İzmir Dr Kaan Bozkurt

Ssrn_35

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2018
Mesajlar
37
Emoji Skoru
32
Yaş
41
Insllh degeriniz ikiye katlayarak artar. Kaan beyle gorustunuz mu sonucunuzla ilgili[/QUO


Dün hastanede kan testi yaptırdım sonuç gayet iyi çıktı.kaan bey sonuç çıkmadan önce hastaneden çıkmıştı...hemşiresi üç gun sonra yine test yapmam gerektigini söyleyince aramadim
 

zameboz

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağustos 2017
Mesajlar
537
Emoji Skoru
589
Maşallah canim cok sevindim. Allahim saglicakla kucagina almayi da nasip etsin. Birsey sorucam 3.gun embriyon kac hucreliydi transfer edilen. Benimde dondurulmus 3.gun embriyom varda ama embriyolog 6 ve 7 hucreli biraz umitsiz konustu o yuzden cok korkuyorum transfer olmaya
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-11-2019

Hamileliğimin 22. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 127 gün kaldı.

Bebeğinizin göz kapakları birleşik olsada, közkapakları kırpma hareketi yapmaktadırlar. Bebeğinizin omurga, kaburga, uzun kol ve bacak kenmikleri sertleşiyor. Bu noktada, alnı, şakakları ve üst ve arka kafatasını kapsayan kafatası tabakaları oluşmuş ve kıkırdaktan meydana gelmişlerdir. Yurt dışında bazı anneler doğum sırasında yardımcı olması için gebelik ve doğum danışmanlarıyla çalışmaktadırlar.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 470 gr. - Yaklaşık boyu : 26.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Ssrn_35

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2018
Mesajlar
37
Emoji Skoru
32
Yaş
41
Maşallah canim cok sevindim. Allahim saglicakla kucagina almayi da nasip etsin. Birsey sorucam 3.gun embriyon kac hucreliydi transfer edilen. Benimde dondurulmus 3.gun embriyom varda ama embriyolog 6 ve 7 hucreli biraz umitsiz konustu o yuzden cok korkuyorum transfer olmaya
Embriyolog ne dedi ki ümitsizliğe kapildin? Öyle olsaydı doldurulmaz di .çok hassas süreçler her soz her bilgi her ses tonundan etkilenebiliyoruz..içini ferah tut derim.herşey bizde bitiyor son soz yüce rabbimde...
Sen elinden geleni yap, ben bu işlemler olmadan okadar forum okadar bilgi deposu yaptımki kendime birçok bilgi kirliliği var doktorum herşeyi unut!! dedi bana.. yeni bir sayfa aç. Herşeyin bir vakti var
ben her sonuca kendimi hazırlamıştım.. benimde 8,7,6 hucreliydi ..tutunacak olunca az çok hücreye bakmıyor canım..transfer sonrası dikkat et ilk üç gün iyi beslen stres yapma kafani dağıtacak şeyler yap film izle :))
 

zameboz

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağustos 2017
Mesajlar
537
Emoji Skoru
589
Embriyolog ne dedi ki ümitsizliğe kapildin? Öyle olsaydı doldurulmaz di .çok hassas süreçler her soz her bilgi her ses tonundan etkilenebiliyoruz..içini ferah tut derim.herşey bizde bitiyor son soz yüce rabbimde...
Sen elinden geleni yap, ben bu işlemler olmadan okadar forum okadar bilgi deposu yaptımki kendime birçok bilgi kirliliği var doktorum herşeyi unut!! dedi bana.. yeni bir sayfa aç. Herşeyin bir vakti var
ben her sonuca kendimi hazırlamıştım.. benimde 8,7,6 hucreliydi ..tutunacak olunca az çok hücreye bakmıyor canım..transfer sonrası dikkat et ilk üç gün iyi beslen stres yapma kafani dağıtacak şeyler yap film izle :))
Embriyolog ne dedi ki ümitsizliğe kapildin? Öyle olsaydı doldurulmaz di .çok hassas süreçler her soz her bilgi her ses tonundan etkilenebiliyoruz..içini ferah tut derim.herşey bizde bitiyor son soz yüce rabbimde...
Sen elinden geleni yap, ben bu işlemler olmadan okadar forum okadar bilgi deposu yaptımki kendime birçok bilgi kirliliği var doktorum herşeyi unut!! dedi bana.. yeni bir sayfa aç. Herşeyin bir vakti var
ben her sonuca kendimi hazırlamıştım.. benimde 8,7,6 hucreliydi ..tutunacak olunca az çok hücreye bakmıyor canım..transfer sonrası dikkat et ilk üç gün iyi beslen stres yapma kafani dağıtacak şeyler yap film izle :))
Kalite olarak cok iyi degil dedi embriyolog 5.gune gitmeme ihtimali dusuk oldugu icin dondurduk falan dedi. Canim Allah razi olsun,bana da nasip olursa 2 tane 3.gun embriyosu konulacak senin bir tane mi transfer edildi peki. Onerilerini dikkate alicam canim insllh benimkilerde senin gibi tutunur insllh insllh. Aminnn
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-11-2019

Hamileliğimin 22. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 127 gün kaldı.

