Hamilelikte Rahime Kramp Girmesi

Londoner_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2012
509
314
Merhaba arkadaşlar,

Henuz 4 haftalık hamileyim, geceleri bazen rahimimde inanılmaz bir krampla uyanıyorum, sanki rahimde anlık olarak sağ taraftan başlayıp sola doğru çok siddetli bir ağrı ilerliyor ve ciddi anlamda can yakıyor. Ne olduğunu bilmiyorum ilk defa yaşıyorum ama normal adet sancısı şeklinde bir ağrı değil. Böyle geçtiği her yeri yakıp yıkıyor sanki.
Daha önce böyle birşey yasayanlariniz var mı aranızda? Bebeğime bişey olmuş mudur çok korkuyorum :KK61:
 



Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
650
950
42
:KK43: Çok geçmiş olsun neden kaynaklanıyormuş bu kramp çaresi yok muymuş ya çok çok üzüldüm
 

lupenda

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Nisan 2017
1.181
1.751
canım daha az önce konutukseninle inan çok çok üzüldüm.
fakat aklıma gelen tek ihtimal , bebkler ngs li olduğuna göre , bu durum rahimle ilgili bir problemi gösteriyor gibi.
 


Cicibayan14

Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2018
303
209
22
Benim de oluyo kramp gündüzleri benim adetim daha 1 hafta gecikti 2 3 gün önce kanda çıktı hamilelik doktora sordum kramp giriyo diye normal dedi bana interneten de Baktım rahim genişlediği için kramp giriyormuş ama benim çok şiddetli değil bide gece olmuyo
 

Ozgelin

🧿
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2018
852
1.112
Benimde o haftalarda olmuştu hatta gece uyandım acıdan.. sonrada geçti tabi..
 



Londoner_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2012
509
314
Ya benim toplamda 2 kere çok siddetli yaşadığım bişey. İlkinde bu Kramptan sonra bebeğimin kalbi durdu, ayni şeyi yaşayınca bunlara da bişey oldu sandım :KK43: çok şükür Allah'ıma değerler normal çıktı.
Her akşam yatmadan önce ılık bı duş alıp öyle yatıyorum, krampları azaltiyomus tavsiye ederim.
Benim de oluyo kramp gündüzleri benim adetim daha 1 hafta gecikti 2 3 gün önce kanda çıktı hamilelik doktora sordum kramp giriyo diye normal dedi bana interneten de Baktım rahim genişlediği için kramp giriyormuş ama benim çok şiddetli değil bide gece olmuyo
 

Cicibayan14

Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2018
303
209
22
Ya benim toplamda 2 kere çok siddetli yaşadığım bişey. İlkinde bu Kramptan sonra bebeğimin kalbi durdu, ayni şeyi yaşayınca bunlara da bişey oldu sandım :KK43: çok şükür Allah'ıma değerler normal çıktı.
Her akşam yatmadan önce ılık bı duş alıp öyle yatıyorum, krampları azaltiyomus tavsiye ederim.
O kramptan değil başka bişey demdir çünkü kramplar normal dedi doktor
 


Londoner_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2012
509
314
Benimde o haftalarda olmuştu hatta gece uyandım acıdan.. sonrada geçti tabi..
Canım kaç kere yaşadın bu krampı? Bida olacak diye aklım çıkıyor. Böyle birden rahmimin sağ tarafında başlıyor sanki koca bir silindir geçiyor sola doğru ne var ne yok yok ediyor gibi, çok can acitici bişey neden oluyor acaba
 



Ozgelin

🧿
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2018
852
1.112
Canım kaç kere yaşadın bu krampı? Bida olacak diye aklım çıkıyor. Böyle birden rahmimin sağ tarafında başlıyor sanki koca bir silindir geçiyor sola doğru ne var ne yok yok ediyor gibi, çok can acitici bişey neden oluyor acaba
Tam tarif ettiğin gibi 3 kez faln oldu genelde gece oldu benim çok canımı yakmıştı haftam ilerleyince olmadı daha sağlıklı bebişm...
 

Muezzaa

Ey akşam vapuru, sana mı kalır dünya
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Mayıs 2019
747
974
İlk üç ay ben de çok sık yaşıyordum bu krampları özellikle öksürünce, hapşırınca aniden şiddetli ağrı giriyordu zamanla geçti bebeğin durumu da iyi çok şükür. Normal demek ki
 


Yukarı Alt