Halit Ergenç

marul

HAYALLERİM,EYLÜL VE BEN:)
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
292
Emoji Skoru
4
Yaş
42
yakılacak fotoğrafmış vallahi
 

mesure

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
756
Emoji Skoru
12
Yaş
38
Gitti güzelim karizma gitti o saçların hali ne öyle :1shok: :Roflol: kıyafet için bişey diyemiyorum bile nede olsa dansçıymış :1ninca: :smiley-cool:
 

BenCano

~HürGeneral~
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Aralık 2006
Mesajlar
2.257
Emoji Skoru
10
karizmayı mahvetti bu fotooo
 

visalden

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
5
Emoji Skoru
0
Yaş
39
süper oyuncu yaa zaten müzikallerde oynamış daha önce kendi hep söylüyo bunu, caz söylemiş, .. hem bu sahne resmi birçok oyuncu var sahnede kılık değiştiren bunu yapabileni de kutlamak lazım her oyuncu bunu beceremez.
 

kuzum

Bu konida hassasum
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8.575
Emoji Skoru
267
Tüüüüüüü gitti karizma gitti, anam o ne resim öyle.:1shok: Onur yoksun artık gözümde
 

HuzunAla

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Aralık 2006
Mesajlar
75
Emoji Skoru
0
Ayyy inanmıyorum!.. İnanmak istemiyorum!.. Nolur bana biri fotomontaj desin!..
 
E

EU1

Ziyaretçi
yani adam aslını inkar etmediki artı tiyatro yani rolü neyse hakkıyla yapmış helel olsunn
 

semira1982

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Şubat 2007
Mesajlar
3
Emoji Skoru
0
Yaş
37
kabus olmalı karizma adam gitmişş . harcamışlar adamı yafff :smiley-cool:
 
Yukarı Alt