House

E

eny

Ziyaretçi
Yine bir hastane dizisi fakat baş karakterimiz diğerlerindekinden çok farklı son derece huysuz ama bir o kadar başarılı.Sebebi anlaşılamayan, ne olduğu bilinemeyen , teşhis koulamayan hastalıklar ondan soruluyor.Çok sürükleyici bir film.Yeni sezon Ocak ayında yine digitürk de dizimax kanalında...

Bu Görsel Silinmiş veya Bulunamadı!
 

dhilek

shizen & senritsu
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağustos 2007
Mesajlar
1.781
Emoji Skoru
10
tekrar bölümleriyle TNT kanlaında yeniden başlıyormuş. çok iyi bi dizi ve gerçekten bahsettikleri hastalıklar var. tıp öğrencilerine ders niyetine izlettirilebilir hatta..........
 

nazlxixcan156

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
1.821
Emoji Skoru
1
hausu bende beğenerek izliyorum çok ilgin ve güzel bidizi
 

buzdevri

****
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2008
Mesajlar
5.658
Emoji Skoru
16
muhteşem bir dizi ,ne kadar kaliteli ve gerçekçi değil mi bizim dizilerle karşılaştıırnca.. tskipçisiyimm
 

kuzum

Bu konida hassasum
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8.575
Emoji Skoru
269
Rastlarsam bende izliyorum. Hangi gündü yaa:uhm:, Pazartesi miydi.

Adam ne kadar aksi, lafını esirgemeyen bir tip. :nazar:
 

Teknolog

ŞÜPHECİİ.....
Pro Üye
Katılım
27 Haziran 2008
Mesajlar
7.964
Emoji Skoru
12
BENDE DİZİmax da izliyordum ama şuan tasarruf tedbiri dijitürk sinema kanallarını iptal ettirdik izleyemiyorumm..ama çok çookkkkkkkk seviyordumm..şimdi çok üzülüyorum izleyemediğimden..en son izlediğimde arkadaşının sevgilisiyle otobüste kaza geçirmişelerdi sezon finaliydi ne oldu acabaa:KK43:(((((
 

*seli*

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Nisan 2007
Mesajlar
681
Emoji Skoru
7
Evet, TNT'de bugün var Haus...Eşimle birlikte oturup nefes almadan izliyoruz valla.
Konular zaten çok ilginç ama daha ziyade Haus'un hayata bakışı,insanlara ve olaylara yaklaşımı enteresan geliyor bana.Bazen çok acımasız olabiliyor..
Aradaki dialoglar,ince espriler de çok hoş..
 

suayaz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Şubat 2008
Mesajlar
116
Emoji Skoru
0
senin için üzgünüm teknolog. :teselli: aynı durum bende de olmuştu. sırf bu tutkum yüzünden internetten bulup izledim. şu an amerika ile aynı anda izliyorum.
şunu söylemeliyim o kaza olayının arkasından yayınlanan bölüm çok dramatik. ağladım ben vallahi.
tnt kanalda yayınlanıyormuş. umarım beklediğin bölümleri hemen izleyebilirsin.
 

buzdevri

****
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2008
Mesajlar
5.658
Emoji Skoru
16
dün gece ki ( tnt de yayınlanan) blöüm çok güzeldi , alışmışız türk dizilerine hemen bitiveriyor üzülüyorum..... doktor house dehası ve yan etkileri süper ....
 

buzdevri

****
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2008
Mesajlar
5.658
Emoji Skoru
16
bu haftaki bölümde çok iyiydii yaa ... doktorunn meslek etiği ve insani duyguları arasında kalışııı çok iyi işlernmiştii...çok başarılı çokk..
 
Yukarı Alt