• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinize öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

Hamileliğe hazırlık günlüğü 🤗

Hicranklh

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2019
83
23
Merhabalar canım benimde tiriodim 5.28leri gördü ve düşene kadar hamile kalamadım. Triod gebe kalımını zorlaştırıyor. Gebelik isteyenlerin sınırı 2.50 olması gerekiyor. Triod süt hormonunu da etkiliyor.4 .5 aydır sıkı bir şekilde ilacımı kullanıyorum. Gebe kaldığımı öğrenince ölçtürdüm 3.40 fln dı. Ve dahiliye doktoruna gittiğimde bu değer hala yüksek dedi ve ilaç düzenimi değiştirdi fazladan bir ilaç daha kullanıyorum. Şuan 2.60larda . Daha da Aşşağa inmesi gerekiyor. ilaçı düzenli Kullan ki etkisini göstersin . fazla zaman geçmeden düşecektir. Şifa olur inş .
Kullanıyorum canım bir tabelerti bitirdim ikinciye başlayacam ama ne bilim içimde bu yönde hep olumsuz dusunceler donuyo😭
 

Uykuluprenses58

kokunu duyduğumda her zorluğu unutacağım .
Kayıtlı Üye
21 Mart 2018
1.052
904
Merhabalar canım benimde tiriodim 5.28leri gördü ve düşene kadar hamile kalamadım. Triod gebe kalımını zorlaştırıyor. Gebelik isteyenlerin sınırı 2.50 olması gerekiyor. Triod süt hormonunu da etkiliyor.4 .5 aydır sıkı bir şekilde ilacımı kullanıyorum. Gebe kaldığımı öğrenince ölçtürdüm 3.40 fln dı. Ve dahiliye doktoruna gittiğimde bu değer hala yüksek dedi ve ilaç düzenimi değiştirdi fazladan bir ilaç daha kullanıyorum. Şuan 2.60larda . Daha da Aşşağa inmesi gerekiyor. ilaçı düzenli Kullan ki etkisini göstersin . fazla zaman geçmeden düşecektir. Şifa olur inş .
Bu troid illetine benim kadın doğumcumda baktı normalde dahiliye 2/3 arası iyidi diyo ama kesinlikle hayır 1/2 arası olması çok kolaylaştırır dedi ama bendeki sıkıntıda 00.09 çıktı ne demek oluyo dediğimde aslında hamile kalmanı zorlaştıran bi durum yok bana göre ilaçta almana gerek yok ama ileride kronik hastalıklar patlak vermesin bi ona baktır dedi zaten biliyodum kilo alamama sorunumdan bakalım bide istanbulda ölçtüreceğim benim gibi hızlı olan varsa biraz bilgi verseler bide son olarak gebelikte en büyük etken stress olucak olmuycak baskısı atman lazım kafandan dedi bunuda ekleyim 😂 ben başaramıyorum belki başaran olur kafasından çıkarmayı
 

arzerik

çok şükür Rabbime
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2015
1.381
1.989
Yaaaaa 😍😍😍 maşallahhh canım benim çok güzel, en kısa zamanda değerinle, kesenle, Bebişinle, kalp atışıyla da müjdeler ver bize ❤❤❤
Hem bak dediğimiz gibi o düşüş yerleşme düşüşüymüş demek ki ❤🧿
Sagol canım benim insallah evime döner dönmez kan tahlili yaptıracagim. Aynen canım demistiniz cok sagolun Rabbim en kısa zamanda sizlerede nasip etsin😍😍😍
 

My everything

Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2019
653
793
Bu troid illetine benim kadın doğumcumda baktı normalde dahiliye 2/3 arası iyidi diyo ama kesinlikle hayır 1/2 arası olması çok kolaylaştırır dedi ama bendeki sıkıntıda 00.09 çıktı ne demek oluyo dediğimde aslında hamile kalmanı zorlaştıran bi durum yok bana göre ilaçta almana gerek yok ama ileride kronik hastalıklar patlak vermesin bi ona baktır dedi zaten biliyodum kilo alamama sorunumdan bakalım bide istanbulda ölçtüreceğim benim gibi hızlı olan varsa biraz bilgi verseler bide son olarak gebelikte en büyük etken stress olucak olmuycak baskısı atman lazım kafandan dedi bunuda ekleyim 😂 ben başaramıyorum belki başaran olur kafasından çıkarmayı
Evet canım stres hormonları etkilediği için bu hallere girmeyin diyorlar ama. Nerdeee çevre baskısı zamanın gelişi ve sanki olmayacakmış hissi stresten öldürüyor insanı. Ben hep stresliydim. Gebeliğimi öğrenincede stresliydim ama ben hormonlarımı ilaçla kontrol ettiğim için demek sorun olmadı bende 😂 Bende 2 sene bekledim beklemeyi iyi bilirim Allah tez zamanda sizlerede nasip etsin. Şimdi ise Doğuma kadar acaba bir sorunla karşılaşırmıyım tedirginliği stresi yaşıyorsun. Olmasa bir stres oluncaya bir stres. Allah hepimizin yardımcısı olsun.🙏
 

Ebrulipapatya

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Şubat 2019
1.751
1.871
mrssoydas mrssoydas ben yine kırmızıları gördüm :duduk: :duduk:yeni bat 13 Ağustos önümüzdeki maçlara bakıcaz artık 😔🤲
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 21-04-2020

Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 19 gün kaldı.

Bebeğinizin bağırsaklarında bulunan mekonyum (ilk dışkı) genelde doğumdan sonra vücudun dışına atılır, fakat bazen, doğum geciktiği durumlarda bu doğumdan önce yani bebek anne karnındayken olabilir. Bu ikinci durumda dışkı maddesi amniyotik sıvı içinde bulunacaktır. Ekstra bir enerjiye sahip olduğunuzu düşünüyorsanız bu enerjiyi kullanmak yerine doğumunuz için saklayınız.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Semipermeable

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ağustos 2012
1.738
1.772
mrssoydas ben bu ayı ve ağustos u pass geçiyorum, malum tatil zamanları. bir de hamileliği düşünmek istemiyorum. geçen ayki kimyasalda çektiğim acıyı yeniden yaşamak istemiyorum o yüzden ben 2 ay ovulasyon takibi yapmayacağım :) bilgilerine
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 04-07-2020

Hamileliğimin 27. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 93 gün kaldı.

Bebeğinizin beyin dalga şekilleri artık doğmuş bir bebeğin beyin dalga şekilleri ile aynı. Bebeğinizin beyninin görsel ve işitsel bilgileri işleyen bölümünde faaliyetlenme başladı. Anneler artık haftada 200-400 gr kilo alırlar.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 960 gr. - Yaklaşık boyu : 36.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

dlkkydlntpl

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2017
10.520
8.775
Canım,şu an iki gün gecikti yarın yapmayı düşünüyorum ama adet sancım da var 🙁
Hayırlısı benım daha bıkac gun oldu yumurtlama vaktımde yok zaten dusunmeye dun dr ıc acıcı seyler denedı bıde tasınma ıslerımız var
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 02-12-2020

Hamileliğimin 6. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 244 gün kaldı.

4. ve 8. hafta arasında bebeğinizin yüz özelliklerinin gelişmesi yer alır. Göğüs ve karın boşlukları oluşmaya devam etmektedir. Ürogenital sırt oluşur. (boşaltım ve üreme sistemi). Ürogenital sırt idrar ve üreme yollarını oluşturacaktır. Akciğer tomurcukları (Akciğerleri oluşturacak dokular) göğüs boşluğunda görülür.

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt