Istemediğim ne varsa beni buluyo... çok mutsuzum..

blondeaddict

Başlangıç 97 güncel 81 hedef 65 🤩
Pro Üye
Katılım
5 Ağustos 2008
Mesajlar
2.590
Emoji Skoru
406
Merhaba, aranızda yeniyim. 34 yaşındayım...Hangi birini yazmalıyım inan bilmiyorum. Yıllardır çocuk sahibi olmak için eğitim maddi vs derken bekledik.(bu noktadaki pişmanlık veya tavsiyeler konusunda da gerçekten çok hassasım)
Karar verdik bende kist bulundu.. O ayrı bir süreç.. kimi dr aldır dedi kimi gerek yok aylarca süründüm kapı kapı neyse en sonunda aldırdım.tam iyileştim derlen bu sefer eşimin sperm tahlilinde morfoloji%2 çıktı.hızlı hareket de %22 (düşükmüş dedi dr.) bana normal hamilelik şansın %3 dedi. tabi gelsin aşılama veya tüp bebek. bu konulardan ödüm kopardı şimdi sırası ile herşeyi yaşayacağım galiba...çok üzgünüm...takdir Allahın tabi.isyan etmiyorum ... ama hıçkıra hıçkıra ağlıyorum...yanlızım ve kimse ile paylaşamıyorum..:çok üzgünüm:
 

Pretty

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Temmuz 2008
Mesajlar
863
Emoji Skoru
3
Yaş
36
yazını okuyunca gerçekten üzüldüm:çok üzgünüm:başımıza birşey geldikten sonra üzülmenin yada hayıflanmanın bi yararı yok canım, tabi bunları sende biliyosun... Zaten hayat başlı başına bi sınav, rahatlamak için bol bol dua edebilirsin bu seni rahatlatır,Allah en büyük yardımcı... sonra da ne gerekiyorsa onlar yapılmalı tabi, aşılamayla bir sürü bebek sahibi olan var bu sitede. tekrar geçmiş olsun, mutlu haberlerini okumak isterim burdan.:Saruboceq:
 

sultan49

ben geldim :)
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Kasım 2007
Mesajlar
2.407
Emoji Skoru
8
canım hiç canını sıkma gerçekten burada senin durumunda olan o kadar insan varki bu da bizlerin sınavı diye düşünüyorum... yılmaz pes etmek yok biz kadınlar mücadeleciyiz bişeyi elde edene kadar savaşırız.. Allahın izniyle sende elinde geleni yap Rabbim bu çabaları görür ve bolbol dua et hiç sıkma canını...bizler belki zor anne olucaz ama en kıymetli yavrularda bizim olucak...
 
E

EU1

Ziyaretçi
Ben senin durumunu hiç yaşamadim ama senden daha umutsuz insanlara şahit oldum..lütfen sabret emin ol herşey düzelir.ne gelirse allahtan
 

blondeaddict

Başlangıç 97 güncel 81 hedef 65 🤩
Pro Üye
Katılım
5 Ağustos 2008
Mesajlar
2.590
Emoji Skoru
406
çok teşekkürler arkadaşlar..şu an hala ağlayarak okuyorum yazdıklarınızı.Dediğiniz gibi Allaha dua etmekten başka yapacak birşeyim yok. Bu ilk şok günlerim herhalde birsüre sonra atlatacağım.
Takdiri ilahi ne ise o olacak...Allah inşallah sizlerin de gönlüne göre verir tez günde mutlu olalım inşallah...
 

nudem

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Temmuz 2008
Mesajlar
126
Emoji Skoru
1
:teselli:canım benim ne olur üzülmee dediğin gibi taktir ilahındır.elden bişey gelmezz.herşey bizim için unutma.burası bi sınav yeri isyanla notumuzu düşürmeyelim zaten yeterri kadar düşürüyoruz.:1no2:
bende çok sıkıntılıyım..hamd edip dua et ve namaz kıl yüce ilaha yakın ol.hakkında hangisi hayırlısıysa o olsun.allah hayırlı evlatlar nasip etsin kocan yanında ise yanlız değilsin unutma
birçok kişininde evladı var ama hayırsız keşke hiç olmasın diyenlerde var.ne olur üzülme ağla açılırsın ama dert etme:Saruboceq:
 

