Eyvah ! salarm dklyor yardm

16eslem

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
476
Emoji Skoru
0
merhaba kızlar 1 ay öncesinde sarı röfle yaptırdım saçlarıma ve röfleyle birlikde saçımda dökülmeler başladı ama bu bi iki önemsenmeyecek kadar değil . öncesinde ışıl ışıl sağlıklı dökülmeyen bi saça sahipdim . elidor bakım ve onarım ayrıca avonun saç kremini kullanıyorum .acaba yanlış şeler kullandığım için mi oldu yoksa röfleden mi ? yardımcı olursanız çok sevinirim saçlarım artık dökülmesin istiyorum ne kullanmalıyım yada ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum
 

kirke

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2007
Mesajlar
151
Emoji Skoru
0
canım öncelikle çook geçmiş olsun eğer röfledense koparak dökülür yani dipler den mı dökülüyor şu anda saçların?
 

SalvaMea

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Mayıs 2007
Mesajlar
761
Emoji Skoru
2
doğaldır röfle saçı çok yıpratıyor ,çok gür saçlarım vardı hep bu röfle yüzünden iki tel saçım kaldı artık röfle yaptırmıyorum. bence saçlarınıza yazık etmeyin ..
 

kirke

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2007
Mesajlar
151
Emoji Skoru
0
canım benım kullandıgın sampuanlardan olabılır buyuk ıhtımalle avonu bılmıyorum ama elıdor bazen sac dokebılıyor..
 

16eslem

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
476
Emoji Skoru
0
ilk defa röfle yaptırdım ve pişman oldum hem bakımı zor hemde saçlarımı yıprattı eski saçıma dönmek istiyorum
 
E

EU1

Ziyaretçi
Bence avonun saç ürünlerinden kullanma.ayrica röfle de yapabilir.bende 2 hafta önce boyattim, çok dökülüyor.daha önceden yaptirmiştim sonra düzene giriyor,takma kafana
 

DerinSu

Guru
Pro Üye
Katılım
1 Nisan 2008
Mesajlar
20.896
Emoji Skoru
43
merhaba kızlar 1 ay öncesinde sarı röfle yaptırdım saçlarıma ve röfleyle birlikde saçımda dökülmeler başladı ama bu bi iki önemsenmeyecek kadar değil . öncesinde ışıl ışıl sağlıklı dökülmeyen bi saça sahipdim . elidor bakım ve onarım ayrıca avonun saç kremini kullanıyorum .acaba yanlış şeler kullandığım için mi oldu yoksa röfleden mi ? yardımcı olursanız çok sevinirim saçlarım artık dökülmesin istiyorum ne kullanmalıyım yada ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum
canım normaldir bende öyle çok boyuyorum ki çok da dökülüyor hem kopuyor hemde diplerden.röfleliyken hele avuç avuç...çam terebentinle ilgili yazılar var sayfa başında onu deneyebilirsin istersen.ilk yıkamadan itibaren kesiyo dökülmeyi diyorlar.bide saç kremini diplere degdirmemeye çalış oda döküyor cnm.dün ben aktara sordum camterebentin yagını küçük bir şişe 5 ytl dedi uygun da fiyatı.500ml sampuana yarım şişeyi döküyormuşsun.diplere uygula özellikle bende alacagım yakında cnm a.s
 

16eslem

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
476
Emoji Skoru
0
canım her hangi bi şampuanın içine terebentin döküyorsun karıştırıp bununla yıkıyorsun doğru mu anladım bu kadar mı
 
I

izmirliii

Ziyaretçi
bence dökülme röfleden kaynaklanıyo.bi kere bende aynı hataya düştüm geçen yaz özenip yaptırdım.sonra kendi yumuşacık saçlarımı özledim resmen çünkü röfle döktüğü yetmiyomuş gibi bide sertleştiriyo.üstelik sonra sıkılınca kolay kolay da kapanmıyo röfle sarısı saçı nasıl açıyolarsa artık.ben hala kapatmaya uğraşıyorum şimdi saçımın kendi rengine boyucam kapancak artık.sonra da bi daha boya falan sürmücem doğal hali daha güzelmiş onu anladım :1rolleyes:
 
Yukarı Alt