Evlilik mi dediniz :))

M

mermaid35

Ziyaretçi
tamam kariyer çok önemli,bunu reddetmiyorum ancak insanın sevdiği insanla evlenebilmesi daha da motiveedici diil mi sence de!ancak gel de anlat bunu müdürlere...zaten kendi evliliklerini de hiçe sayıyorlar kariyer uğruna,bizden de beklentileri aynı yönde.
 

burcu_burcu

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8
Emoji Skoru
0
Arkadaşlar sizlere katılmıyorum. Çünki dünyaya bir kez daha gelsem yine eşim derim. Ben 14 yıldır evliyim ve eşimle biz daha bir birimizi hiç kırmadık.Sizler şimdi bir istisna diyeceksiniz. Ama her şey karşılıklı her iki taraf biraz özveride bulunursa eminim hep sevgi olacaktır. Ben insanlara çeşitli ikramiyeler çıktığına inanırım. Kimine para, mal mülk; banada sevgi ikramiyesi isabet ettiğine inanıyorum. Sevgiler hoşçakalın
 

denizyosunu

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eylül 2006
Mesajlar
123
Emoji Skoru
1
Yaş
47
burcu_burcu .!.:
Arkadaşlar sizlere katılmıyorum. Çünki dünyaya bir kez daha gelsem yine eşim derim. Ben 14 yıldır evliyim ve eşimle biz daha bir birimizi hiç kırmadık.Sizler şimdi bir istisna diyeceksiniz. Ama her şey karşılıklı her iki taraf biraz özveride bulunursa eminim hep sevgi olacaktır. Ben insanlara çeşitli ikramiyeler çıktığına inanırım. Kimine para, mal mülk; banada sevgi ikramiyesi isabet ettiğine inanıyorum. Sevgiler hoşçakalın
sana katılıyorum.eğer sevgi gerçekse evlilik aşkı öldürmez sahte sevgiler evlilik olmasada ölüyor zaten.
 
S

sonece

Ziyaretçi
1_sen .!.:
Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil aynı zamanda aranan kişi olmaktır.
bence evlilik aski oldurmuyor onu biz olduruyoruz..kaciniz evlendikten ya da cocuk yaptiktan sonra hergun bakimli ve evlendiginiz zaman ki gibi zayifkalabildiniz..ne ekersek onu biciyoruz..e biz kendimizi salinca erkeklerde kendini evde saliyor ama disarida guzel ve bakimli kadin gorunce onlari degil sizin eski halinizi ozluyorlar:smilewinkgrin: ben esimle on yildir birlikteyim bunun son bes yili evliyiz ve ben esimin bana hala asik oldugunu biliyorum:yes:
Sevgili 1 sen sana katımıyorum ,eşim üniversiteden sınıf arkadaşım,büyük bir aşk yaşayarak evlendim ,10 yıl oldu ,çoçukta yaptım hiç bir zaman kilolu olmadım,hep bakımlı oldum, yani hiç salmadım kendimi .Ayrıca eşimle herşey mükemmeldi karşılıklı olarak,aşkımızın tazeliğini hep koruduk.Yani bende hiçbir eksik yoktu eşimin tabiriyle ben mükemmel bir eştim.Ama ne oldu bu özelliklerimin hiçbiri işe yaramadı .Geçen ay fiziksel ve kültürel açıdan benimle hiç alakası olmayan çok çirkin çok bakımsız yamuk bacakli biri ile aldattı beni eşim.

Daha gerçekci olalım hanımlar, bunların hepsi hikaye............
Evliysen "sen evdeki kadınsın" ne olursan ,nasıl olursan ol farketmez
Öteki kadınlar her zaman ilgilerini çekecektir erkeklerin
Sokakta gördüğünüz her kadın sizin için öteki kadın olacaktır bi gün
Ya çekip gieceksiniz
Yada o gücü bulamayacak veya çoçukları bahane edip olanları kabul edip
yaşayacaksınız....


Acı ama gerçek evlilik budur işte......................
 

bera-berrak

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Temmuz 2006
Mesajlar
467
Emoji Skoru
3
sonece .!.:
Sevgili 1 sen sana katımıyorum ,eşim üniversiteden sınıf arkadaşım,büyük bir aşk yaşayarak evlendim ,10 yıl oldu ,çoçukta yaptım hiç bir zaman kilolu olmadım,hep bakımlı oldum, yani hiç salmadım kendimi .Ayrıca eşimle herşey mükemmeldi karşılıklı olarak,aşkımızın tazeliğini hep koruduk.Yani bende hiçbir eksik yoktu eşimin tabiriyle ben mükemmel bir eştim.Ama ne oldu bu özelliklerimin hiçbiri işe yaramadı .Geçen ay fiziksel ve kültürel açıdan benimle hiç alakası olmayan çok çirkin çok bakımsız yamuk bacakli biri ile aldattı beni eşim.