ASLI73

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Mart 2008
Mesajlar
82
Emoji Skoru
0
Yaş
46
Merhaba, aranızda yeniyim. 34 yaşındayım...Hangi birini yazmalıyım inan bilmiyorum. Yıllardır çocuk sahibi olmak için eğitim maddi vs derken bekledik.(bu noktadaki pişmanlık veya tavsiyeler konusunda da gerçekten çok hassasım)
Karar verdik bende kist bulundu.. O ayrı bir süreç.. kimi dr aldır dedi kimi gerek yok aylarca süründüm kapı kapı neyse en sonunda aldırdım.tam iyileştim derlen bu sefer eşimin sperm tahlilinde morfoloji%2 çıktı.hızlı hareket de %22 (düşükmüş dedi dr.) bana normal hamilelik şansın %3 dedi. tabi gelsin aşılama veya tüp bebek. bu konulardan ödüm kopardı şimdi sırası ile herşeyi yaşayacağım galiba...çok üzgünüm...takdir Allahın tabi.isyan etmiyorum ... ama hıçkıra hıçkıra ağlıyorum...yanlızım ve kimse ile paylaşamıyorum..:çok üzgünüm:
seni o kadar iyi anlıyorum ki,ne kadar çaresiz olduğunu o kadar iyi biliyorum ki ve hiçbirşeyden zevk almadığını..çünkü bende senin gibiyim 1 sene doktorların bizi oyaladıktan sonraki dedikleri şey senin sol tüpün tıkalı,eşinin sperm bozukluğu var..hadi bakalım ölür müsün öldürür müsün..e yaşta var korkuyorsun,35 yaşındayım bu arada..ben ne zaman bu engelleri aşıp bebek sahibi olacağım diye düşünüp duruyorsun biliyorum.çünkü ben böyle yapıyorum..ama sonra düşündüm düşündüm ve karar verdim herşeyin bir zamanı var,kendimi üzmeye gerek yok.olursa olur olmazsa da olmaz..ben böyle yaparak kendimi daha da hasta ederim,eşimi de üzerim (o üzgün ama belli etmiyor hep destek oluyor) diye düşündüm hep..o yüzden eşinle elele ver ve bütün bunları konuşun ve karar verin..bu dünyada inan hiçbirşeyi kafaya takmamak lazım..yoksa işin içinden çıkamazsın arkadaşım.yapılacak tek şey bol bol dua etmek ve inanmak..asla vazgeçme..:1hug:
 

blondeaddict

Başlangıç 97 güncel 81 hedef 65 🤩
Pro Üye
Katılım
5 Ağustos 2008
Mesajlar
2.590
Emoji Skoru
406
seni o kadar iyi anlıyorum ki,ne kadar çaresiz olduğunu o kadar iyi biliyorum ki ve hiçbirşeyden zevk almadığını..çünkü bende senin gibiyim 1 sene doktorların bizi oyaladıktan sonraki dedikleri şey senin sol tüpün tıkalı,eşinin sperm bozukluğu var..hadi bakalım ölür müsün öldürür müsün..e yaşta var korkuyorsun,35 yaşındayım bu arada..ben ne zaman bu engelleri aşıp bebek sahibi olacağım diye düşünüp duruyorsun biliyorum.çünkü ben böyle yapıyorum..ama sonra düşündüm düşündüm ve karar verdim herşeyin bir zamanı var,kendimi üzmeye gerek yok.olursa olur olmazsa da olmaz..ben böyle yaparak kendimi daha da hasta ederim,eşimi de üzerim (o üzgün ama belli etmiyor hep destek oluyor) diye düşündüm hep..o yüzden eşinle elele ver ve bütün bunları konuşun ve karar verin..bu dünyada inan hiçbirşeyi kafaya takmamak lazım..yoksa işin içinden çıkamazsın arkadaşım.yapılacak tek şey bol bol dua etmek ve inanmak..asla vazgeçme..:1hug:
gerçektende durumumuz benzer.eşim hiç üzülmemiş hatta birşey yok gibi davranıyo ama ben biliyorum içinde kahroluyo bence.:asigim:
.bende gündüz ağlayıp akşam birşey yok gibi davranıyorum.Çok teşekkürler gerçekten paylaşımın çok önemli idi. .Allah size de kolaylık versin.İnşallah herşey iyi olacak hep böyle diyorum ama bir yanım da kırık.Yaraları sarmak uzun sürecek ama buda geçecek inşallah.. Hayatta bizlere yokuş çıkmak var, yapacak birşey yok..
 

ASLI73

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Mart 2008
Mesajlar
82
Emoji Skoru
0
Yaş
46
gerçektende durumumuz benzer.eşim hiç üzülmemiş hatta birşey yok gibi davranıyo ama ben biliyorum içinde kahroluyo bence.:asigim:
.bende gündüz ağlayıp akşam birşey yok gibi davranıyorum.Çok teşekkürler gerçekten paylaşımın çok önemli idi. .Allah size de kolaylık versin.İnşallah herşey iyi olacak hep böyle diyorum ama bir yanım da kırık.Yaraları sarmak uzun sürecek ama buda geçecek inşallah.. Hayatta bizlere yokuş çıkmak var, yapacak birşey yok..
evet güzelim biz de buradan birbirimize destek olacağız.aşama aşama neler yaptığımızı paylaşacağız..o zaman herşey çok çok daha kolay olacak..evet gerçekten bende ilk öğrendiğimde doktorun yanında ağla ağla susmak bilmedim ve çok utandım..ama doktor beni rahatlattı,bir sürü çözüm yolumuz var üzülme diye..eğer bunlarda problem çıkarsa o zaman böyle ağlarsın dedi hatta,gülmüştük..o yüzden nevracım doktorunuz ne tavsiye ettiyse onu yapıp buradan bizde paylaşacağız olur mu??
 

blondeaddict

Başlangıç 97 güncel 81 hedef 65 🤩
Pro Üye
Katılım
5 Ağustos 2008
Mesajlar
2.590
Emoji Skoru
406
evet kesinlikle katılıyorum Aslıcığım. herşeyi paylaşalım hayırlısı artık.. (bu arada bende ilk kist olduğunu söylediklerini hiç unutmuyorum.herhalde dr.lar ve tüm kadro da unutmamıştır!!.nasıl ağladığımı gerçekten anlatamam.)
 
Yukarı Alt