Insanity Max30 günlüğüm

didilyos

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2010
228
184
Ben Max30ikinci ayı bitirnce Hibrit çalışmaya geçicem; şöyle ki birgün p90x birgün ınsaıty . Adriana yol göstericek bu konuda bize inş:) sende p90x ve max30 yaparsın tam tersi yani :) hele bi bitirelim programları. Gerçi bende yağ çok fazla bakalım bir aya ne kadar gidecek ona göre bir yol çizcez artık şekerim :)

tamamdır bana uyar, hem yüklenmemiş oluruz bir bakalım.süper olur hatta.
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
tamamdır bana uyar, hem yüklenmemiş oluruz bir bakalım.süper olur hatta.
Tamam o zaman , yolumuzu belirledik çok iyi oldu. Kızlarada örnek olur hem inş. Yeme düzeninide bir oturtmam lazım benim acilen kilo veremezsem p90x e geçemem çünkü.
Bugün tavuk çorbası detoksu yapıyorum. Kaçamak ıkı tane küçük tuzlu kurupasta haricinde çorba dışında birşey yemedim. Bakalım inş bugünü böyle tamamlarım. Yarında sırf proteinle beslenmeyi düşünüyorum. Yanına biraz salata ile tabii..
 

didilyos

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2010
228
184
Tamam o zaman , yolumuzu belirledik çok iyi oldu. Kızlarada örnek olur hem inş. Yeme düzeninide bir oturtmam lazım benim acilen kilo veremezsem p90x e geçemem çünkü.
Bugün tavuk çorbası detoksu yapıyorum. Kaçamak ıkı tane küçük tuzlu kurupasta haricinde çorba dışında birşey yemedim. Bakalım inş bugünü böyle tamamlarım. Yarında sırf proteinle beslenmeyi düşünüyorum. Yanına biraz salata ile tabii..
ben varya ben. tam 11 gündür. ne bir kaçamak, ne unlu , ne de şekerli birşey yemiyorum... bağırsak problemim var düzene girsin diye dikkat ediyorum. karatay tipi beslenme diyebiliriz işte. ama reklamlar o kadar canımı çektiriyo ki anlatamam. ama bıkmıştım artık mide bağırsak problemlerimden. inşallah 10 günüm daha kaldı, bitecek.
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
ben varya ben. tam 11 gündür. ne bir kaçamak, ne unlu , ne de şekerli birşey yemiyorum... bağırsak problemim var düzene girsin diye dikkat ediyorum. karatay tipi beslenme diyebiliriz işte. ama reklamlar o kadar canımı çektiriyo ki anlatamam. ama bıkmıştım artık mide bağırsak problemlerimden. inşallah 10 günüm daha kaldı, bitecek.
Mide bağırsak probelmi derken kabızlık mı yoksa ishal mi? Bende diyetteyken çok kabızlık çekiyorum. Laxoberal damla ile çözüyorum sorunumu haftada iki kere falan kullanmak zorunda kalıyorum. Ama normal yeme düzenime geçtiğimde normal çalışıyor bağırsak sistemim ilacım o yüzden korkulacak cinsden değil.
 

130488

umutluu..
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2015
637
769
32
Protein diyeti bana uyar kızlar hep beraber Efsanın topige baskın mı yapsak ne :) ben bugün tavuklu çokba detoksu yapıcam ama iki tane kuru pastayı atıverdim ağzıma ne gıcığım yaa benn , sanki yediklerim yetmedi, ama yok anam insan yedikçe yiyesi geliyor.. İştahımı dizginlemekle meşgul olacağım bugün bakalım ne kadar başarıcam :)
kızlar protein diyeti değil ama protein ağırlıklı
 

didilyos

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2010
228
184
Mide bağırsak probelmi derken kabızlık mı yoksa ishal mi? Bende diyetteyken çok kabızlık çekiyorum. Laxoberal damla ile çözüyorum sorunumu haftada iki kere falan kullanmak zorunda kalıyorum. Ama normal yeme düzenime geçtiğimde normal çalışıyor bağırsak sistemim ilacım o yüzden korkulacak cinsden değil.
yok canım ben normal beslenirken de kabızlık mevcuttu. çocukluğumdan beri... şimdi çok iyiyim, çok şükür.
 

sumuhendis

Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2016
547
915
30
yok canım ben normal beslenirken de kabızlık mevcuttu. çocukluğumdan beri... şimdi çok iyiyim, çok şükür.
aynen ben:) bebeklikten beri çekiyorum bunu annem hep anlatır günde 1kere hep aynı saatte gidermisim wc ye hala aynı sorun günde 1kere olur oda bazen 3gün 4gün olmaz :) değişik değişik çözümler üretiyorum kendime
 

