göğsm çok ağrıyor aşılamdan mı acaba

peluska06

ikizlerim melek oldu :(
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Mart 2010
Mesajlar
2.402
Emoji Skoru
83
arkadaşlar bneim göğsüm aşılamadan 3- 4 gün sonra ağrımaya başladı 25 ekimde yaptırdım 10 gün falan oldu hla ağrıyor
neden acaba
o ilaçlardan mı ki yoksa hamilemiyim :))) sizde de oldu mu???
 

gulnihall

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
412
Emoji Skoru
0
arkadaşlar bneim göğsüm aşılamadan 3- 4 gün sonra ağrımaya başladı 25 ekimde yaptırdım 10 gün falan oldu hla ağrıyor
neden acaba
o ilaçlardan mı ki yoksa hamilemiyim :))) sizde de oldu mu???
selam canım aynı sorun bendede var senınle aynı gun yaptırmışız aşılamayı benımde 3-4 gun sonra basladı halada agrıyor bende acaba ılaçlardanmı dıyorum ama bu benım 3. aşılamam digerlerinde hiç gögüs agrım olmamıştı inş iyiye işarettir:) sen ne zaman kanda test yapacaksın
 

zasa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ağustos 2007
Mesajlar
4.689
Emoji Skoru
4
Yaş
33
inşallah hamilesinizdir kızlar,benim ilk denemede olmuştu,tek belirtim göğüs ağrısıydı:))
 

gulnihall

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
412
Emoji Skoru
0
inşallah hamilesinizdir kızlar,benim ilk denemede olmuştu,tek belirtim göğüs ağrısıydı:))
inş canım bende gögus agrısı var ara ara kasıkda batmalar oluyor ve asılamanın ilk 3 gunu cok kotu belım ve bacaklarım agrımıstı sencce ıyımıdır:) umutlanmakta ıstemıyorum ama bıyerlerım agrıyınca sevınıyorum:)
 

peluska06

ikizlerim melek oldu :(
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Mart 2010
Mesajlar
2.402
Emoji Skoru
83
gülnihalcim bana 5 kasımda geltest yAPALIM DEDİ ama o gün dersim var pazarte4si 7 kasımda gidebilirm ancak :)
 

peluska06

ikizlerim melek oldu :(
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Mart 2010
Mesajlar
2.402
Emoji Skoru
83
inşallah hamilesinizdir kızlar,benim ilk denemede olmuştu,tek belirtim göğüs ağrısıydı:))
ayyy inşalalh canım yaaa :))
hiç ,umudum yok ama Allahtan umut kesilemz
Göğüs ucum çok ağrıyor biraz çokkkk azz kararmışta gibi geliyorr offff ne zor hamiş olmakkk
 

birce3535

o benim dünyam...
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Haziran 2010
Mesajlar
3.481
Emoji Skoru
2
arkadaşlar bneim göğsüm aşılamadan 3- 4 gün sonra ağrımaya başladı 25 ekimde yaptırdım 10 gün falan oldu hla ağrıyor
neden acaba
o ilaçlardan mı ki yoksa hamilemiyim :))) sizde de oldu mu???
merhaba. benim de 3. aşılamamda olmuştu aynı şey. ilaçlardandır diye düşünmüştüm ben de ama hamileymişim. umarım seninki de öyledir...
 

peluska06

ikizlerim melek oldu :(
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Mart 2010
Mesajlar
2.402
Emoji Skoru
83
1. aşılamam hüsranla sonuçlandı arkadaşalr :KK43:((
7 sinde adet oldum
bu ay ara verdik çünkü bayrama geliyor
 

birce3535

o benim dünyam...
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Haziran 2010
Mesajlar
3.481
Emoji Skoru
2
1. aşılamam hüsranla sonuçlandı arkadaşalr :KK43:((
7 sinde adet oldum
bu ay ara verdik çünkü bayrama geliyor[/QUOTE

tahmin edebiliyorum üzüntünü ama tedavide stres gerçekten çok önemli. benim 3. aşılamamda tuttu. ve en stressiz başladığım aşılamamdı.
 

Yukarı Alt