Bebeğinizin göz kapakları birleşik olsada, közkapakları kırpma hareketi yapmaktadırlar. Bebeğinizin omurga, kaburga, uzun kol ve bacak kenmikleri sertleşiyor. Bu noktada, alnı, şakakları ve üst ve arka kafatasını kapsayan kafatası tabakaları oluşmuş ve kıkırdaktan meydana gelmişlerdir. Yurt dışında bazı anneler doğum sırasında yardımcı olması için gebelik ve doğum danışmanlarıyla çalışmaktadırlar.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 470 gr. - Yaklaşık boyu : 26.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

dstn24

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2015
Mesajlar
293
Emoji Skoru
399
Herkese merhaba arkadaslar.transferimin 7. Günü, 3 tane 3. Gün embriosu yerleştirildi ama bende tık yok ya,ne bilim agrı batma seyirme hiç bsy yok sanki.illa olcak demiyorum ama hiç mi bi işaret olmaz demek gecio içimden. Bi kızım var daha öncelki tedavimden.:nazar:onda batma ve seyirme olmuştu çok bariz 6. 7. Günlerde başlamıştı ama bunda o bile yok.dün yani 6. Günümde batma hissettim sadece 4 5 defa oldu.bu gün hiç olmadı. Pozitif sonuç alan arkadaşlar sizde herhangi bir belirti oldumu transfer sonrası? :KK17::KK31:
 

GTY

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Nisan 2013
Mesajlar
279
Emoji Skoru
313
Herkese merhaba arkadaslar.transferimin 7. Günü, 3 tane 3. Gün embriosu yerleştirildi ama bende tık yok ya,ne bilim agrı batma seyirme hiç bsy yok sanki.illa olcak demiyorum ama hiç mi bi işaret olmaz demek gecio içimden. Bi kızım var daha öncelki tedavimden.:nazar:onda batma ve seyirme olmuştu çok bariz 6. 7. Günlerde başlamıştı ama bunda o bile yok.dün yani 6. Günümde batma hissettim sadece 4 5 defa oldu.bu gün hiç olmadı. Pozitif sonuç alan arkadaşlar sizde herhangi bir belirti oldumu transfer sonrası? :KK17::KK31:
aaaa merhaba canım :KK25: bilmiyorum hatırladın mı ? aynı dönem tedavi sürecindeydik.. yazılara şöyle bir baktım da neler atlattık yok vitaminiydi yok iğnesiydi derken toplamda nerdeyse 3 4 yıl oldu :KK39: hayırlısı olsun 2ciye başlamışsın..
 

zameboz

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağustos 2017
Mesajlar
537
Emoji Skoru
589
Canim degerin artti inslh dimi, bir daha yazmadin hayirlisi ile kalp atisini da duyarsin insllh Ssrn_35 Ssrn_35
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-11-2019

Hamileliğimin 22. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 127 gün kaldı.

Bebeğinizin göz kapakları birleşik olsada, közkapakları kırpma hareketi yapmaktadırlar. Bebeğinizin omurga, kaburga, uzun kol ve bacak kenmikleri sertleşiyor. Bu noktada, alnı, şakakları ve üst ve arka kafatasını kapsayan kafatası tabakaları oluşmuş ve kıkırdaktan meydana gelmişlerdir. Yurt dışında bazı anneler doğum sırasında yardımcı olması için gebelik ve doğum danışmanlarıyla çalışmaktadırlar.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 470 gr. - Yaklaşık boyu : 26.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

kalbiminozu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Haziran 2014
Mesajlar
1.149
Emoji Skoru
2.116
Merhaba arkadaşlar. Annelik sürecindeki serüveniniz inşallah mutlu son ile biter. Ben kaan beyin eski hastalarındanım. Birkaç sayfa okudum da erken menepoz kalitesiz yumurta ve az hücreli embriyo tam benim konum:KK76: şuan yaşım 38 ve 3 çocuk sahibiyim çok şükür. Tabi bundan 4 sene önce erken menepoza giriyorsun acil tüp yaptırman gerek dediklerinde hayatım başıma yıkılmıştı resmen. Sokaklarda ağlayarak eve gelmiş iyi bir doktor arayışına girmiştim ve en sonunda yolum kaan bozkurt ile çakıştı. Bir sürü vitamin bir sürü iğne ilaç kürler kullandım uuguladım. 1 sene de toplam 3 embriyo elde edebildik. Ve hücreleri 4-5-6 idi 2. Sınıf embriyo idi. Gün geldi ve kaan bey bu 3 embriyoyu transfer etti test zamanı pozitifti ve o tedaviden şuan 31 aylık ikizlerim var çok şükür. Daha da süprizi söyleyeyim biz nasıl olsa olmuyor diye hiç korunmadık çünkü benim yumurtalarım ya kalitesiz ya 1 ya 2 olurdu ya da hiç olmazdı yada hiç büyümezdi (fsh yüksekti) dediğim gibi hiç korunmadık ve şimdi doğal gelişen 5.5 aylık bir bebeğim daha var. Hiçbir şekilde ümidinizi yitirmeyin Allah ol dedikten sonra hiçbirşey önünde duramıyor. Doktorunuz ne derse uygulamaya bakın. Sadece rezervi az olan hastalarda süreç zor ve uzun oluyor bol sabır diliyorum. İnşallah sizlerde annelik duygusunu tadarsınız. Tüm anne olmak için çaba sarf eden kader arkadaşlarım dualarımda.
 

