içimden canavar çıkacak gibi....

yagmur1985

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Haziran 2008
Mesajlar
9
Emoji Skoru
0
Yaş
34
evettt....burdan güzel haberler vermek isterdim ama malesef veremiyorum ve hiç veremicem sanırım.anne olamıcam,dolayısıyla gelinim damadım ve torunumda olmıcak,anneanne yada babaanne de olamıcam,nine olamıcam,bayramda el öpmeye gelen olmıcak,okulda öğrenci velisi olamıcam,veli toplantılarına katılamıcam,emzirme,bez değişme,gaz çıkarma,uykusuz geçeler olmıcak,karne sevinci,mezuniyet kutlamaları olmıcak.bana yada eşime benzeyen karma bi çocuğumuz olmıcak,anne baba diyen olmıcak,ufacık eller ayaklar ,süt kokusu olmıcak,küçük parmağımı sımsıkı tutup mışıl mışıl uyuyan bi bebek,acıkıp ağlayan,emekleyen olmıcak evimizde,annem anane babam dede olamayacak,kardeşlerim teyze kayınlarım amca olamayacak,benim doğum anılarım olmayacak,karnım şişmeyecek,doğum heyecanım olmayacak,gözün aydın demeye gelen olmayacak,herkez nerde bebek diye yıllarca soracak,gözüm başkalarının çocuklarında yaşlanacağım,öle ölene kadar cam kenarında oturup sokakta oynayan çocukları seyredeceğim,ve hep gözlerim dolu olacak...........ve herkez bunları kabullenip,alışıp,önemsemeyip hayatıma devam etmemi bekliyor,ağlama diyip ağlamamı bekler gibi gözlerimin içine bakıyor.çevremde hamile olanlar bana söylemeye çekiniyor;üzülürmüşüm..!Allahım senden ümit kesmiş değilim sadece hayırlsını nasip et.senağlamasenağlamasenağlama
 

kuzum

Bu konida hassasum
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8.575
Emoji Skoru
269
Arkadaşım kaç yaşındasın sen. Ne bu karamsarlık, sorun nedir.Neden çocuğun olmayacakmış. Bu kanıya nerden vardın.:1closedeyes:, istediğin sorudan başlayabilirsin.sengözlerimebaksanab
 

kronick

bize her yer TRABZON:)
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
1.811
Emoji Skoru
26
Yaş
38
Arkadaşım kaç yaşındasın sen. Ne bu karamsarlık, sorun nedir.Neden çocuğun olmayacakmış. Bu kanıya nerden vardın.:1closedeyes:, istediğin sorudan başlayabilirsin.sengözlerimebaksanab
aynen valla kuzu...
bu ne karamsarlık yahu:sm_confused:
silkelen ve kendine gel.
ne olursa olsun,umudunu kaybetme...umudun yoksa her şey bitmiş demektir.
 

Lady34

♥Kocasının Bebek'i♥
Pro Üye
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
13.562
Emoji Skoru
4
en kötü ihtimal evlat sahibi olabilirsin
dayımlar evlatlık aldılar ve çok çok mutlular
 

prenses tera

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ağustos 2008
Mesajlar
510
Emoji Skoru
1
Yaş
37
evettt....burdan güzel haberler vermek isterdim ama malesef veremiyorum ve hiç veremicem sanırım.anne olamıcam,dolayısıyla gelinim damadım ve torunumda olmıcak,anneanne yada babaanne de olamıcam,nine olamıcam,bayramda el öpmeye gelen olmıcak,okulda öğrenci velisi olamıcam,veli toplantılarına katılamıcam,emzirme,bez değişme,gaz çıkarma,uykusuz geçeler olmıcak,karne sevinci,mezuniyet kutlamaları olmıcak.bana yada eşime benzeyen karma bi çocuğumuz olmıcak,anne baba diyen olmıcak,ufacık eller ayaklar ,süt kokusu olmıcak,küçük parmağımı sımsıkı tutup mışıl mışıl uyuyan bi bebek,acıkıp ağlayan,emekleyen olmıcak evimizde,annem anane babam dede olamayacak,kardeşlerim teyze kayınlarım amca olamayacak,benim doğum anılarım olmayacak,karnım şişmeyecek,doğum heyecanım olmayacak,gözün aydın demeye gelen olmayacak,herkez nerde bebek diye yıllarca soracak,gözüm başkalarının çocuklarında yaşlanacağım,öle ölene kadar cam kenarında oturup sokakta oynayan çocukları seyredeceğim,ve hep gözlerim dolu olacak...........ve herkez bunları kabullenip,alışıp,önemsemeyip hayatıma devam etmemi bekliyor,ağlama diyip ağlamamı bekler gibi gözlerimin içine bakıyor.çevremde hamile olanlar bana söylemeye çekiniyor;üzülürmüşüm..!Allahım senden ümit kesmiş değilim sadece hayırlsını nasip et.senağlamasenağlamasenağlama


canım benim niçin bukadar karamsarlık anlatıp paylaşmak rahatlamak istemezmisin bizimle :teselli::1hug:
 

Karxixnca Kxixz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ekim 2007
Mesajlar
554
Emoji Skoru
17
Yaş
36
annemin anneanne olması veya kayınlarımın amca olması çok da mühim degil:dilcikar:

önemli olan senin ne olmak istediğin eger anne olmak istiyorsan böyle şeyleri degil yazmak düşünmemelisin bile:eek:klava:

1985 lisin dünya yıkıldı altındamı kaldın ölümden gayrı herşeyin çaresi var bu kadar umutsuz olma


televizyonda bile bebek görsem içim gidiyor seni anlıyoruz ama bu karamsarlıga anlam veremiyoruz
 

evra_ni

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Temmuz 2008
Mesajlar
147
Emoji Skoru
4
Yaş
41
arkadaşım sanki tekerleme yazmışsın gibi ama bu biraz karamsar yazılan tekerleme gibi sıkma canını allah tan hayırlısını dile eğer hayırlısıysa olsun de bence bu daha önemli etrafta neler var hem daha yaşın kaç elbette olur olmasa bile tıp o kadar ilerlediki tüp bebek yöntemini denersin ama bence böyle isyan etme allah tan hayırlısını dile ayrıca çocuk olmadan da yaşanır niye kendini bu kadar sıkıyorsun yapma bunu eğer bu kadar strese girersen vücut kendisini korumaya alır ve hamile kalmanı engeller
 

MonaPisa

Popüler Üye
Pro Üye
Katılım
20 Mayıs 2008
Mesajlar
5.898
Emoji Skoru
57
Ah güzelim ya, bi vites küçült bakiiim. Bu ne negatiflik böyle.
Allah çok büyüktür. Bu konuda asla umut kesilmez.
Ama diyelim ki ciddi ciddi olmadı.
O kadar çok anasız babasız çocuk var ki.
Sende bu annelik içgüdüsü olduktan sonra o yavrucaklardan birini alırsın, büyütürsün.
Bütün bu yapamayacağım dediğin şeylere de sahip olursun, o yavrucak da bir yuvaya bir anneye sahip olur.
Unutma ki annelik doğurmakla olmuyor, her doğuran anne olabilseydi ortalık güllük gülistanlık olurdu.
Bi sıkma bakayım canını bu kadar...
 
Yukarı Alt