cooook mühim bikere, kullanma ne demek anlamadım...
 

burls

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Ağustos 2015
160
61

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 27-02-2020

Hamileliğimin 29. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 77 gün kaldı.

Bebeğinizin gözleri artık göz yuvalarında hareket edebiliyor. Kasılmalar başladığında ve hangi durumda doktorunuzu arayacağınızı doktorunuzla kararlaştırın. Ayrıca bebeğiniz erkek ise doğumda sünnet seçeneğini düşünebilirsiniz. Diğer kültürlerde doğum : Bir çok kültürde emziren anneler ile ilişkiye girmek tabudur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1300 gr. - Yaklaşık boyu : 38.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt