1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Genel Anestezi-Sezeryan Doğum Öykü

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve EbrarinAnnesi tarafından 16 Temmuz 2017 başlatılmıştır.

    11 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  1. mina retriever

    mina retriever Biricik oglum, CINAR'ım hosgeldin bebegim:) Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesajlar:
    2.901
    Beğenildi:
    1.482
    Ödül Puanları:
    53
    Ay masallah... peki bayilirken ve ayilirken ne hissettin? Bayginken uyku gibi mi oluyor
     
  2. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  3. EbrarinAnnesi

    EbrarinAnnesi Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2016
    Mesajlar:
    692
    Beğenildi:
    988
    Ödül Puanları:
    23
    Bayılmak saniyelik bişey kulakların duymamaya başlıyor kafanda tiiii diye bi ses oluşuyo gidiyosun :) ayılırken ağlıyodum uykuyla uyanıklık arası oluyosun en başta bulanık görüyosun mesela odaya götürülmeden önce ayılmıştım söylenenleri hatırlıyorum başımda iki adam vardı ama odaya götürdükleri zamanı hatırlamıyorum
     
  4. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  5. mina retriever

    mina retriever Biricik oglum, CINAR'ım hosgeldin bebegim:) Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesajlar:
    2.901
    Beğenildi:
    1.482
    Ödül Puanları:
    53
    Benm en korktugm sey ya nefes alamazsam... bayginken kendi kendime nefes alabilirim dimi? Cnku bazen uykudan nefes alamamis halde kalbim gum gum atarken uyaniyorum kalkip saga sola egilip esnemeye calisip oyle nefes alip geri yatiyorum. Nefes alamazsam ekip anlar bana nefes aldirir dimi?
     
  6. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  7. EbrarinAnnesi

    EbrarinAnnesi Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2016
    Mesajlar:
    692
    Beğenildi:
    988
    Ödül Puanları:
    23
    Ameliyathane dünyanın en güvenilir yeridir zaten sen nefes almıyosun geçici olarak duruyor o mekanizma makineyle nefes alıyorsun başındaki anestezist yönetiyor bu durumu :) ameliyat bitince kendi kendine nefes alınca uyandırıyorlar seni korkma canım ben de heycanlanırmıyım tansiyonum çıkar mı bi ton endişe vardı ama ağzına maske takıyorlar nefes alman için tansiyon aleti de kolunda an be an takiptesin hemen müdahale etmeleri için..
     
  8. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  9. EbrarinAnnesi

    EbrarinAnnesi Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2016
    Mesajlar:
    692
    Beğenildi:
    988
    Ödül Puanları:
    23
    Özel değilse neden normal doğum düşünmüyorsun canım
     
  10. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  11. mina retriever

    mina retriever Biricik oglum, CINAR'ım hosgeldin bebegim:) Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesajlar:
    2.901
    Beğenildi:
    1.482
    Ödül Puanları:
    53
    Aslinda hersyim suan normal. Devletteki dr um da normalden yana. Bebekde donmus ama ben panik atagima guvenemiyorum. Dogum masasindayken nefes alamazsam panikleyip kalkmaya caliscam kendimi biliyorum. Aniden terleme titreme gozlerimden yas ve aglama geliyo. Gogsum agriyo nefessiz kalinca. Bebege oksijen gitmezmis ben nefes alamazsam. Bide nefes alabilmem icin ayakta durup saga sola bukulmem gerekiyo yada elimi dizime veya duvara yaslamam gerekiyo. O an kalkamicagim icin iyice kotulesirim diye korkuyorum. Cunku o an basim donuyo agzimdan salyalar falan akiyo. Nefes darligim olmasa normal isterdim hemen ayaga kalkicam her ani gorucem diye. Zaten sezeryan olcagimi devletteki doktorum bilmiyo. Ayni zamanda ozelede gidiyodum. O da normal dogumcuydu ama ona annemler gitmis durumumu anlatmis o zaman riske girmeyelim sezeryan yapalim demis. Bugunde benmle konuscak. Sezeryanda bile epidural veya spinal olamam genel olmam lazim cunku ellerimi baglicaklarmis ben sirtustu uzun sure duramiyorum :) biraz sorunluyum bu konularda. Burnumda hep tikali spreyle aciyorum genzim falan akar oyle yatarken :) normalden korkma sebeplerimden biri de muayene bile olamam galiba cunku esimle bile rahatca iliski yasayamiyoruz...
     
  12. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  13. EbrarinAnnesi

    EbrarinAnnesi Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2016
    Mesajlar:
    692
    Beğenildi:
    988
    Ödül Puanları:
    23
    Hemen hemen aynı durumdayız ben de panik atağım ilaç kullanıyordum önceden ama o gün o kadar sakinlik geldi ki üzerime anlatamam en azından sancını bekleyip beklemeyeceğini sor doktora suyum gelince gittim ben zamanından önce alınmamış oldu bebek.. Ben de bebeğe zarar vermekten korktum nefes alamam oksijen gitmez vs diye ama keşke cesaretli olup normal yapabilseydim diyorum ben de spinal olamazdım korkudan ama bi dahakine spinal düşünüyorum
     
  14. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  15. mina retriever

    mina retriever Biricik oglum, CINAR'ım hosgeldin bebegim:) Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesajlar:
    2.901
    Beğenildi:
    1.482
    Ödül Puanları:
    53
    Ben keserken fln hissedersem tansiyonm düşer diye korkuyorum. Annemde sezeryan yapmis narkoz etkisi gecmis dogumun ortasinda uyanmis bagirinca tekrar uyutmuslar
     
  16. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  17. EbrarinAnnesi

    EbrarinAnnesi Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2016
    Mesajlar:
    692
    Beğenildi:
    988
    Ödül Puanları:
    23

    Böyle şeyler sık olan şeyler değil benim de başıma gelir diye düşünme artık tıp çok ilerledi klasik söylem ama
     
  18. 13 Eylül 2017
    Konu Sahibi : EbrarinAnnesi
  19. mina retriever

    mina retriever Biricik oglum, CINAR'ım hosgeldin bebegim:) Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesajlar:
    2.901
    Beğenildi:
    1.482
    Ödül Puanları:
    53
    Dr la gorustum 3 hafta sonra nst gircem ona gore gun vercekmis. Genel istiyorum dedim abartma korkulcak bsy yok dedi abartmiyorum korkuyorum dedim :)