Kalın ayak bileklerim için

roserose23

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Temmuz 2008
Mesajlar
145
Emoji Skoru
3
Yaş
35
herkese merhaba foruma yeni üye oldum.benim sorunumu kalın ayaka bileklerim 1.60 cm boyunda 50 kiloyum vücut yapım orantısız bacaklarım diz kapağıma kadar normal kalınlıkta ama aşağı indikçe bacaklarım bileklerimden itibaran normalin üstünde kalın bana çok abatıryosun diyorlar ama kafaya takıyorum eşimde şakayla karışık takılınca malum daha çok takıyorum:KK43:(ona kalsa estetik olabileceğimi bunun eğer şikayetçiyse gayet noraml olduğunu söylüyor ama ben biraz korkuyorum daha önce bir doktorla internet ortamında görüştüm gerçi görmeden bişey yapamam dedi fazlalıkları alıp korse şeklinde bir çorap giyeceğimi söledi geçmiş zaman.benim gibi bir sorunu olan arkadaşlara seslerniyorum ne yapmalıyım sizce fikir verirseniz sevinirim:)
 
E

EU2

Ziyaretçi
bence hiç dokundurma çünkü sonuç istediğin gibi olmayabilir zor bir ameliyata benziyor sanki
ameliyattan sonra eşit şekilde orantılı olmayabilirler ki bu daha kötü bir görüntü oluşturur
sadece benim fikrim bu yinede sen bilirsin :)
 

raphunzell

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ağustos 2008
Mesajlar
52
Emoji Skoru
0
benim ayak bileklerim de zayıf olmama rağmen kalın ve eşim de bana sürekli şaka yapıyor bu konuda çok sinirleniyorum ama neyapabilirim genetik annemden geçmiş kızkardeşimin de aynı takmıyorum kafama. bence sende büyütme
 
P

Pamuk

Ziyaretçi
bi tavsiyede bulunayımmı? hani hulahoplar var belde çevriliyor, beli incelttiğini göbek erittiğini birinci elden gördüm, öyle bişey bulsan, yani o kadar büyük olmayan ayak bileklerinde çevirsen her gün? inceltebilir belki? denemişmidir bilmiyorum benim aklıma geldi bi anda
 

arrietty

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağustos 2008
Mesajlar
35
Emoji Skoru
1
ben de aynı sorundan muzdaribim roserose23:KK43: seni çok iyi anlıyorum. ne etek ne de kısa pantolon giymek istemiyorum. bi ara çok kilo vermiştim bileklerimde de incelme oldu fakat yine de istediğim kadar incelmedi. şimdi tekrar spora başlıcam ve istediğin kiloyu verdikte sonra liposuction yaptırcam. o bölgede kaslar ince olduğundan zayıflama çok zor oluyor..
 

Afro

minik prensesıyım
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Temmuz 2008
Mesajlar
1.143
Emoji Skoru
5
kıslar neden kaboksı terapi yada mezoterapı yaptrmıyosunuz ınanın cok ınclemee oluyo aam uzun vadelı gıtmek gerekıyo we duzenlı benım dr uma gelen bı kız war o yaptırıyoduu cok ıncelmıdı en songördugumde
 

Mrs_Lovett

~ kesme şeker ~
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağustos 2008
Mesajlar
32
Emoji Skoru
4
Arkadaşlar kendinizi olduğunuz gibi sevin, en güzel ve kolay yolu bu bence :)

Allah'ım hepimizi kendimize has ve en iyisi olucak şekilde yaratmış, dünyada ne kadar sakatlar var ne haldeler, onlar dahi kendileriyle barışık olabiliyorsa bence biz bugünümüz için Allah'a çokça şükretmeliyiz..

sevgilerle a.s.
 
L

laçin

Ziyaretçi
Arkadaşlar kendinizi olduğunuz gibi sevin, en güzel ve kolay yolu bu bence :)

Allah'ım hepimizi kendimize has ve en iyisi olucak şekilde yaratmış, dünyada ne kadar sakatlar var ne haldeler, onlar dahi kendileriyle barışık olabiliyorsa bence biz bugünümüz için Allah'a çokça şükretmeliyiz..

sevgilerle a.s.
katılıyorum hahlısınz...
 
Yukarı Alt