Hisar Markasından uzak durun!

Hanfendigibiyim

hakiki tosun paşa benim
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2014
356
171
Ben de hisardan aldım 2015 ağustos ayında aynı sıkıntılar bende de oldu. Maalesef hepsi de kullanılmayacak haldeler. Öncelikle bana bıçaklar makineye girmiyor ondan paslandı dendi. Sonra parlatıldı tabi 2 ay bekleme süresi en az. Sonra hepsini elde yıkadım ama yine sonuç fiyasko. Hisar dan uzak durun. Sadece bir defa kullandığında durum içler acısı. Ben o dönemde en pahalı seriden almıştım. 1.500 tl sadece çatal bıçak setine vermiştim. Satarken bunlar elde yıkanır makineye girmez diye satıyorlarmış. Acaba kime dese kim alır öyle yıkanmayan çatalı:)

Kahvaltı takımı alırken garantili 2 yıl serisi var dendi. 2 ay sonra gittim kırılan parçayı götürüp aynısından istedim, bunun garantisi yok denildi.

Konu eski ama yine ramazan yaklaşıyor, misafir çatal bıçak takımım rezalet durumda aklıma geldi diye yazıyım dedim.

Bernardo dan almıştı annem onunki taş gibi çıktı. Bidaha ordan alıcam.

Hatta kızlar AVM de elimde paslı çatalla hisar a giren müşterileri bile caydırmayı düşünüyorum. O kadar nefret ettim bu markadan. Sadece 3 kez kullanabildim:KK43::KK43:
Çok iyi fikir aklın yolu bir bende aynısını düşündüm. dükkanın önüne oturup, girecek müşteriye göstermeyi falan. alacak olana aldırmıyorum. caydırıyorum. sürekli şikayet yazıyorum adamların umrunda değil yüz surat hacımurat. haram zıkkım olsun inşallah verdiğimiz paralar.
 

Hanfendigibiyim

hakiki tosun paşa benim
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2014
356
171
6 mayısta tekrar gönderdim çatal bıçakları. ve tabaklarıda gönderdim. 14 mayısta bi aradılar tabaklar kargodan kırık geldi modeli tanınmayacak halde diye. :oha: fatura numarasını da defalarca yazdım gönderdiğim nota. fatura numarasından bakıp modelini öğrenirsin onu da benmi öğreteyim sana. sonra dalga geçer gibi kırık tabakları size geri göndereceğiz dedi. ben napiyim kırılan şeyi çöpe atın dedim kapattım. ulan kapattıktan sonra aklıma geldi ki kargodan hasar tespit tutanağı almaları gerekiyo onların. tespit tutanakları yoksa aldıkları şeyi kabul etttikleri anlamına gelir. türkün aklı sonradan gelir ya işte. whatsap müşteri hattı açmışlar ordan yazdım. konuyu anlatmadan gönderdiğim ürünler hakkında bilgi istedim. gelen cevap şu. fabrika ile görüştüm tabaklarınız teslim alınmamış. muhtemelen size geri gelir. yahu teslim almadıysanız kargoyu açıp tabak desenlerini nasıl tanımaya çalıştınız. teslim almadıysanız hasar tespit tutanağının bir nüshası vardır onu gönderin. ben bi şurayla görüşeyim. bugün 1 ay oldu göndereli hala ses yok. 30 iş günü doldu. şu ramazan gününde yatıp kalkıp beddua ediyorum hisara. ıvır zıvır cevaplar ordan başka müşteri hizmetlerinden başka cevaplar. ne yaptıkları belli değil tüketici haklarından bihaberler. batasıcalar iflas edesiceler. ALMAYIN KIZLAR. HİSARDAN ÜRÜN ALMAYIN. YENİ GELİNLER KAYNANALAR KIZ ANNELERİ. UZAK DURUN HİSARDAN. daha ucuz bi firmadan daha kullanışlı ürün alan çok kişi gördüm. gördükçe hırslandım kendime. almayın kimseye aldırmayın. şikayet sitelerinde binlerce aynı şikayet var. incelemeden geçmeyin:KK200:
 

Yukarı Alt