J. Lopez makyaji

Nil

KK Kro
Pro Üye
Katılım
22 Temmuz 2008
Mesajlar
9.659
Emoji Skoru
97

6 ADIMDA JENNİFER LOPEZ MAKYAJI...




Yıllara meydan okuyan Jennifer Lopez, yaptığı doğumun ardından da güzelliğinden bir şey kaybetmiş değil. Lopez'in sırrı ise makyajında. İşte 6 adımda Jennifer Lopez makyajı....

1. Adım: Krem şeklindeki fondötenden yüzünüze bir parça sürüp, parmak uçlarınızla yüzünüze yedirin. Cildinizde herhangi bir problem yoksa, fondöteni mümkün olduğunca az kullanın. Eğer gerekiyorsa göz altlarınıza kapatıcı sürün ve dağıtın. Fondötenin üstüne kesinlikle pudra sürmeyin.




2. Adım: Göz makyajına başlamadan önce, göz kapağınızın çevresine yüzünüze sürdüğünüz fondötenden bir ton açık başka fondöten sürün. Bu sayede gözünüze süreceğiniz far için iyi bir zemin hazırlamış olursunuz. Göz altına ince bir fırça yardımıyla hafifçe pudra sürün. Göz makyajınız bittikten sonra fazlalıkları almak için fırçayla tekrar üzerinden geçin...




3. Adım: Kaşın altından kirpiğe kadar uzanan kemiğe; açık renk ve ışıltılı bir sıvı göz farı uygulayın. Bunu parmaklarınızla iyice yayın. Yüzünüze sürdüğünüz pudradan bu bölgeye de uygulayın. Böylece, göz makyajınız daha kalıcı olacaktır. Küçük ve ince bir fırça ile göz kapaklarınıza açık bej tonlarında bir far sürün.




4. Adım: Kirpiklerinizi kıvırın ve yalnızca üst kirpiklerinize rimel sürün. Kirpikleri biraz daha belirginleştirmek için, kalem ucu kadar ince bir fırça yardımıyla siyah göz farını üst göz kapağınızın yalnızca uç kısmına sürün.





5. Adım: Elmacık kemiklerinize gül rengi tonlarında allık sürün. Ancak allığınızın son derece ince olmasına özen gösterin. Pembe tonlarından kahve tonlarına kadar renk seçeneğiniz var.



6. Adım: Dudaklarınızın etrafına doğal renkte bir dudak kalemi sürün. Dudaklarınızın renginden yalnızca bir ton koyu olması gerekiyor. Aksi halde çok abartılı durabilir. Dudaklarınızın içini ise parlatıcı ya da parlatıcı kadar açık renkte parlak bir rujla boyayın



MAKYAJDAKİ PÜF NOKTALARIMIZ NELER?kaydirigubbakcemile5
 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
bende hürriyetin sayfasında bi fotosuna denk geldim.. sansasyonel fotografları kitaplastırıyolarmıs.. j.lo'nun da bi fotosu vardı kalca ve bacaklarına elektrotlar takılmıs buyuk ihtimal selülit ve sıkılasma konusunda seans uyguluyolardı.. kapı aralıgından cekilmiş.. yani estetik illa cerrahi olmasada var tabi
 

Yuhanna

♥ Shimmer Gold ♥
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eylül 2007
Mesajlar
742
Emoji Skoru
1
j.lo'nun da bi fotosu vardı kalca ve bacaklarına elektrotlar takılmıs buyuk ihtimal selülit ve sıkılasma konusunda seans uyguluyolardı.. kapı aralıgından cekilmiş.. yani estetik illa cerrahi olmasada var tabi


