IZMIRDE BURUN ESTETİĞİ YIGIT OZER TIFTIKCIOGLU KABUSU

Cansuu880088

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
159
Emoji Skoru
3
Yaş
25
Burada iyi dedikleri İcin guvenerek maalesef yıgıt ozer tıftıkcıoglu na ameliyat oldum burun ameliyatı 1.5 sene once ama hayatımın hatasını yaptım bana yazanlar benim konustuklarm su an sırf çevremde 5 kısı var burnu yamuk olan yamulan kanadı coken burnu coken nefes alamayan ya da sekli cok kotu olan buraya sırf bu yuzden uyu oldum BEN YANDIM SIZ YANMAYIN
 

Lovely35

Ela'nın Annesi
Pro Üye
Katılım
25 Nisan 2013
Mesajlar
10.962
Emoji Skoru
8.901
Ben facebook kapalı grubunda bir bayanın kötü burnunu gördüğümde gruptan çıktım kaldı ki iyi olan hastaları bence onlar bile kötü ama kendilerininki harika sanıyorlar bayana yüklenmişlerdi o zaman gruptan çıktım iyi ki ona olmamışım.
 

Cansuu880088

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
159
Emoji Skoru
3
Yaş
25
Malesef oyle cok kotu ben de kurbanı oldum iste burnumda cokme var fazla oyuk ve kalkık revizyon arayısındayım omrumden omur gıttı bana da aynı muamele yapıldı ve gruptan atıldım
 

beyazzambak1

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Haziran 2019
Mesajlar
3
Emoji Skoru
1
Yaş
39
Burada iyi dedikleri İcin guvenerek maalesef yıgıt ozer tıftıkcıoglu na ameliyat oldum burun ameliyatı 1.5 sene once ama hayatımın hatasını yaptım bana yazanlar benim konustuklarm su an sırf çevremde 5 kısı var burnu yamuk olan yamulan kanadı coken burnu coken nefes alamayan ya da sekli cok kotu olan buraya sırf bu yuzden uyu oldum BEN YANDIM SIZ YANMAYIN
Bende 2016 yilinde yigit bey e ameliyat oldum. Burnumu hic begenmiyorum ve resimlere de aynaya da bakinca cok mutsuz oluyorum. Zaten ne kucultmus ne kaldirmis ne kisaltmis. Beni taniyan insanlar ameliyat oldugumu anlamadilar bile. Ben bende degisiklik goruyo musun diye sorsam bile okadar inceledikleri halde farketmediler burnumu.burnumu yaptirdim diyince de eskisi nasildiki diyolar. Okadar kesildi acildi bu burun biraz kucultse kisaltsa ne olurdu. Ustelik asagi dogru. Gerci kaldirdiklarini da gordum. Onlari gorunce bu halime sukrediyorum. Estetik oldugu asiri belli onden sadece burun delikleri gorunen bi burunda yapabilirdi ki gordum bi tanesini. Iyiki oyle olmadi diye sukrediyorum ama okadar aciya riske paraya hic degmedi. Burnum hala buyuk ve uzun. Can kopal e olacaktim ben ama bu forumda cok sikayet okudum korktum vazgectim. Ama ona yaptiran bi arkadasim simdi findik gibi burnuyla cok mutlu. Simdiki aklim olsa ona olurdum. Cem karasla da gorusmustum ama onunda bu forumda cok sikayetini okudum diye ona da olmadim. Cem karas senin cok perfect bi burnun olur sen bize hasta kazandirirsin senin burnunu yapmak isterim demisti. ona olsam bundan guzel olurdu eminim. Ben okadar arastirmamda yigit beyle ilgili hic sikayet okumadim diye ona oldum o nedenle simdi buraya yaziyorum. Ben memnun degilim. Tamponlari aldirmaya gittigimde kontrole gelmis burunlari daha once gorsem kesinlikle yigit bey e olmazdim. Hastalar memnundu ama burunlar asla aa ne guzel olmus kivaminda degildi.
 

