eşinin sperm sayısı az olanlar

sevcangoksel

Allahım sana emanetiz
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2008
Mesajlar
6.097
Emoji Skoru
14
Yaş
36
Arkadaşlar eşinin sperm sayısı az olduğu için hamile kalamayanlar var mı? Eşi üroloğa giden varmı?Nasıl bi tedavi uyguluyorlar sperm sayısını çoğaltmak için? Lütfen bilgisi olan yazsın.
 

vesta

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
739
Emoji Skoru
0
Canım seninle aynı sorunu yaşayan çok kişi var burada.Biri de benim.Gebelik bölümünde erkek infertilitesi konusu bunu için zaten.Hatta listemiz bile var.Sen bak bi oraya.Ben sana istersen yine anlatırım tedavi sürecini.
 

didipxixrçxixk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Şubat 2008
Mesajlar
101
Emoji Skoru
0
Yaş
35
arkadaşlar selam..ben 3 yıllık evliyim ve iki yıldır uğraşıyoruz. ben de prolaktin ve tiroid problemi var..eşimde de sperm sayısı normalin altında..üroloğa gittik.. tamoksifen diye bi ilaç verdi..normalde kanser hastalarında kullanılıyormuş..ilk üç ayda artış oldu ama ikinci üç ayda başladığımız noktadan daha da düşük oldu..eşim de bıraktı..
 

cilekk

Kücük adamIna asIk..
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ağustos 2007
Mesajlar
6.901
Emoji Skoru
20
Arkadaşlar eşinin sperm sayısı az olduğu için hamile kalamayanlar var mı? Eşi üroloğa giden varmı?Nasıl bi tedavi uyguluyorlar sperm sayısını çoğaltmak için? Lütfen bilgisi olan yazsın.
Benim esimim hem sperm sayisi düsüktü hemde sperm sekillerinde problem vardi..

biz sperm sayisini cogaltma tedavisini kabul etmeyip direk ICSI(microenjeksiyon)

denedik ve ilkindede basarili olduk..sanirim sayiyi yükseltmek icin ilac almasi lazim.
 

sevcangoksel

Allahım sana emanetiz
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2008
Mesajlar
6.097
Emoji Skoru
14
Yaş
36
arkadaşlar selam..ben 3 yıllık evliyim ve iki yıldır uğraşıyoruz. ben de prolaktin ve tiroid problemi var..eşimde de sperm sayısı normalin altında..üroloğa gittik.. tamoksifen diye bi ilaç verdi..normalde kanser hastalarında kullanılıyormuş..ilk üç ayda artış oldu ama ikinci üç ayda başladığımız noktadan daha da düşük oldu..eşim de bıraktı..
eşinin sperm sayısı kaç çıktı.Bizimki 7 milyon.Eşim daha doktora gitmedi.Biraz çekiniyo. Biz de 1 yıldır çocuk istiyoruz.Benim bütün tahlillerim iyi çıktı.
 

didipxixrçxixk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Şubat 2008
Mesajlar
101
Emoji Skoru
0
Yaş
35
canım biz doktora girmeden önce 17 milyon du..ilk üç aydan sonra 20 milyona çıktı..ikinci üç ayda 13 milyona düşrü..aşılama sırasında işe yarar kaliteli sayı 5 milyondu..sonra da test yapmadık..normalin çok altında..bunda çekinecek bişey yok..benimki de beni zorladı ilk dönemler ama bu ikimizin problemi ve birbirmize destek olmalıyız..işimizi kolaylaştırmalıyız..
 

vesta

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
739
Emoji Skoru
0
arkadaşlar selam..ben 3 yıllık evliyim ve iki yıldır uğraşıyoruz. ben de prolaktin ve tiroid problemi var..eşimde de sperm sayısı normalin altında..üroloğa gittik.. tamoksifen diye bi ilaç verdi..normalde kanser hastalarında kullanılıyormuş..ilk üç ayda artış oldu ama ikinci üç ayda başladığımız noktadan daha da düşük oldu..eşim de bıraktı..
Çok geçmiş olsun, bizim dr.umuz ilaçların bir süreliğine yükselttiğini ama sonrasının çok kötü olduğunu söylemişti.Kesinlikle önermiyor zaten eşimin kullanmasına da izin vermiyor.
 

didipxixrçxixk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Şubat 2008
Mesajlar
101
Emoji Skoru
0
Yaş
35
ya boşuna ümitlendik ve eşim boşuna strese soktu kendini..strese girdikçe daha beter oluyor tabi sayı..allah hakkımızda hayırlısını versin napalım..çaresiz dert vermesin
 

didipxixrçxixk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Şubat 2008
Mesajlar
101
Emoji Skoru
0
Yaş
35
güzel bir örnek vericem ama..kuzenim 5 yıl çocuk için uğraştı..eşi varikosel oldu..imkansız dediler..tam aşılama yapacağı ay hamile kaldı..tamamen sürpriz oldu..allah hepimize en kısa zamanda bu sürprizleri yaşatır inşallahhhh!!!
 
Yukarı Alt