Sonuçta bakımlı olduğu için güzel bi kadın,tepeden tırnağa kusursuz görünebilmek için elbette bazı işlemlerden geçecek,kimse parmağını oynatmadan bu kadar mükemmel olamaz zaten,hem çok zengin olduğuna göre nie kendine bakmasın ki,dünyanın en ünlü kadınlarından biri ve bunu elbette biraz da güzelliğine borçlu,hem her estetik yaptıran her bakım uygulayan güzel olacak die bişi de yok ki,güzelleşebilmek için ne olursa olsun bence önce zemin lazım,yani güzelleşebilme potansiyeli lazım
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
Katılım
23 Temmuz 2007
Mesajlar
11.244
Emoji Skoru
199
jlonun makyaj stiline hastayım ben kaydirigubbakcemile
ekliyeyim hemen bi kaç resim :asigim:





burda saç rengi harika gorunuyo


 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
Sonuçta bakımlı olduğu için güzel bi kadın,tepeden tırnağa kusursuz görünebilmek için elbette bazı işlemlerden geçecek,kimse parmağını oynatmadan bu kadar mükemmel olamaz zaten,hem çok zengin olduğuna göre nie kendine bakmasın ki,dünyanın en ünlü kadınlarından biri ve bunu elbette biraz da güzelliğine borçlu,hem her estetik yaptıran her bakım uygulayan güzel olacak die bişi de yok ki,güzelleşebilmek için ne olursa olsun bence önce zemin lazım,yani güzelleşebilme potansiyeli lazım
söylediklerine katılmamak mümkün degil elbeta.s. ..
.ben j.lo cirkin demedim ki.. harbi güzel kadın kendinede bakıyo işi biliyo kısacası.. güzelleseyim derken ipin ucunu kacırmıyo:1closedeyes:.. benim söylediklerim konusunda nasıl bi aksaklık var anlamadımki:uhm:.. estetik bakım vs. ne varsa işte var mı var.. ee kadında güzel sonuç?? ben arkadasın dediklerini desteklemiştim ve yazdıgım seydede pek bisey göremedim.. :1rolleyes:
a.s.:1hug:
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
Katılım
23 Temmuz 2007
Mesajlar
11.244
Emoji Skoru
199
makyaj dedıgın boyle yapılır
en ıyı makyaj hıc bellı olmayandır yanı dogal durandır
bızımkıler cızgı seklınde elmacık kemıklerıne allık surerler mavı yesıl farlar mavı rımeller vs
lopeze profesyonel makyaj yapılmıs yanı genıs yerlerı golgelendırılmıs vs
normal bırı bu hale zor gelır
burnunda ve yanaklarında estetık var gıbı lopezın benım tahmınımce tabı

lopezin burnunda hiç bi estetik yok :içelim:
yanakları konusunda fikrim yok:nazar:
 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
Transformers adlı filmle büyük bir çıkış yakalayan genç yıldız Megan Fox, kelimenin tam anlamıyla bir estetik mucizesiymiş.

Geçen yılın yaz aylarında estetik operasyon yaptıran ve burun estetiği ameliyatı ile burnundaki kemeri düzelttiren Fox, belli ki kendine örnek aldığı Angelina Jolie’yi benzemek için bununla da yetinmemiş.

Söylenenlere göre Fox, burun estetiği sonrası göğüs estetiğide yaptırmış..


İşte genç yıldızın estetik ameliyattan önceki ve sonraki görüntüsü




güzellik abidesi megan fox da bile farkedilmicek kücük rötuşlar seklinde estetikler var..kaydirigubbakcemile3 kaldıki göz önünde olan kitlelere görsel olarak biseyler sunmak zorunda olan herkeste vardır yada biz bakım diyoruz ya hani cerrahi olmayan seylere :1closedeyes: işte ondan bizim ulasabilceklerimizibde fazlası var kuskusuz.. hiç olmadı terapiler güzellik seansları ve makyaj kostüm rötuşlarıyla iş tammdır ama yinede güzel kadınlar kaydirigubbakcemile3 bunu inkar etmiyoruz bu seyleri yapacklardır her daim onuda inkar etmiyoruz.sengözlerimebaksanab....
 
Yukarı Alt