hacıyatmazdan kum saatine dönüşüm

üst bacağınız kaç cm?


  • Ankete Katılan
    22

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
selam camamber,

internette bir takvim buldum bacak inceltme için senle paylaşayim istedim. ben de deneyim diyorum denemekte fayda var.zaten çok fazla sürmez yapması. Hareketlerin nasıl yapılacağı internette aratınca çıkıyor.

Eki Görüntüle 1140871

ayyy çok teşekkür ederimmmm :KK16: beni düşünmüş de paylaşmış, yerim!:KK70:
ebru şallı pilates dvdlerinde squat yaptırıyor zaten, onun dışında squat yapmak istemiyorum çünkü fazlası bacakları kalınlaştırıyor bence.
ama calf raise yapmaya çalışıyorum günde 50 tane falan, artık burdaki programa göre yapayım.
 

nosee

Guru
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2009
770
314
ayyy çok teşekkür ederimmmm :KK16: beni düşünmüş de paylaşmış, yerim!:KK70:
ebru şallı pilates dvdlerinde squat yaptırıyor zaten, onun dışında squat yapmak istemiyorum çünkü fazlası bacakları kalınlaştırıyor bence.
ama calf raise yapmaya çalışıyorum günde 50 tane falan, artık burdaki programa göre yapayım.

Rica ederim ne demek :KK17:
Bak bu wall sit hareketi de çok faydalı tavsiye ederim bacaklarının yandığını hissediyorsun. ilk gün 15 saniye bekliyorsun. en son gün 1 dk 15 saniyeye kadar uzuyor...
 

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
selam camamber,

internette bir takvim buldum bacak inceltme için senle paylaşayim istedim. ben de deneyim diyorum denemekte fayda var.zaten çok fazla sürmez yapması. Hareketlerin nasıl yapılacağı internette aratınca çıkıyor.

Eki Görüntüle 1140871

Ben de yapacağımm.. :KK17:
Güzele benziyor.. (;


Uzun zamandır spor yapmadım, bu hafta fena olacağım gibi. :-)
Kendi programım da baya etkili..
Bakalım nasıl olacak..
Bundan sonra tam 1 ay sonra ölçülmeyi düşünüyorum ama çok mu arayı açmış olurum acaba.. :44:
 

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
Ben de yapacağımm.. :KK17:
Güzele benziyor.. (;


Uzun zamandır spor yapmadım, bu hafta fena olacağım gibi. :-)
Kendi programım da baya etkili..
Bakalım nasıl olacak..
Bundan sonra tam 1 ay sonra ölçülmeyi düşünüyorum ama çok mu arayı açmış olurum acaba.. :44:

2 hafta sonra ölçücem ben, diyetim bitince. sen de kendin karar ver bence, ne zaman istiyorsan.
 

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
hııııııııııııı!!!!!! yedin mi tavuk göğsünü ??!!!! püüüüü sana:KK67:

İçimdeki pişmanlık ve ihanet duygusunu anlatamam, böyle eşli diyet çok fena birşeymiş.. :18:
Söz günün kalanında sadece salatalık yiyeceğim..
Ama bir tane değil tabii, birkaç tane..
Tane kalorisi 11 zaten..
 

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
İçimdeki pişmanlık ve ihanet duygusunu anlatamam, böyle eşli diyet çok fena birşeymiş.. :18:
Söz günün kalanında sadece salatalık yiyeceğim..
Ama bir tane değil tabii, birkaç tane..
Tane kalorisi 11 zaten..

bundan sonra 2 hafta kaçamak hakkın yok. olursa devam etmeyelim burda, diyet günlükleri bölümüne geçirelim seni, "bugün 5 magnumluk kaçamak yaptım, yarın telafi edicem hooof çok pişmanımmmm" yazıları arasında dolanır durursun :KK9: acımasız olucam bugün valla kusura bakma.
yalnız sen kaçamak yapınca ben de 1 kaçamak hakkı kazandım hehehehehe:KK8:
 