zameboz

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağustos 2017
Mesajlar
537
Emoji Skoru
589
Merhaba arkadaşlar. Annelik sürecindeki serüveniniz inşallah mutlu son ile biter. Ben kaan beyin eski hastalarındanım. Birkaç sayfa okudum da erken menepoz kalitesiz yumurta ve az hücreli embriyo tam benim konum:KK76: şuan yaşım 38 ve 3 çocuk sahibiyim çok şükür. Tabi bundan 4 sene önce erken menepoza giriyorsun acil tüp yaptırman gerek dediklerinde hayatım başıma yıkılmıştı resmen. Sokaklarda ağlayarak eve gelmiş iyi bir doktor arayışına girmiştim ve en sonunda yolum kaan bozkurt ile çakıştı. Bir sürü vitamin bir sürü iğne ilaç kürler kullandım uuguladım. 1 sene de toplam 3 embriyo elde edebildik. Ve hücreleri 4-5-6 idi 2. Sınıf embriyo idi. Gün geldi ve kaan bey bu 3 embriyoyu transfer etti test zamanı pozitifti ve o tedaviden şuan 31 aylık ikizlerim var çok şükür. Daha da süprizi söyleyeyim biz nasıl olsa olmuyor diye hiç korunmadık çünkü benim yumurtalarım ya kalitesiz ya 1 ya 2 olurdu ya da hiç olmazdı yada hiç büyümezdi (fsh yüksekti) dediğim gibi hiç korunmadık ve şimdi doğal gelişen 5.5 aylık bir bebeğim daha var. Hiçbir şekilde ümidinizi yitirmeyin Allah ol dedikten sonra hiçbirşey önünde duramıyor. Doktorunuz ne derse uygulamaya bakın. Sadece rezervi az olan hastalarda süreç zor ve uzun oluyor bol sabır diliyorum. İnşallah sizlerde annelik duygusunu tadarsınız. Tüm anne olmak için çaba sarf eden kader arkadaşlarım dualarımda.
Cok teşekkür ederiz,ne guzel anlatmissiniz. Sizin gibi guzel ornekleri gordukce,okudukca umudumuz artiyor,Allah icin imkansiz diye birsey yok zamani geldiginde insllh bizlerde anne olucaz. Rabbim evlatlariniza saglik afiyet nasip etsin.Dualarda bulusmak dilegiyle
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-11-2019

Hamileliğimin 22. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 127 gün kaldı.

Bebeğinizin göz kapakları birleşik olsada, közkapakları kırpma hareketi yapmaktadırlar. Bebeğinizin omurga, kaburga, uzun kol ve bacak kenmikleri sertleşiyor. Bu noktada, alnı, şakakları ve üst ve arka kafatasını kapsayan kafatası tabakaları oluşmuş ve kıkırdaktan meydana gelmişlerdir. Yurt dışında bazı anneler doğum sırasında yardımcı olması için gebelik ve doğum danışmanlarıyla çalışmaktadırlar.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 470 gr. - Yaklaşık boyu : 26.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

ShinSeGi

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Aralık 2015
Mesajlar
14.748
Emoji Skoru
20.422
Herkese merhaba arkadaslar.transferimin 7. Günü, 3 tane 3. Gün embriosu yerleştirildi ama bende tık yok ya,ne bilim agrı batma seyirme hiç bsy yok sanki.illa olcak demiyorum ama hiç mi bi işaret olmaz demek gecio içimden. Bi kızım var daha öncelki tedavimden.:nazar:onda batma ve seyirme olmuştu çok bariz 6. 7. Günlerde başlamıştı ama bunda o bile yok.dün yani 6. Günümde batma hissettim sadece 4 5 defa oldu.bu gün hiç olmadı. Pozitif sonuç alan arkadaşlar sizde herhangi bir belirti oldumu transfer sonrası? :KK17::KK31:
Aaa size 3 embriyo birden mi koydular. Doktorunuz kim? Belirti herkesde farklı oluyor, kiminde hiç olmuyor
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-09-2019

Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 60 gün kaldı.

Bebeğinizin gözünün renkli kısmı(iris), ışığın yoğunluğuna göre tepki vermeye başladı. Loş ışıkta açılıyor veya parlak ışıkta kapanıyor. Bu hareketler otomatik olarak yapılır ve pupiller refleks denir. Eğer yaşadığınız kasılmalar ile ilgili endişeler yaşıyorsanız doktorunuza başvurunuz. Eğer bebeğiniz erkek ise testisleri testis torbasına inmiş olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt