fikri olan var mı???

ruzgarrr

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Nisan 2008
Mesajlar
1.875
Emoji Skoru
8
1 yıllık evliyim. 4 ay hap kullandım 3 ay daha korunduk hap etki etmesin diye. bende hapa çok çabuk bağışıklık sağlıyyorum diye. 5 aydırda uğraşıyoruz işte. hormon tahlilleri yumurtlama sperm bir sorun yok. bol sancılı ve damla damla kanamalı yumurtlama günleri geçirerek yumurtlamam oluyor. doktor en son rahim filmi çekelim ona bakalım dedi.geçen ay ama daha erken diye dşünerek gitmedim.
adetim normalde 27 günde bir olurdu birkaç aydır 30 gnde bir oluyor. geçen ay beta hcg yaptırdım 5.66 çıktı ama birkaç gün sonra adet oldum.
bu ay yumurtlamadan sonraki günlerimde kanamam oldu. 1 keresinde küçük ped doldu. birkaç günde leke leke kahverengi filang geldi ve bitti. acaba yerleşme lekesmi diyordum. perşembe günü tes yaptırdım 0.00 çıktı. cumartesi adet olmam gerekiyordu. hala olmadım. gazım var son günlerde çok, göğüslerim çok büyüdü ve belim çok ağrıyor hepsi birleşince acaba varmıdır diye çok umutlanmıştım. teste baya bozuldum (gerçi bunlar bir yandanda adet belirtisi) acaba o zaman çıkmamış olabilirmi geç döllenme filan olduysa diyorum. fikri olan böyle birşey yaşayan duyan varmı
 

cananur

Elhamdülillahirabbilalemn
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
546
Emoji Skoru
137
Yaş
38
Canım Allah hayırlısını versin umarım gönlünden geçen olur . Bende istiyorum inşallah hayırlısıyla olur... Selamlar .
 

duygu2008

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kasım 2007
Mesajlar
1.140
Emoji Skoru
2
Yaş
35
öncelikle 5 ay çok kısa bir süree ben nerdeyse 2 sene olacak bekleyeli ve hiç bir sorun olmamasına rağmen olmuyor işte kısmet zamanı gelince olacak inşalah...tedaviye bile başlamayı düşünmüyorum sene sonuna kadar açıkçasıı..neyse ...bir sorun yok sanrımm...niye hemen hormon testi sperm testi falan yaptırdın ki....daha erkek bunun için yanii...bide yumurtlama günleri tamam biraz sancı olabilir ama kanama nasıl olurr yaa..açıkcası şimdiye kadar hiç duymamıştımm....doktor bunun için bişey demedimi yani..yumurtlama günlerini kanama ile geçirmeni...bence rahim filmi içinde çok erken....benim 2 sene olacak daha hiçbirşeye koyulmadımm.....hem bak hiçbir sorun yokmuş bekleyebilirsin...olur hayırlısıyla.....hapı bıraktıgın için adet günlerinde 2-3 gün şaşma olabilir..normaldir...yumurtlama günlerinden sonra kanama olması bana ilginç geldii..bir sorun yoktur inşallah.....hatta yumurtlama gününde bile kanama olmasııı..kaç aydır bu siteye üyeyimm kimseden duymadımm...tamam kasık sancısı ağrı olabilir normaldir....kan testi kesinn sonuç verir..bide 0 çıkmışş...dediğin gibi adet belirtisidir....benim de gazım olur regl den önce gögüslerim acır...belim ağrır...ve sonunda hep regl olurumm....canım fazla umutlanma derim..ama inşallah allah gönlüne göre verir....herşey gönlünce olsunn....
 

ysfmir

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Aralık 2007
Mesajlar
10.037
Emoji Skoru
215
arkadaşlar 4 aydır doğum kontrol hapı kullanıyordum eşimle bi akşam ikinci bebeğimize karar verdik ve on günlük hapı içmişken yarım bıraktım 4 gün sonra lekelenme tarzı kanamam oldu ve geçti
ama şimdi 3gündür şidetli karın ağrısı ve şişkinlik çekiyorum bu sabahta acil doktora gitmek zorunda kaldım adete bağladılar ama bende hem tık yok bu arada hapın yan etkileri geçsin diye başaka şekilde korundum ama ölecem bu ağrılardan ne dir bu ya ağrı kesici iğne yapıp gönderdiler sadece 1 2 saat rahattım tekrar başladı
 

ysfmir

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Aralık 2007
Mesajlar
10.037
Emoji Skoru
215
patlayacam sanki hiç böyle sıkıntı çeken oldumu biraz öncede lavaboya gittiğimde çok yoğun ve yapışkan bi akıntı geldi ama sancım çok
 

duygu2008

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kasım 2007
Mesajlar
1.140
Emoji Skoru
2
Yaş
35
canım ne zaman regl olacaksınn peki..hapı bıraktıgın için de olabiir....bunlarrr....
 

ruzgarrr

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Nisan 2008
Mesajlar
1.875
Emoji Skoru
8
bazı bayanlarda böyle olabiliyormuş az damla damla kanama oluyor zaten çok birşey değil. ama bu sefer baya geldi.
duygu biliyorum herşey için erkendi ama görünen bir sebep varmı diye bakalım doktor. daha doğrusu ne yapılması gerekiyorsa bakılsın o zaman bir sorun yoksa denerim olana kadar beklerim. ama eğer bir sorun varsa tedavisi biranönce olsun istiyorum. rahim filmi için birz bekliycem gerçi
ben adet olurken sadece sırtım ağrırdı. başka birşeyim olmazdı bugünle adetimden 4 gün geçti yarın yada perşembe tekrar test yaptırıcam belki geç döllenme olmuş olabilir(geçen ay 5.66 çıkınca öyle demişti doktor belki buda öyledir)
 

Yukarı Alt