HPV ile ilgili bilgi arkadaslar

damladam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2016
150
28
Arkadaşlar surekli buraya yazdım takip ettim yazdıklarınızı derken . Size durumu anlatıyorum. Bana yorum yaparsanız sevinirim.Simdi ben hayatım da ilk defa smear yapmistim 34 yasindayim. Ascus cikti. Daha sonra kolposkopi icin gidin dediler Prof dr buldum aslında yorumlardan takip ettigim isme gittim. Bana bakti ve rahim ağzında birsey olmadığını sadece bir cesit duvar tarafına dogru bir virus gördüğünü söyledi. Bana dedigi ise , HPv testi yaptir pozitif çıkarsa biyopsi alicam. Pozitif Hpv 16 cikinca gel alalim dedi. Pahalli diye devlete yaptirayim dedim. Capa da prof a gittim Halil Bey e. Bana dedi ki biyopsiye gerek yok rahim agzi temiz. Ama hocam Hpv ? diyince takmadi hic. Yaptirma dedi.Biri yaptir diyor digeri degil kafam karisti
 

kardelen1616

Üye
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2018
18
9
Arkadaşlar surekli buraya yazdım takip ettim yazdıklarınızı derken . Size durumu anlatıyorum. Bana yorum yaparsanız sevinirim.Simdi ben hayatım da ilk defa smear yapmistim 34 yasindayim. Ascus cikti. Daha sonra kolposkopi icin gidin dediler Prof dr buldum aslında yorumlardan takip ettigim isme gittim. Bana bakti ve rahim ağzında birsey olmadığını sadece bir cesit duvar tarafına dogru bir virus gördüğünü söyledi. Bana dedigi ise , HPv testi yaptir pozitif çıkarsa biyopsi alicam. Pozitif Hpv 16 cikinca gel alalim dedi. Pahalli diye devlete yaptirayim dedim. Capa da prof a gittim Halil Bey e. Bana dedi ki biyopsiye gerek yok rahim agzi temiz. Ama hocam Hpv ? diyince takmadi hic. Yaptirma dedi.Biri yaptir diyor digeri degil kafam karisti
Iyi geceler.. Oncelikle böyle bir durumu yaşamış biri olarak size önerim biyopsi yaptirmaniz yönünde olacak. Nedenine gelince Hpv sonucunuz 16 çıkmış.. 16 ve 18 Hpv de en önemli sonuçlar böyle bir sonuçla nasil biyopsi istemezler anlamis değilim.. Sonucunuz eminimki temiz cikacaktir icinizi ferah tutun ama bence yaptırın..smear sonucunuzda acsus çıkmış suanki durumu bilmeniz gerekir ona gore onlem alınabilir..her durumda erken davranmak faydalıdır.. Naçizane fikrim bu Riske atmayin ve biyopsi yaptırın lütfen..
 

BenSero

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2019
5.156
12.128
Bence de bi başka doktora gidip yaptırın. Neden kolposkopi yaparken biyopsi ve hpv taraması yapmadı acaba doktorunuz. Benim doktorum hepsini bir arada yaptı hiçte zor bişey değildi neden iki iş yaptırıyor acaba size
 

L4L4

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
23 Mart 2014
772
2.657
Kesinlikle yaptır derim. Çapa değil de vakıf gureba yeni adıyla bezmialeme gitseniz ? Annemde oraya gitmişti ücretli bi doçente hemen bütün testleri istemişti.
 

damladam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2016
150
28
Arkadaşlar şöyle,
Bence de bi başka doktora gidip yaptırın. Neden kolposkopi yaparken biyopsi ve hpv taraması yapmadı acaba doktorunuz. Benim doktorum hepsini bir arada yaptı hiçte zor bişey değildi neden iki iş yaptırıyor acaba size
zaten hepsini yaptırdım ben testleri. İlk gittiğim Prof ta temiz sadece bir virüs gibi birşey var , HPV yaptır negatif çıkarsa gelme biyopsi almam dedi.Zaten çok pahallıydı muayenesi.
Ben de pozitif olunca Çapaya gideyim orda biyopsi alsınlar dedim, burda da adını duydugum işte Halil Hoca var Prof ona gittim ekstra ücret ödeyerek. Ama gerek yok dedi.Alma biyopsi dedi. Hangisi doğru anlamadım.Yani Çapa da prof olan bilmemezlik yapamaz heralde milyon çeşit adamlar hasta tipi görüyorlar. İstanbul O kadar ticaretki yani hangisi bilmiyorum
 

BenSero

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2019
5.156
12.128
Arkadaşlar şöyle,
zaten hepsini yaptırdım ben testleri. İlk gittiğim Prof ta temiz sadece bir virüs gibi birşey var , HPV yaptır negatif çıkarsa gelme biyopsi almam dedi.Zaten çok pahallıydı muayenesi.
Ben de pozitif olunca Çapaya gideyim orda biyopsi alsınlar dedim, burda da adını duydugum işte Halil Hoca var Prof ona gittim ekstra ücret ödeyerek. Ama gerek yok dedi.Alma biyopsi dedi. Hangisi doğru anlamadım.Yani Çapa da prof olan bilmemezlik yapamaz heralde milyon çeşit adamlar hasta tipi görüyorlar. İstanbul O kadar ticaretki yani hangisi bilmiyorum
Canım ilk doktor hpv taramasını neden kendisi yapmadı ben onu sordum
 

damladam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2016
150
28
Arkadaşlar ben zaten bütün testleri yaptırdım ki orda bir hata yok. Sadece çapa daki doktorun gerek yok demesi kafamı karıştırdı. Bugün aile hekimine gittim durumu anlattım, o da bence Çapadakini dinleyin, bizim millet HPV 16 olunca hemen panik oluyor, biyopsi işine girmeye kalkıyorlar halbuki o kadar çok kadında var ki dedi. Hatta hemen operasyon yapmaya çalışıyorlar dedi, bağışıklıkla bu vücuttan atılır, yapmanız gereken 6 ayda bir kontrol olmanız. Pap smear zaten ben de normal çıktı. HPV ye bakılınca Pap smear da baktılar. Halil hoca da smear aldı yine. Aile hekimim dedi ki sakın sigara alkol içme, dikkat et cinsel hayatına. Zaten öyle dedim. Sırf için rahat etsin diye seni yönlendireyim dedi ok meydanı araştırmaya , durumu da anlatın. Belki onlarda almayacaklar dedi . Durum bu yani. Bu arada kaçırdığım birşey var, benden önce odada başka kız vardı hatta bayağı ilgilendi onunla , ben bekledim çünkü ondan biyopsi falan almış. Kız da rahim ağzında yara varmış diye direk almış. Kız da dedi ki yani benden de almayabilirdi , o yüzden çok kurcalama dedi.Demek ki gerek duymamış sana dedi. Yani HPV ile ilgili çok korkutmadılar aslında. İşte smear kontrolü yapacak mışız bir de sağlıklı beslenme. Cinsel hayatı aktif olan erkekle birlikte olanlarda daha çok oluyormuş. Erkekleri de bu durum için aslında yönlendirmek lazım. Ben zaten daha çok dikkatli olucam. Cinsellik bir müddet zaten düşünmüyorum
 

BenSero

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2019
5.156
12.128
Hpv Testi ni mi diyorsun? Onu orda yaptırabilirdim ama ekstra ücret istedi. Ketem e git o zaman ücretsiz dedi.
Yaa şimdi anladım canım. Ketem falan ben bilmiyorum özel mi devlet mi ama fakülteye gitmeni tavsiye ederim
 
Yukarı Alt