beyazzambak1

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Haziran 2019
Mesajlar
3
Emoji Skoru
1
Yaş
39
Bende 2016 yilinde yigit bey e ameliyat oldum. Burnumu hic begenmiyorum ve resimlere de aynaya da bakinca cok mutsuz oluyorum. Zaten ne kucultmus ne kaldirmis ne kisaltmis. Beni taniyan insanlar ameliyat oldugumu anlamadilar bile. Ben bende degisiklik goruyo musun diye sorsam bile okadar inceledikleri halde farketmediler burnumu.burnumu yaptirdim diyince de eskisi nasildiki diyolar. Okadar kesildi acildi bu burun biraz kucultse kisaltsa ne olurdu. Ustelik asagi dogru. Gerci kaldirdiklarini da gordum. Onlari gorunce bu halime sukrediyorum. Estetik oldugu asiri belli onden sadece burun delikleri gorunen bi burunda yapabilirdi ki gordum bi tanesini. Iyiki oyle olmadi diye sukrediyorum ama okadar aciya riske paraya hic degmedi. Burnum hala buyuk ve uzun. Can kopal e olacaktim ben ama bu forumda cok sikayet okudum korktum vazgectim. Ama ona yaptiran bi arkadasim simdi findik gibi burnuyla cok mutlu. Simdiki aklim olsa ona olurdum. Cem karasla da gorusmustum ama onunda bu forumda cok sikayetini okudum diye ona da olmadim. Cem karas senin cok perfect bi burnun olur sen bize hasta kazandirirsin senin burnunu yapmak isterim demisti. ona olsam bundan guzel olurdu eminim. Ben okadar arastirmamda yigit beyle ilgili hic sikayet okumadim diye ona oldum o nedenle simdi buraya yaziyorum. Ben memnun degilim. Tamponlari aldirmaya gittigimde kontrole gelmis burunlari daha once gorsem kesinlikle yigit bey e olmazdim. Hastalar memnundu ama burunlar asla aa ne guzel olmus kivaminda degildi.
Bu sabah nefes alan saglikli burnumla uyaninca bu msj i yazdigima pisman oldum. Insanoglu ne nankor dedim. Silinmiyomusta msjlar. Sonucta ameliyat olup burnu cok kuculdugunden nefes alamayan insanlar var. Belkide yigit bey ondan kucultmuyo burunlari pek. Evet burnum kucuk ve kalkik degil ama cok dogal iyi yanindan bakarsam. Bir kisi bile burnunuz ameliyatli mi demedi. Belki o onden burun delikleri gorunen kiz kendi oyle bi burun istemistir. Yada hastanede burnunu begenmediklerim estetik degil saglik icin ameliyat olmustur. Burnumu evet resimlerde aynada begenmeyip uzuluyorum ama eskisinden daha iyi sonucta daha kotu degil. Bide Allah in izin verdigi kadar oluyo bence. Elli kisinin sikayet ettigi yerden yere vurdugu dr birine sahane bi burun yapabiliyo veya tam terside olabiliyo. Ama onemli olan nefes alabiliyorum ve bana bakip burnu estetikli demiyolar. Bunlara da sukur. Sonucta bicok kisi yazmis ygit bey dogal burunlar yapiyo, kucuk burun isteyen yigit bey e gitmesin diye. Bende ayni seyi diyorum. Dogal burun isteyen yigit bey e gitsin.
 
Son düzenleme:

Cansuu880088

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
159
Emoji Skoru
3
Yaş
25
Bu sabah nefes alan saglikli burnumla uyaninca bu msj i yazdigima pisman oldum. Insanoglu ne nankor dedim. Silinmiyomusta msjlar. Sonucta ameliyat olup burnu cok kuculdugunden nefes alamayan insanlar var. Belkide yigit bey ondan kucultmuyo burunlari pek. Evet burnum kucuk ve kalkik degil ama cok dogal iyi yanindan bakarsam. Bir kisi bile burnunuz ameliyatli mi demedi. Belki o onden burun delikleri gorunen kiz kendi oyle bi burun istemistir. Yada hastanede burnunu begenmediklerim estetik degil saglik icin ameliyat olmustur. Burnumu evet resimlerde aynada begenmeyip uzuluyorum ama eskisinden daha iyi sonucta daha kotu degil. Bide Allah in izin verdigi kadar oluyo bence. Elli kisinin sikayet ettigi yerden yere vurdugu dr birine sahane bi burun yapabiliyo veya tam terside olabiliyo. Ama onemli olan nefes alabiliyorum ve bana bakip burnu estetikli demiyolar. Bunlara da sukur. Sonucta bicok kisi yazmis ygit bey dogal burunlar yapiyo, kucuk burun isteyen yigit bey e gitmesin diye. Bende ayni seyi diyorum. Dogal burun isteyen yigit bey e gitsin.
Hanımefendi ben istemediğim halde burnum kaydırak gibi ucu da kalkık dogal falan da degil cogu kısının de kanadı cokmus burnu yamuk kalmıs bilmem ne nefes alamayan da var sekıl olarak kotu olan da var bir suru hastası yanı yogot hoca iyi olsa bu kadar sıjayef olmaz vallahi ben magdurum tavsiye de etmiyorum
 

Cansuu880088

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
159
Emoji Skoru
3
Yaş
25
Burun kanadında cokme ve burunda yamukluk ya da nefes alamama ya da eskısınden daha kaba ve buyuk burnu olsun isteyen yıgıte gitsin ben uyarımı yaptım gerisi beni baglamaz bu yazıyı onceden baskası yazsaydı ve ben okusaydım 2 senedir ben aglamıyor olacaktım ben vicdanen uyarımı yaptığım İcin rahatım gerisi insanlara kalmıs
 

beyazzambak1

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Haziran 2019
Mesajlar
3
Emoji Skoru
1
Yaş
39
Burun kanadında cokme ve burunda yamukluk ya da nefes alamama ya da eskısınden daha kaba ve buyuk burnu olsun isteyen yıgıte gitsin ben uyarımı yaptım gerisi beni baglamaz bu yazıyı onceden baskası yazsaydı ve ben okusaydım 2 senedir ben aglamıyor olacaktım ben vicdanen uyarımı yaptığım İcin rahatım gerisi insanlara kalmıs
Cok haklisiniz. Bende ayni nedenle yazdim. Sonucta herkes memnun degil bilinsin ve ameliyat olacaklar ona gore karar versin diye yazdim. Cok gecmis olsun.
 
Yukarı Alt