Kavanoz Mamaları ve Mamalar

tatlxixxsxirine

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
127
Emoji Skoru
0
Yaş
39
merhaba kıslar. 4 ayımız bitti ve ek gıdalara başlıyoruz. pazartesi işe başlıyorum. gittim markete doldurdum bi sürü değişik mama. hero baby nin kahvaltı mamasına bayıldı oğluşum. sütlü meyveli mamayıda sevdik. kavanoz mamasıda almıştım. şu organik pürelerden. kullanan varmı içinizde gönül rahatlığıyla versemmi yoksa vermesemmi ne dersiniz. siz neler veriyorsunuz?:emir_bebek:
 

tatlxixxsxirine

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
127
Emoji Skoru
0
Yaş
39
zaten kendimiz evde yapıyoruz. ama organik olunca acaba dedim. verilebilirse tatları güzel. kullanan varmı yada bi fikri olan?
 

Viola

Yiğitim bitanem..
Pro Üye
Katılım
26 Haziran 2007
Mesajlar
1.278
Emoji Skoru
3
Yaş
41
Ben kullanmıyorum canım,6 ay dolana kadar anne sütü vericem çünkü çalışmıyorum.doktoruna bir danış istersen.seni en iyi o yönlendirir bence:)
 

fxuxsfxuxs

yanılsamalar ülkesi
Pro Üye
Katılım
3 Temmuz 2008
Mesajlar
2.533
Emoji Skoru
7
Yaş
40
ben de henüz ek gıdaya başlamadım ama kavanoz mamalar konusunu ben de düşünüyorum çünkü bakıcıya bırakıcam ve meyveyi hazırlayıp bırakamam vitamini kaçar diye. kavanoz almayı düşünüyorum ama onlar da çok ucuz hem organik hem ucuz kafamı kurcalıyor doğrusu senin aldıkların ne kadardı?
 

bercis

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
45
Emoji Skoru
0
Yaş
39
zaten kendimiz evde yapıyoruz. ama organik olunca acaba dedim. verilebilirse tatları güzel. kullanan varmı yada bi fikri olan?
canım benim bebeğim 2 eylülde 5 ayını bitirecek ve yaklaşık 3 haftadır bende kavanoz mamaları kullanıyorum hero babyin özellikle.bende 8 eylülde işe başlayacağım o yüzden alıştırmak lazım hem bakıcı içinde kolay olacak.birde şahsi kanaatim tabiki taze meyve bizde tattırmak isteriz ama malum büyükşehirlerde herkesin seçerek aldığı meyve ve sebzeleri herkez elliyor nekadar yıkasamda içim rahat etmiyor zaten hormonlu oyüzden vermiyorum sadece köyden hormonsuz ürünler ve bu ürünlerle yapılan gıdalar verebiyorum tarhana gibi..bence kullan organik ürün olması kullanmak için iyi neden....
 

hepyek-34

Hayatta her sey kısmet...
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Temmuz 2007
Mesajlar
1.034
Emoji Skoru
1.189
bende ülker hero babynin kavanoz myve pürelerini kullanıyorum ama misafirliğe gittiğimde evdeyken kendim hazırlyıorum.misafirlikte çok pratik oluyor kavanoz mamaları :)
 

circassian

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mayıs 2008
Mesajlar
164
Emoji Skoru
1
Yaş
38
İİ yapmışsın...alkış alkışşş mı diyelim bide sevinçle anlatıyosun.Tv.ler bangır bangır hazır gıdalardan kaçının diyor sen bir sürü aldım diyosun inanmıyorum sana ben.kendin yapsana biz kadınlar vallaha kolaya hazıra kaçmaya bayılıyoruz.kendin gözünle elinle seçe seçe sebzesini meyvesini alsan yapsan olmaz mı?hem daha sağlıklı değil mi şu kanser çağında yaşarken...yapmayın arkadaşlar bebeklerimiz bizim geleceğimiz.hayatımız...herşeyimiz....
 

arzuco

Biri Beni Durdursun Canım
Pro Üye
Katılım
21 Temmuz 2008
Mesajlar
2.320
Emoji Skoru
14
İİ yapmışsın...alkış alkışşş mı diyelim bide sevinçle anlatıyosun.Tv.ler bangır bangır hazır gıdalardan kaçının diyor sen bir sürü aldım diyosun inanmıyorum sana ben.kendin yapsana biz kadınlar vallaha kolaya hazıra kaçmaya bayılıyoruz.kendin gözünle elinle seçe seçe sebzesini meyvesini alsan yapsan olmaz mı?hem daha sağlıklı değil mi şu kanser çağında yaşarken...yapmayın arkadaşlar bebeklerimiz bizim geleceğimiz.hayatımız...herşeyimiz....
bende sizin bu tepkinize anlam veremedim bi siz hamaratsınız herkes tembel herkes hazırcı mı. hiçte sevinçle anlatmamış aldım ama şüphelerim var diyerek bizlere sormuş .. bu yaklaşımınızı kınıyorum. belli ki bu arkadaşımız tecrübesiz, yeni annelerden. yol göstereceğiniz yerde tembel damgası vuruyorsunuz.




merhaba kıslar. 4 ayımız bitti ve ek gıdalara başlıyoruz. pazartesi işe başlıyorum. gittim markete doldurdum bi sürü değişik mama. hero baby nin kahvaltı mamasına bayıldı oğluşum. sütlü meyveli mamayıda sevdik. kavanoz mamasıda almıştım. şu organik pürelerden. kullanan varmı içinizde gönül rahatlığıyla versemmi yoksa vermesemmi ne dersiniz. siz neler veriyorsunuz?:emir_bebek:

arkadaşım doktorlar bir seyahate yada misafirlik durumunda kavanoz mamalarına izin veriyorlar ama evdeyken kendiniz hazırlayın diyorlar. bakıcı bebeğin yiyeceği şeyleri hazırlayamaz mı. çorbasını, sebze püresini falan sabahtan sen hazırlarsın ama en azından meyve püresini cam rendeye iki sürecek bitti yapmıyorlar mı bu kadarını ?
 

tatlxixxsxirine

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
127
Emoji Skoru
0
Yaş
39
kızmayın arkadaşlar ya. zaten evde hazırlanıyor meyve püreleri. ama 8 sebzeli falan değişik çeşitleri var ya. değişik tatlara alışması açısından kullanan varmı dye sordum. kızmayın allah aşkına. ben düşünmezmiyim oğluşumu. kıyabilirmiyim hiç. zaten bizde bakıcı problemi yok. anneannesi bakıyor ve inatla yedirmek istemiyor kavonozları. bende değişik tatları tatsın demiştim. kadınlar kulübünde bi konuşalım bakalım kullanan var mı varsa hangi aralıklarla veriyorlar falan. ben çalışıyorum. ve okulum 1,5 saat uzaklıkta. sütümü sağıp bırakıyorum ama küçük bey kahvaltı mamasını falan çok seviyor. sütümüde içiyor. değişik bişeyler deniyoruz işte. püreler evde yapılan:) birde kavanoz maması. başka tavsiyesi olan varmı. ama kızmadan azarlamadan lütfen. yoksa bende biliyorum ama paylaşmak lazım bence fikirleri...öyle değilmi? :)
 
Yukarı Alt