Eyeliner sürmenin püf noktaları

Pariiss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2011
24
4
Eyeliner sürmesi oldukça meşakkatli bir iştir…
Eyeliner gözlerinizin daha büyük; kirpiklerinizin daha dolgun; bakışlarınızın daha etkileyici görünmesini sağlar.
Patik bir şekilde Eyeliner nasıl sürülür işte ipuçları..
Eyelinerı düzgün şekilde sürebilmek için göz kenarlarınızı alnınıza doğru kaldırın, kirpiklerinizin başlangıç noktasından sonuna kadar düz bir çizgi çekin.
Göz kapağınızın şakaklarınıza yakın kısmından dışarıya doğru açılı şekilde ince bir çizgi çekin.
Eyeliner sürmek ilk denemelerde zor görünebilir. Birkaç tekrardan sonra eliniz alışacaktır.
Püf Noktaları
Esmer tenliyseniz; siyah renkli gözlü kalemi ve eyeliner sizin için uygundur.
Kumral, sarışın ya da beyaz tenliyseniz; gri ve kahverengi tonlarında eyeliner ve göz kalemi sizin için uygundur.
Eyeliner makyajında doğal bir görünüm yaratmak istiyorsanız; eyeliner fırçasıyla hafif ve ince çizgiler çekmelisiniz.
Jel ve likit eyeliner; sıcağa ve suya dayanıklıdır. Bu özellikleri sayesinde yaz mevsiminde kullanıma en uygun makyaj malzemelerinden biridir.
Gözlerinizi daha büyük göstermek istiyorsanız; eyelinerı gözünüzün iç köşesinden dış köşesine kadar sürün.
Gözlerinizi küçük göstermek istiyorsanız; eyelinerı göz kapağının yarısına kadar sürün.
Gözlerinizin daha belirgin olmasını istiyorsanız; gözlerinizin iç köşesinde ince çizgi, dış köşesinde kalın çizgi tercih edin.

Küçük bir ipucu daha eğer eyeliner ı düzgün bir çizgi halinde süremiyorsanız. Önce göz kalemiyle ince bir çizgi çekin. Üzerinden eyeliner la geçin :)
 

prenses_84

Etmiyorum eyvallah...
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
16 Aralık 2010
5.145
506
Paylaşım için çok teşekkürlerr:KK9: Gerçekten meşakkatli bişey eyeliner sürebilmek:26:
 
Son düzenleme:

Derin__Su

derin sular
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
5.379
122
Neredeyse 10 yildir eyeliner kullaniyorum o benim vazgecilmezim, güzellik sirrim..:108:
 

Tuqce_KP

Yaz kızım :D
Kayıtlı Üye
9 Ekim 2011
976
4
Ben önceleri süremiyordum ondan göz kalemi kullanıyordum artık eyeliner sürebiliyorum :KK16: ve çok hoş duruyor :KK76:
 

AlessandraAmbrosio

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2011
171
0
O zaman düz bi çizgi şeklinde çek önce kuruduktan sonra kuyrugu eklemeyi dene tatlım bi seferde çekemiyorsan. Ben profsynl değilim ama ilk zamanlar bende öyle yapıyordum gayet güzel oluyordu :)

dün ayna karsısında yedim kendmi resmen yok yapamyrm :/ kuyruk biraz kalın oluyo acaba eyelinerinmn fırcasından mı kaynaklanıyo
 

lagrima

Emanetine bin şükür
Kayıtlı Üye
11 Ocak 2009
6.145
87
34
gözlerim çekik görünsün diye sürmeyi biriki kere denedim ama mümkün değil ben eyeliner falan süremiyorum.. işin kötüsü kalemde süremiyorum.. ne beceriksizim yavvvv :KK43:
 

Pariiss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2011
24
4
gözlerim çekik görünsün diye sürmeyi biriki kere denedim ama mümkün değil ben eyeliner falan süremiyorum.. işin kötüsü kalemde süremiyorum.. ne beceriksizim yavvvv :KK43:

Canım ucu sivri eyeliner kullan ve bir iki denemede pes etme :)
 

demet_84

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2011
176
38
bende eyeliner sürmeyi çok istiyorum ama ellerim titriyo süremiyorum :KK43:
 

Now

oysa bir umuttu hep..
Kayıtlı Üye
4 Kasım 2011
1.078
1
el alışkanlığıdır bence
ilk zamanlar bende hiç süremiyodum
şimdi 2 dk da sürüyorum
alt kirpik diplerime bile gayet düzgün sürüyorum
 

nildevrim

aşk,mutluluk,bebek
Kayıtlı Üye
15 Aralık 2011
929
3
katılıyorum biraz pratik yapmak gerekiyor. zamanla insanın eli alışıyor. dört beş yıldır kullnırım ben de:))
 

Now

oysa bir umuttu hep..
Kayıtlı Üye
4 Kasım 2011
1.078
1
bence püf noktası baştan başlamcaksın ortadan başlıcaksın sürmeyee
ilk sürdüğünde zaten kalın olucak biraz baş tarafın çok kalın olması hoş durmuyo o yüzden en rahat ve güzeli bu
ben böyle sürüyorum
 

Pariiss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2011
24
4
bence püf noktası baştan başlamcaksın ortadan başlıcaksın sürmeyee
ilk sürdüğünde zaten kalın olucak biraz baş tarafın çok kalın olması hoş durmuyo o yüzden en rahat ve güzeli bu
ben böyle sürüyorum

Herkezin kendine kolay gelen sürme tarzı vardır. Zamanla da kolaylaşır.