FLEP (KALICI) YÖNTEM İLE HYMENOPLASTİ OLDUM

Karanfil7070

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mayıs 2019
Mesajlar
18
Emoji Skoru
0
Yaş
25
Kimseyi karalamak icin burda bulunmuyoruz hepimizin ortak bir sorunu var... yasadigimiz seyi ancak burada paylaşabiliyoruz.
 

Karanfil7070

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mayıs 2019
Mesajlar
18
Emoji Skoru
0
Yaş
25
bana da tutmadı yazmıştı, hatta doktor yeniden yaparız diye yazmış. Nedir bu karalama politikası mı??
Doktor olmamis tutmamis dedi . Dedigi cümle buydu ardından ancak 3 de 1 i dedi. Istediğimiz gibi olmamis dedi. Tutan seye tutmamis niye diyeyim. Kizlar sorunumuz ayni biseylerin altinda bisey aramayin lutfen.
 

Manolya2010

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mart 2019
Mesajlar
161
Emoji Skoru
116
Yaş
27
Doktor olmamis tutmamis dedi . Dedigi cümle buydu ardından ancak 3 de 1 i dedi. Istediğimiz gibi olmamis dedi. Tutan seye tutmamis niye diyeyim. Kizlar sorunumuz ayni biseylerin altinda bisey aramayin lutfen.
Yok canim bana yanlıslıkla tuttu yazmışsın burada tutmadı yazınca ben sasırdım sonra da yanlıs yazdığını belirttim zaten tutmamıs dedim yani aynen ortak sorunumuz bu ınsallah hepimiz bu dertten kurtuluruz guzel guzel sonuclarımızı burada paylasırız
 

Bogazmanzarasi

🍇6.takm🧚‍♀️bslngc 69.8💁gncl 62.5🧚‍♀ hedef 50🍇
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Aralık 2016
Mesajlar
5.190
Emoji Skoru
9.998
Merhaba kızlar.

Bir hafta önce duygu durumu karışıklığım yüzünden bi türlü bu konuyu açamadım. Şimdi tüm ayrıntısıyla size bu operasyonu anlatıcam.

Öncelikle hiçbir zaman hata değil her zaman ders deyip ahlak bekçisi kızçeleri pistten alalım lütfen :sinirli:

İstanbul da oturuyorum, burada bu operasyonu yapan birçok doktor var bu yönden şanslıydım. Bir kaç doktor araştırması ve asistanlarıyla konuştuktan sonra bir doktor da karar kıldım. (doktor ismi için özele plzz).

Bu doktor hakkında burada birçok olumlu aynı zamanda olumsuz yorumda okudum. Fakat bir anlık deli cesareti ile gittim aynı gün işlem de oldum.

Benim isteği kalıcı yani flep ile dikim ve daraltmaydı. Daraltmaya ihtiyacım olup olmadığını doktora sordum ( önce muayene eder diye düşündüm ama düşündüğüm gibi olmadı)

Eğer istersen bir iki dikiş atabilirim ama fiyat yükselir dedi. (sanki para konusu yapmışım gibi onu da sıkıştırdı)

Dedim daraltma ve kalıcı dikim olsun. Hemen bir kağıt çıkardı şekerim tansiyonum var mı diye sordu. Heee bu arada işlemden 2 saat önce bişey yiyip içmeyin demişlerdi. Bende dedim işlem sonrası şekerim düşebilir açım ve stresliyim dedim. Gülerek sorun yok şeker bizde var veirirz dedi.

Sonra bir post makinası çıkardı trink parayı da çekti (ücreti de özelde söylicem)

Eveeeet gelelim işleme. Hemşiresi geldi sadece iç çamaşırımı çıkarmamı istedi. Sonra beni çok eski bir jinekolog muayene masasına aldı.
Özel hastaneler de olan masalar çok şık ve kendini kasmıyorsun, ama o bacak açma masası beni çok kastı.

Ayrıca klinik ortamına keske önceden baksaydım, hiç güzel bir yer değildi. Evet yaptırdığım işlem zaten can sıkıcı ama kliniğin öyle olması beni iyice stres etti.

Masaya yattım doktor geldi, kalçadan bir ağrıkesici yaptı. Sonra vajinadan lokal anestezi için yine iğne yaptı. (bu en kötü kısmıydı)

İğneleri bi kaç defa yaptı böyle bir acıyı daha önce yaşamadım diyebilrim. Daha önce bu doktor ve hemşiresi için ' çok iyiler cok ilgilendiler yok işlem yaparken hemsiresi elimi tuttu güzel seyler söyledi beni motive etti '' gibi seyler okumustum.

