• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Pınar Labneli Tarif Yarışması 4. Hafta yarışma başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Evlilik teklifi yüzüğüm

Viserion

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2013
835
415
Merhaba arkadaşlar evlilik teklifi aldım erkek arkadaşım bu yüzüğü çok beğenmiş sizce nasıl
Ben düz alyans istiyordum ama yakışmıyor ikisi yan yana nasıl olmalı
Fikirlerinizi bekliyorum ☺
IMG_20191017_233427.jpg
 

Cikssekil

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2019
2.149
5.762
27
Teşekkürler ☺
Sarı düz alyans istiyordum fakat yakışmadı ikisi yan yana
Nasıl olur diye fikir almak istedim.
Gümüş le hoş durur ben günlük hayatimda gümüş tek taş alyans kullanıyorum cemiyetlerde düğünlerde toplu gezmeler e altin sizde öyle yaparsınız 😁teklif yüzüğü ile nişan yüzüğü ayrı oluyor zaten söylersiniz birde sarı düz alyansin yanına sarı tektas alir😀
 

Viserion

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2013
835
415
Gümüş le hoş durur ben günlük hayatimda gümüş tek taş alyans kullanıyorum cemiyetlerde düğünlerde toplu gezmeler e altin sizde öyle yaparsınız 😁teklif yüzüğü ile nişan yüzüğü ayrı oluyor zaten söylersiniz birde sarı düz alyansin yanına sarı tektas alir😀
Altın tektaş olabilir hiç aklima gelmedi😁
 

Goktemaviyuz1

Üye
Kayıtlı Üye
25 Eylül 2019
615
484
Yuzugun gayet guzel duz alyans tavsiye etmiyorum 1 yilda kac kez parlatmaya verdigimi unuttum cok cabuk ve cok fazla ciziliyor isin kotusu parlatilsada ciziklerin malesef bir cogu kaliyor
 

dgdln

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2019
8.522
13.681
Merhaba arkadaşlar evlilik teklifi aldım erkek arkadaşım bu yüzüğü çok beğenmiş sizce nasıl
Ben düz alyans istiyordum ama yakışmıyor ikisi yan yana nasıl olmalı
Fikirlerinizi bekliyorum ☺ Eki Görüntüle 2546127
Ben çok beğendim . Ayrıca açıkçası ben hem alyansi hem de tek taşı üst üste sevmiyorum ikisi ayrı ayrı kullanılınca zarif duruyo bence
 

Viserion

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2013
835
415
Yuzugun gayet guzel duz alyans tavsiye etmiyorum 1 yilda kac kez parlatmaya verdigimi unuttum cok cabuk ve cok fazla ciziliyor isin kotusu parlatilsada ciziklerin malesef bir cogu kaliyor
Bir çok insan kullanıyor ama desenli bir alyans bakarim belki.
 

Gonulmeyvesi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2019
6.886
12.349
Merhaba arkadaşlar evlilik teklifi aldım erkek arkadaşım bu yüzüğü çok beğenmiş sizce nasıl
Ben düz alyans istiyordum ama yakışmıyor ikisi yan yana nasıl olmalı
Fikirlerinizi bekliyorum ☺ Eki Görüntüle 2546127
Canım güle güle kullan
Ben alyans ve tek taşı üst üste takmıyorum ilk zamanlr taktım ama sonra dedim ki niye üst üste takılıyo bu 😄😄
Ve ayrı ayrı takıyorum şimdi🤗 sende ayrı olarak kullananilirsin o zaman istediğin alyansı tercih edersin
Yani.sorunu doğru anladıysam eğer 🤗
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 25-02-2021

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 150 gün kaldı.

Eğer bebeğiniz kız ise minyatür yumurta hücreleri yumurtalıklarında oluştu. Kız bebekler doğduklarında sahip oldukları bütün yumurtalar ile doğarlar. (yaklaşık 2 milyon adet yumurta) Yani kendisine ait ailesi olmaya hazırdır. Kızınızın yumurtalarının yaşı ile kızınızın yaşı nerdeyse aynıdır. Bebeğiniz bu günlerde favori pozisyonuna geçecek.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Viserion

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2013
835
415
Canım güle güle kullan
Ben alyans ve tek taşı üst üste takmıyorum ilk zamanlr taktım ama sonra dedim ki niye üst üste takılıyo bu 😄😄
Ve ayrı ayrı takıyorum şimdi🤗 sende ayrı olarak kullananilirsin o zaman istediğin alyansı tercih edersin
Yani.sorunu doğru anladıysam eğer 🤗
Evet sorumu anladiniz sizin dediğiniz gibi de kullanırım teşekkür ederim ☺
 

Cok da nickimde

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Temmuz 2015
4.996
10.216
Hahahha canım ne yaptınnn sennn, evlenemiyorum diye konu açan onca kadın varken 🤣🤣🤣🤣🤪

Allah tamamına erdirsin yüzüğünde çok zarif