hormon tedavisinde hormonlarım daha da yükseldi.

doremi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2008
Mesajlar
2.998
Emoji Skoru
3
merhaba arkadaşlar ;
1 ay önce hormon testi yaptırdım ve testin sonucu 74,44 çıktı.. yüksek olmasından dolayı doktorum parlodel sro (içinde 7 tane olan) hap verdi. 2 kutu kullandıktan sonra tekrar test yaptırdım ve bu sefer 98,88 çıktı.. hayretler içindeydim.. değerlerim düşeceğine yükselmişti.. doktorum uzun süreli bi tedavi gerekiyor demekki dedi ve parlodel sro 5mg lık hap verdi(28 tablet) dozunu arttırdı.hapı yuttuğum ilk gün mide bulantısı,kusma,baş ağrısı ve acayip bi şekilde baş dönmesi yaşadım. ayağa kalktığım anda gözlerim kararıyordu. kör oldum sandım..eşim beni hemen başka bir hastanedeki doktora götürdü. doktor; o hapı hemen bırakıyosun dedi.(hap bana çok fazla gelmiş) kafamçokkarıştı hemen beyin emarı çektirdi. çok şükür ki sonuç temiz çıktı. ama o ana kadar yaşadığımı bi allah biliyor.. eşim çok üzüldü.. tabiki bu durumda doktorumu değiştirdim ve yeni doktorum bana yeni hap verdi hormon düzenleyici.
benim merak ettiğim benim gibi yaşayan var mı? hormon düşürücü hap kullanırken değerler bukadar yükselir mi? bu bi doktor hatasımı yoksa olabilen bi durum mu? :sm_confused:
okuduğunuz için çok teşekkür ederim arkadaşlar... herkese sağlıklı günler diliyor, yorumlarınızı bekliyorum...
 

deryacam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağustos 2008
Mesajlar
86
Emoji Skoru
7
Yaş
45
sevgili doremi; hormon testi sonuçlarında 74.44 çıkan neyin değeriydi? onuda belirtirmisin? geçmiş olsun buarada. birkez daha anlaşılıyorki, tek bir dr un dediğine körükörüne bağlı kalmayacakmışız. deneme tahtası yapıyorlar bizleri sanki kobay niyetine. :KK43:
 

Karpuz

Meleğimm Yanımda...
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nisan 2008
Mesajlar
1.344
Emoji Skoru
2
buyuk ıhtımal prolaktın hormonundu o sevıyede cıkan yoksa parlodelı vermezdı... bende kullanıyorum parlodel 2.5 mglıktan ama eger emedurla bırlıkte ıcmezsen dedıgın gıbı olması normal gıbı gelıyo aynı sey bendede olmustu mıde bulantısı ve halsızlıkten sureklı yatar olmustum. ama doz ıcın bısı dıyemem bence parlodele devam edeceksen emedurla bırlıkte iç yoksa normal yasantına dönemıyosun gecmıs olsun
Bide unutmadan Prolaktın hormon cok hızlı degısım gosterıyo 1 ay cok kısa bı sure genelde en az 2-3 ay sonra anlasılır dusup dusmedıgı panik yapmıssın sakın panıkleme odur degerını tekrar yukselten...
 
Son düzenleme:

sherlocker

Popüler Üye
Pro Üye
Katılım
1 Şubat 2008
Mesajlar
2.233
Emoji Skoru
40
Ben parlodele başladığımda tek tabletin çeyreğiyle başladım,vücudun alışması için,doktorum öyle söyledi.Çeyreği bile 2 gün baş dönmesi,olduğun yere yığılma hissi yamıştı.4 gün çeyrek,2 gün yarım ondan sonra tama döndüm.2.günden sonra hiç bir yan etkisini görmedim.İlaca başladıktan bi süre sonra,ben sordum doktora düşmüşmüdür tahlil yapmıcazmı diye,o ilacı uzun bi süre içeceksin,o onu düşürecek,şu an tahlil yapmaya gerek yok demişti.Yaklaşık 5-6 ay sonra yaptık tahlili düşmüştü ve ilacı bıraktık tabi...
Senin sonuçlarında da öyle 2 ye katlama falan olmamış,inşallah düşer ,biraz daha sabır,geçmiş olsun..
 

doremi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2008
Mesajlar
2.998
Emoji Skoru
3
prolaktin hormonuydu kızlar. yazmayı unutmuşum.
 

ceyda_79

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Temmuz 2008
Mesajlar
567
Emoji Skoru
0
Yaş
39
doremıcım oncelıkle gecmıs olsun benımde LH boyle yukselmıstı dr. deıstırdım ve dıane 35 6ay kulandım sukurkı duzeldi pko olmustum sukur oda yok oldu ınsalah senınde duzelır arkadasım
 

doremi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2008
Mesajlar
2.998
Emoji Skoru
3
doremıcım oncelıkle gecmıs olsun benımde LH boyle yukselmıstı dr. deıstırdım ve dıane 35 6ay kulandım sukurkı duzeldi pko olmustum sukur oda yok oldu ınsalah senınde duzelır arkadasım
çok teşekkür ederim.peki çocuğun oldumu?. yani hamile kalabildin mi bu tedaviden sonra ??
 

ceyda_79

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Temmuz 2008
Mesajlar
567
Emoji Skoru
0
Yaş
39
çok teşekkür ederim.peki çocuğun oldumu?. yani hamile kalabildin mi bu tedaviden sonra ??
yok canım:1no2: daha hap bıtelı zatı daha 3 ay oldu dr.m kaplıcalara gitmemi önerdi geçen hafta gittik 5 gün kaldık bakalım beklicez bide benim kanallarımn sonunda az tıkanıklık varmış am bu dr.m rahim filmimi tekrar çekinmemi istedi sıcak sular açabiliyormuş çünkü ramazandan sonra ınsalah çektirmeyi düşünüyorm
senin problemin sadece hormonmu canım
 

doremi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2008
Mesajlar
2.998
Emoji Skoru
3
yok canım:1no2: daha hap bıtelı zatı daha 3 ay oldu dr.m kaplıcalara gitmemi önerdi geçen hafta gittik 5 gün kaldık bakalım beklicez bide benim kanallarımn sonunda az tıkanıklık varmış am bu dr.m rahim filmimi tekrar çekinmemi istedi sıcak sular açabiliyormuş çünkü ramazandan sonra ınsalah çektirmeyi düşünüyorm
senin problemin sadece hormonmu canım
şuan hormonlarımı düşürmekle uğraşıyorum canım. inş. başka bişey çıkmaz.
allah herkese nasip etsin. kimseyi aratmasın...:emir_bebek:
 

ceyda_79

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Temmuz 2008
Mesajlar
567
Emoji Skoru
0
Yaş
39
amin doremicim inşalah çıkmasın bu ramazanın yüzü suyu hürmetine rabbim hepimize hamiş olmayı nasip etsin
 
Yukarı Alt