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
bundan sonra 2 hafta kaçamak hakkın yok. olursa devam etmeyelim burda, diyet günlükleri bölümüne geçirelim seni, "bugün 5 magnumluk kaçamak yaptım, yarın telafi edicem hooof çok pişmanımmmm" yazıları arasında dolanır durursun :KK9: acımasız olucam bugün valla kusura bakma.
yalnız sen kaçamak yapınca ben de 1 kaçamak hakkı kazandım hehehehehe:KK8:

Telafi için yarın çok geç..
Bugün içinde absorbe etmeliyim bunu.
666 kalori tüketmiş bulunuyorum toplamda.

Haklısın böyle acımasız olmak lazım.
İdeallerine ulaşmak için beni değil azimle fit olmuş bir hatunu örnek almalısın.
O kaçamak hakkını kazandığın gibi yere bırak bence.. :KK20:
 

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
Telafi için yarın çok geç..
Bugün içinde absorbe etmeliyim bunu.
666 kalori tüketmiş bulunuyorum toplamda.

Haklısın böyle acımasız olmak lazım.
İdeallerine ulaşmak için beni değil azimle fit olmuş bir hatunu örnek almalısın.
O kaçamak hakkını kazandığın gibi yere bırak bence.. :KK20:

bırakmadım, 3 tane dolma yedim... ama artık yok tamam mı?
 

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
bugün yediklerim:

sabah: 15 kiraz, limonlu su
öğlen-akşam: kabaklı mantarlı çorba

kaçamak: 3 dolma

spor: 10000 adımlık dışarda yürüyüş, 2 mil Leslie. bugün ebru şallı yapmıcam, baştan başlıcam yarın.
 

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
Bugünü kaçamaksız olarak değerlendirirsek fena değildi..
Binevi bünye alıştırması oldu.

Ben böyle yağmur görmedim hayatımda..
Ayaklarım sırılsıklamdı. :KK53:
 

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
Bugünü kaçamaksız olarak değerlendirirsek fena değildi..
Binevi bünye alıştırması oldu.

Ben böyle yağmur görmedim hayatımda..
Ayaklarım sırılsıklamdı. :KK53:

yarin kacamak yaparsak bitirelim bu 2 haftalik diyeti, bizden adam olmaz demek olur cunku...
menunu yazicak misin pekuuu sen?
 

Dindirella

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2013
3.935
4.355
35
yok canım önemli değil, ben zaten burda yaptıklarımı paylaşıyorum ki hem kendim motive olayım hem de fikir edinmek isteyenler baksın diye. benim yaptığım sporlarla ilgili elbette soru sorabilirsin, elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım :)
21 günden hemen vazgeçme derim, alıştırma için diğer dvdlerle başlayabilirsin ama inan göründüğü kadar zor değil. sadece sıkıcı oluyor zamanla...

teşekkür ederim.ben yürüyüşe başlıyorum bugün.21gün dvd sini de bir daha deneyeyim yarın o zaman bakalım tamamlayabilecek miyim?
 

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
yarin kacamak yaparsak bitirelim bu 2 haftalik diyeti, bizden adam olmaz demek olur cunku...
menunu yazicak misin pekuuu sen?

Aynen, doğru söylüyorsun..
En olmadı oruç tutmaya erken başlayacağım yine de 15 günü tamamlayacağım.. :KK47:

1 kaşık pekmez, 6 cherry domates, 1 kupa kekik çayı.
Yeşil elma, Tavuk göğsü.
4 salatalık.
 

camamber

Guru
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2008
1.460
236
Aynen, doğru söylüyorsun..
En olmadı oruç tutmaya erken başlayacağım yine de 15 günü tamamlayacağım.. :KK47:

1 kaşık pekmez, 6 cherry domates, 1 kupa kekik çayı.
Yeşil elma, Tavuk göğsü.
4 salatalık.

aslinda cok guzel menun, ben kalori sinirini asmis oldum.