Daha gerçekci olalım hanımlar, bunların hepsi hikaye............
Evliysen "sen evdeki kadınsın" ne olursan ,nasıl olursan ol farketmez
Öteki kadınlar her zaman ilgilerini çekecektir erkeklerin
Sokakta gördüğünüz her kadın sizin için öteki kadın olacaktır bi gün
Ya çekip gieceksiniz
Yada o gücü bulamayacak veya çoçukları bahane edip olanları kabul edip
yaşayacaksınız....


Acı ama gerçek evlilik budur işte......................
çok üzüldüm:çok üzgünüm: umarım hatasını anlar...allah güç versin sana:teselli:
 

kuzum

Bu konida hassasum
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8.575
Emoji Skoru
269
sonece .!.:
Daha gerçekci olalım hanımlar, bunların hepsi hikaye............
Evliysen "sen evdeki kadınsın" ne olursan ,nasıl olursan ol farketmez
Öteki kadınlar her zaman ilgilerini çekecektir erkeklerin
Sokakta gördüğünüz her kadın sizin için öteki kadın olacaktır bi gün
Ya çekip gieceksiniz
Yada o gücü bulamayacak veya çoçukları bahane edip olanları kabul edip
yaşayacaksınız....


Acı ama gerçek evlilik budur işte......................
Sonece'ye hak veriyorum.Özellikle de Evliysen "sen evdeki kadınsın" ne olursan ,nasıl olursan ol farketmez cümlesine.
 

mesure

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
756
Emoji Skoru
12
Yaş
39
Eniştem birgün bana nasihat ediyor konuda evlilik dediki; evlenince aşk bitiyor ben ablana aşıkmıyım sanıyorsun ama biz onunla arkadaş olabilmeyi öğrendik yani aşk o kadar geçiciki ama sevgi ve dostluk kalıcı.Bu sözler hak vermemek elde değil bana evleneceğim insanla önce arkadaş olabilmem gerektiğini aşka güvenipte evlilik kararı almamam gerektiğini söylemişti.
 

eftelya

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Eylül 2006
Mesajlar
89
Emoji Skoru
20
evet bayanlar zorda olsa bazi seyleri kabul etmek gerek.....ben yaklasik 6 yil cikip deli gibi sevdigim insanla evlendim.....onunla her bulusmada tir tir titrerdimasktan,bulutlarda ucardim....evlenme teklif ettigi gun icmeden sarhos olmustum oyle mutluydumki.....ama simdi 2 yillik evliyiz ve ask giderek azaldi,kavgalar vs cok yiprandik.....bende kendimi salmadim,hatta onla disari ciktigimizda oda farkediyor tum bakislarin uzerimde oldugunu...ama elde etmislik duygusu herseyi mahfediyor...aslinda tek tarafli degil bende onu elde ettigim icin sanki eskisi kadar ona emek vermiyorum...cok uzuluyorum ama neden boyle...evlilik yoksa cidden aska ters dusen bir kurummu?
bir arkadasim var 5 yillik evli ve hala ski koruduklarini soyluyor cok imreniyorum nasil yaptigini sorunca arada bir surprizler ve farkli seylerle iliskiyi canlandirdigini soyluyor...ne yapmaliyim?tekrar gozlerimin icine seven gozlerle bakmasi,tekrar ayni heyecani hissetmek icin ne yapmaliyim?onerilerinizi bekliyorum...bu mumkunmu acaba????
 

1BukeT

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Eylül 2006
Mesajlar
1.454
Emoji Skoru
25
Aslinda çocukluğumuzdan Itibaren Filmlerde Masallarda Duyduğumuz Gördüğümüz Bir Aşk Var.aşk Olmadan Hiçbirşey Olmuyormuş Gibi...evlenmek Için Aşik Olmak Gerekliymiş Gibi Beynimize Işliyor.evlendiğimiz Kişiye Uyum Sağlamak Onu Tanimak Yerine Onu Hayallerimizdeki Prens Yapmaya çalişiyoruz.bu Neredeyse Imkansiz....şikayetlerimiz Bile Hep Kendi Tarafimizdan Beni Artik Sevmiyor Beni Anlamiyor Benimle Sohbet Etmiyor Vb...peki Biz Onun Açisindan Nasiliz Acaba?

Mutlu Bir Evlilik Için Aşk Değil,saygi Sevgi Uyum Daha önemli Bence...
 
Yukarı Alt