Metebatur

*Oğullarına aşık*
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2007
2.568
3.178
canım boyum senin gibi uzun değil,1,60 , tabikide aşırı fazla kilom yok ama diyetisyende yağ oranım en son 30,5 çıkmıştı aslında amacım onu düşürmek, kilo 2.planda, 1-2 hafta içinde gitmeye çalışıcam diyetisyene inşallah düşmüştür.
Benim yağ %33 su % 48 kilon kaçtı senin
 

AdrianaLove

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2013
189
176
Kız 90 60 90 olmana çok az kalmış Maşallah bebişim.. Beli ince hatunları şanslı buluyorum valla :) ben ancak iskelet olursam heralde 60 ancak olur :)
Kilo almışım kuzum ya , regl şişliğide var tam net bilemiyorum ama sanırım bi 77,500- 78 olmuşum. Sıkı günler beni bekliyor ( boyum 172 ) ilk hedef 70 olmak bakalım kuzum inşallah hedeflerimize bütün kızlar birbirimize motive ederek ulaşırız şekerim.. Yarın sporuma Max30 2. Ay 1. Hafta' dan başlamayı düşünüyorum inşallah. Bu ara beni epey geriye attı ya.. Bakalım kondüsyonum ne durumda yarın anlıycaz :)

Kuzum sen üni öğrencisi misin?

ay kuzum keske 90 60 90 gibi gorunsem neerdeee vucut tipimden hic oyle durmuyor :KK70:
sporla olursun hayatım genetik tabi en önemlisi ama genelde cogu kiside o belde yag var sporla eritir incelirsin bi guzel :KK73:
Ben sana inanıyorum vericeksin aralar olur her zaman evdeki hesap carsıya uymuyor isi gucu olan insanlarız en nihayetinde buldugumuz en ufak arada yapmaya calısıyoruz sıkma kendini ve beslenmeni düzgün tut gerisini shaun t ye bırak onun sayesinde uzun zamandır ilk kez bu kadar fit ve dincim adam işini biliyor :KK28:
tekrar üni sınavına hazırlanıyorum tatlım yazın ise girdim baktım olmuyor tekrar sınava verdim kendimi o_O
 

Metebatur

*Oğullarına aşık*
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2007
2.568
3.178
selam canım, bende de aynı etki oldu. bende inceldim ama kilom aynıydı bi ara hep. sonra baktım ki iki kilo gitmiş birdenbire. sporla biraz daha yavaş ama kesin kilo veriyoruz. en azından kasların erimediğinden emin oluyorum ben. yıllardır gitmeyen bacak ve basenim gitti :)
Kız ne iki kilosu benim 20 kilo fazlam var
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
ay kuzum keske 90 60 90 gibi gorunsem neerdeee vucut tipimden hic oyle durmuyor :KK70:
sporla olursun hayatım genetik tabi en önemlisi ama genelde cogu kiside o belde yag var sporla eritir incelirsin bi guzel :KK73:
Ben sana inanıyorum vericeksin aralar olur her zaman evdeki hesap carsıya uymuyor isi gucu olan insanlarız en nihayetinde buldugumuz en ufak arada yapmaya calısıyoruz sıkma kendini ve beslenmeni düzgün tut gerisini shaun t ye bırak onun sayesinde uzun zamandır ilk kez bu kadar fit ve dincim adam işini biliyor :KK28:
tekrar üni sınavına hazırlanıyorum tatlım yazın ise girdim baktım olmuyor tekrar sınava verdim kendimi o_O
Bence sen kendinin farkında değilsindir kuzum, inceciksin Maşallah . Biraz kas eklersin olur biter ne yanii bebeğim :)
Bugün beslenmeme epey bir dikkat etmeye başladım, afferin bana :) bakalım ilk bir hafta Tr' yede aldıklarım bi gitsin inş. Sporumu iki gündür yapıyorum, kondüsyonumda fazla bir değişiklik yok gibi. Sadece sınavlarda zorlanır oldum, kollarım biraz güç kaybetmiş :) yakında düzelir inş.
Adriana bebeğim vaktin olursa sende hergün yazmaya çalışsana neler yaptığını, bize örnek olursun. Bugün didilyos didilyos ile hibrit yapma kararı aldık programlarımız bittikden sonra inş. O zaman yardımına ihtiyacımız olacak ona göre bebeğim.

Yaşın genç kuzum fırsatın varken oku uni. Şimdi imkanlarda çok, hem çalışıp hem özel yüzde 75 bursla falan bile güzel bölümlerde okuyabilirsin. Allah yardımcın olsun, istediğin bölümü kazanırsın inş. Birinci basamak nasıl geçdi tatlım, benim yegenimde girdi oradan biliyorum ?
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Kızlar işlere girişdim, amaniinn ne çok işim var ayoll. Gözümde büyütmemeye çalışıyorum ama bi tarafım tırsarken diğer tarafım sen neler hallettin Aslı bu da neymiş diyor :)

Dayanabilirsem bu gece sabahlamak niyetindeyim yoksa yetiştiremiycem gibi .. Dua edin anacıklarım bana..