Bana hiçbiri yapılmadı da bunu da buraya bırakayım.

İşlem ne kadar sürdü inanın hatırlamıyorum sadece o klinik, hemşirenin bacaklarımı açmaya çalışması, dikilirken o ipin sesi ve içimden geçme hissi bana sanki merdiven altı bi yerde kürtaj oluyomuşum gibi hissettirdi (allah korusun :olamaz:)

İşlem bitti doktor bacak aramdan bana bakıp çok güzel bi zar olduğunu söyledi ve 4 hafta boyunca neler yapacağımı anlattı. Kafam o kadar doluydu ki hiçbirini tam anlamadım zaten.

Neyse hemşire beni temizledi sonra dinleme odası diye tabir ettikleri iki yatağı olan bir odaya aldı yatırdı. Bu arada cidden şekerim düştü ama 10-15 dakika yatmam biraz kendime getirdi.

Klinikte sinek olmasından nefret ederim, yattığım oda sinek kaynıyordu. Sonra odaya zihinsel engeli olan bi kız girdi. O da beni çok gerdi. Zaten işlem olurken gergindim oldum hala gerginlik bitmedi bi de bu kız dinlenme odasına girince iyice gerildim. Bunu aşağılamak için değil ne yapacağı belli olmayacağını düşündüğüm için korktum (daha önce zihinsel engelli bir çocuk tarafından tacize uğramıştım)


Kendimde kalkma gücü bulduktan sonra yine kendi kendime kalktım üstümü giydim ve dısarı cıkmak için bankoya geldim. Ordan da girişte ki kadından su istedim. ( şeker falan hikaye oldu bi iyimisiniz diyen bile olmadı :KK70:) Zora ki suyu içtim ve bu trajikomik yerden çıktım.

Doktor bir reçete verdi, dufaloc şurup (kabız olmamak için) majezik, 2 adet sprey baticon ve antibiotik.

İşlem sonra 1 aya kadar işlem yerine oturmak yok sürekli yan ya da geri. Şu an sırt ağrısından ölüyorum. Sabah akşam vajinayı yıkayıp batikon sıkılacak. Batma yanma kaşıntı daha önce okuduklarımla aynı.


Şimddiiiiiiiii konuyu özetlersek öncelikle vücuduma sümük kadar katkısı olmayan sey için bu kadar acıya değermiydi deseniz aslllaaaa derim.

Burada okuduğum bir kaç konuda hersey cok pollyanaca anlatılmış olduğunu düşündüğüm için ağdasız bir üslup kullanmak istedim. Yani öyle diktirdim ohhh fabrika ayarlarıma döndüm artık bakireyim diyemiyorsunuz. Aksine o acıyı yasadıkça daha cok ders aldım.

11 mayısta kontrole gidicem bakalım sinekli doktor bana neler dicek onları da hemen editlicem merak etmeyin.

Ben sonuçtan daha çok giriş ve gelişmeye takıldım, size tavsiyem paranoyak gibi araştırmanıza gerek yok. Tüm doktorlar aynı işlemi yapıyor. Ama az buz para vermedik daha iyi bir klinik ya da hastane ortamında yaptırmanız psikolojiniz için iyi olacaktir.

Şimdilik bu kadar kızlar sürç-ü lisan ettiysem kusura bakmayın ya da bakın durum bundan ibaret :KK51:
Yazdiklarin cok tanidik geldi katiliyorum sana.. eger ayni kisiden bahsediyosak yani.. hemsireler hic öyle canim cicim degildi yani normaldi burda anlatilan o samimi ortam yoktu.. dedigin gibi islemden sonra kimse gelip sormadi nasilsin diye.. ha ben takildimmi takilmadim tek derdim sonuc almakti o zaman aldim da.. ama biraz sicak davranilsa fena olmazdi
 

Karanfil7070

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mayıs 2019
Mesajlar
18
Emoji Skoru
0
Yaş
25
Yazdiklarin cok tanidik geldi katiliyorum sana.. eger ayni kisiden bahsediyosak yani.. hemsireler hic öyle canim cicim degildi yani normaldi burda anlatilan o samimi ortam yoktu.. dedigin gibi islemden sonra kimse gelip sormadi nasilsin diye.. ha ben takildimmi takilmadim tek derdim sonuc almakti o zaman aldim da.. ama biraz sicak davranilsa fena olmazdi
Hep ayni...
 

Bogazmanzarasi

🍇6.takm🧚‍♀️bslngc 69.8💁gncl 62.5🧚‍♀ hedef 50🍇
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Aralık 2016
Mesajlar
5.190
Emoji Skoru
9.998
Yukarı Alt