Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Gitarımla başım dertte

Konusu 'Özel Yetenekler, yani müzisyenler' forumundadır ve EU1 tarafından 4 Nisan 2007 başlatılmıştır.

    4 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    bende gıtara merak sardım aldım klasık gıtar ama oylece duruyo ltfn bılenler yardım etsın bana...
     
  2. 4 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. Krdi

    Krdi Guru Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.157
    Beğeni:
    15
    Ödül Puanları:
    348
    Orda ööölece duruyorsa hiçbi şekilde öğrenemezsin. Kendine iyi bi hoca bul. Azimle çalış. Günde en az 4 saatini ayır. 1 yıl içinde iyi bi seviyeye gelirsin 2 yıl içinde oldukça iyi olursun. Bulduğun hoca sana güzel bi nota eğitimi versin, müziği sevsin, seni teşvik etsin. Bi tane metronom al ritm tutarken sana yardımcı olur. Ama her halükarda bir an önce başla.
     
  4. 18 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  5. AYN

    AYN SİDİKLİ Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.494
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benim gitar hocam günde 15 dk. nı ayırsan yeter diyo:)
    tabi verilen ödevleride günü gününe çalışmak kaydıyla
    ama bende ihmal ediyorum,
    ara vermiştim,şimdi yeniden başlicam
     
  6. 21 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  7. imperium

    imperium Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    233
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynı ben:teselli: 3 yıl önce aldıgım gitarımla 3 şarkı ileriye gitmedim sonra da kardeşim üniversiteyi kazanınca gitarımı da aldı gitti Çanakkale'ye şimdi o ögreniyor.. Onun işine yaradı:içelim: Bana da ögretecek inşallah:bbo:
     
  8. 21 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  9. shekern1

    shekern1 Ziyaretçi

    mrb . öncelikle bnde gitar çalıorum günde 15 dakika bile bazen çok yoruyo benle ödevlerini paylaşırsan çok sevinirim. sevgiler...
     
  10. 22 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  11. litan

    litan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende birara hiç merakım olmadığı halde denemeye kalktım bana göre değil ben keman için doğmuşum. sonuç olarak gitarımı sattım. hevesin varsa biran önce çalışmalara başla. sana göre olup plmadığını anlarsın belkide öylesine bir hevestir benim ki gibi... ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur senin için. isteklerini erteleme... başarılar...:))
     
  12. 23 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  13. cranky

    cranky Guru Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    744
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    286
    ya bende bir hevesle gitar aldım.ama bir türlü başlayamadım.kursuna ha bugün gidicem ha yarın gidicem derken kaç sene geçtiii
     
  14. 25 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  15. mainbo

    mainbo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben de klasik gitar çalıyorum eşim ise pratikten çalıyor ne söylenirse hemde anında ...çocuklarımızın hevesi yok diye üzülüyorduk ki 2 side ders almaya başladı ve çokda iyi gidiyor...kızım akor basıyor ve klasikde çalıyor oğlum ise elektro gitar ve akor basıyor...bazan birarada çalıyorlar işte o zman tam süper oluyor :)))
     
  16. 26 Nisan 2007
    Konu Sahibi : EU1
  17. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.278
    Beğeni:
    138
    Ödül Puanları:
    353
    oha aileye bak yakında grup konserde verirsiniz siz..
    ben bateriyi seviyom klasik gitar çok romantik kalıyo ben daha ormantiğim ne yapam
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.