evlendikten yıllar sonra ilk aşkınızla karşılaşsanız ne hissedersiniz?

karin25

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eylül 2008
Mesajlar
65
Emoji Skoru
0
ben bu duyguyu birebir yaşadım arkadaşlar. çok enteresan bir durumdu. yıllar önce deli gibi aşık olduğumu zannettiğim adamla, evlendikten sonra karşılaştım. bana göre ah almamak gerekiyor. beni ve belkide bilmediğim birçok insanı üzmesinden kaynaklı mutlu olamamıştı. yalnızdı. evlenmiş ayrılmış bir çocuğu vardı. ben çok mutluydum çok sevdiğim gerçekten aşık olduğum biriyle evlenmiştim. ve bunu onada söylemiştim konuşma esnasında. pişmandı. aslında benimde onun ilk aşkı olduğunu ve benimle evlenmek istediğini itiraf etti. ama bu sözler ne gariptirki beni sadece onore etti okadar. birde tabii intikam duygusu. öcümü almış gibi hissettim. ne kötü değilmi?? benmi garibim yoksa sizde böyle birşey yaşadınızmı??:enbuyukkk:kaydirigubbakcemile3
 

Kxoxmxuxr Prenses

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nisan 2007
Mesajlar
4.349
Emoji Skoru
0
böyle bişey yaşamadım ilk aşkım nişanlım Allah'ım kısmet edersede son aşkım olacak:Saruboceq:

böyle bi durumla karşılaşsaydım selamını alır geçerdim
önemli olsaydı zaten hayatımda olurdu konuşmaya gerek yok
 

Blair Witch

DurdurunDünyayıİnecekVar!
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mayıs 2008
Mesajlar
809
Emoji Skoru
9
tuhaf olurdu sanırım ınsan:1closedeyes:ama onemlı olan evlı oldugun kısının senın askın olması dıger herkesı sana unutturması :lepi: dıgerlerınede mutluluk dılemekten baska bır sey kalmıyo sanırım:mymeka:
 

GxuxZeLcEm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Aralık 2007
Mesajlar
64
Emoji Skoru
0
Yaş
45
ben yüzüne bile bakmam, benim için en önemlisi evliliğim eşim ve kendim.
 

Eyylxuxl

önce rütbeni bilicen
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Ağustos 2007
Mesajlar
1.224
Emoji Skoru
15
karşılaştım binlerce kez çünkü ilk aşkım kocam:asigim:kaydirigubbakcemile5
 

HeartLess

HUZUR MELEĞİMSİN SEN..
Pro Üye
Katılım
20 Ekim 2007
Mesajlar
12.839
Emoji Skoru
31
Yaş
47
benimde ilk aşkım ve inşallah son aşkım eşim...
ama öyle bir olay yaşasaydım,normal biri gibi selam verirse sadece selamını alırdım..
o kadar...
yani hiçbirşey hissetmezdim herhalde..
sevgiler...
 

Japon KIZ

IŞIL' IM
Pro Üye
Katılım
22 Ekim 2007
Mesajlar
1.757
Emoji Skoru
18
Birkaç sene önce ortak bir arkadaşımızın düğününde karşılaştım.
Vallahi hiç birşey hissetmedim.
Hatta kendi kendime, hay benim zevkime bile dedim.:bbo:
 

burbuk

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nisan 2007
Mesajlar
6.172
Emoji Skoru
9.560
Karşılaştım ve hiçbir şey hissetmedim.
Geçmişe fazla takılan biri değilimdir.
 

calikusumuz

Aklım egede kaldı......
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Nisan 2007
Mesajlar
3.413
Emoji Skoru
6
Yaş
44
Bilmem ki ne hissedilir yada birşey hissedermiydim ?
Sanırım hissetmem çünkü eşime çok aşığım ve onunla çok mutluyum.
Zaten aşk çok büyük ve doğru olsaydı yanımda o olurdu.
Ama belki bakıp aa ne kadar yaşlanmış derim görürsem
:roflol:
 

ozicelcius

üçüzlerime kavuştum.:)
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Aralık 2007
Mesajlar
999
Emoji Skoru
11
benim eşimden önceki ilişkilerim hep yanlışmış... zaten hepside hüsranlı bitti,hafızamda kötü kaldı....karşılasırsam bigün sanırım tepkisiz,hissiz bi tablo çizerim.....
 
Yukarı Alt